Best genoch

Best genoeg , alleen 4 uur achter elkaar best wel lang.

Goede rijopleiding

Het hele plaatje klopt bijna, de tolo is opzich goed geregeld alleen zou het een verbeterpunt zijn als er wat minder handtekeningen hoeven worden gezet... en dat dit optijd gezet word en je er niet apart voor naar sneek hoeft te komen...verder de communicatie kan beter en bij bevestiging van bijvoorbeeld een telefoongesprek, de afspraken op de email te zetten.

Een afspraak maken was meerdere keren fout gegaan. Maar vervolgens is het goed opgelost. De lessen en afrijden is het mij goed bevallen.

plezierig en ontspannen samen gewerkt

plezierige samen werking goed materiaal ter beschikking goede koffie

Snel en goed

Vlot en geslaagd dus top

super goede ervaring

het word relax en rustig en goed uitgelegd met alle geduld en tussendoor ook nog even tijd voor een leuk gesprek .

Erg fijne rijschool

Lekker relaxt je rijbewijs halen, zo ervaarde ik het eigenlijk. Ook het examen was relaxt!

Super fijne rijschool!

Heel tevreden met de lessen en ondersteuning bij Dinkla.

geweldig

ik ben goed begeleid door de instructeurs van Dinkla voor het behalen van mijn rijbewijs BE. het waren leuke dagen, bedankt daarvoor!

Uitstekend bedrijf met gedreven mensen

De collega's hebben een goede en gezellige band onderling wat merkbaar en voelbaar in de kantine is. Ook het lessen met de bakwagen (scania) was zeer positief en leuk maar blijven wel bij de les dus alles werd benoemd en daar hou ik van!!

Goede begeleiding

Fijne instructeurs

Zeer deskundig

Prima en vakkundig mensen.

De driedaagse praktijkopleiding is top

De begeleiding en instructie van de instructeur is heel goed. Omdat je drie dagen intensief op pad bent en in het leertraject zit en heel direct feedback krijgt is de leercurve hoog!

Goede organisatie en prettige begeleiding buiten en in de auto

Bovenstaande zegt alles

Erg aardige mensen en echt specialisten in hun vak.

Altijd gezellig met de instructeurs. Ze zijn erg scherp en oplettend op de laatste puntje op de i zodat je goed voorbereid het examen in gaat.

Goed begeleid voor C rijbewijs

Goed begeleid voor C rijbewijs

Fijne rijschool super instructeur in een keer geslaagd

Prima, ontspannen sfeer.

Dinkla is een prima rijschool, afspraken zijn duidelijk over het gehele traject. Wat ik miste bij de afspraken was de naam van de instructeur (m/v). Dan weet je bij wie je je moet melden als je binnenkomt.

Super fijn en gezellige sfeer!

Ik heb mijn rijlessen als heel fijn en leuk ervaren!

Deskundig en ervaren rijschool

Zeer positief

Goede ervaringen

Goede/duidelijke rij instructeurs, die je goed helpen. RijbewijsApp zeer handig en gemakkelijk te gebruiken.

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!