De beste oplossingsschool

De beste oplossingsschool

Doeltreffend en nuttig, maar ook gezellig.

57 jaar na het behalen van het rijbewijs toch nog het C1 gedaan. Het was leerzaam, mijn ingesleten fouten werden goed zichtbaar. De lessen waren nuttig, de aanwijzingen duidelijk en de sfeer gezellig. Een aanrader voor iedere Camperaar.

Helemaal goed

Praktijk examen in 1x gehaald

Super, goede begeleiding, leuke sfeer en goed voorbereid voor het examen

Super, goede begeleiding, leuke sfeer en goed voorbereid voor het examen

Fantastische rijschool

Een hele prettige organisatie, die meedenkt en waarbij het contact echt prettig is. Daarnaast had ik ook een hele fijne rij-instructeur die zeer duidelijk de lessen geeft.

Goede begeleiding en leuke lessen!

Mijn ervaring bij Dinkla in Sneek was echt perfect. De lessen konden vlot worden ingepland en wist direct wanneer ik de examens kon verwachten. De lessen waren ook erg leuk, leerzame routes!

Netjes, veelzijdig en goede service

plezierig

Als je al 2x bent gezakt voor je BE rijbewijs is het fijn als je een instructeur naast je krijgt die je handvaten kan geven om je zo goed mogelijk door het examen heen te begeleiden. Prima gegaan en veel geleerd zowel rijtechnisch als over zelfbeheersing.

Enorm hartelijk en gastvrij. En top instructrische Margon niet te vergeten

Echt goede communicatie

Bij de theorie zowel praktijk goede communicatie met iedereen!

Uitstekende rijschool

Goed opgeleid personeel

Fijne en enthousiaste opleiders en begeleiding

Alle ruimte gekregen om op eigen tempo een rijopleiding te volgen. Professionele instructie door zeer ervaren instructeur. Gezellige sfeer onder de collega’s ter plekke. Laagdrempelig , administratie ook netjes.

Enorm fijne rijschool/instructrice

Zonder Ellen van Dinkla had ik nu niet mijn rijbewijs gehad! Deskundig, betrouwbaar en gespecialiseerd in rijden met autisme en ADHD, het was een erg positieve ervaring voor mij omdat ik echt het gevoel had dat ik werd begrepen.

Prima lessen

De rijschool laat mij met gemengde gevoelens achter. De instructeur was over het algemeen vriendelijk, maar soms een beetje verwarrend in zijn uitleg. Wat me echter het meest verbaasde, was het gebrek aan toezicht tijdens de oefensessies voor AVB. Gedurende het eerste (betaalde) uur was er geen enkele instructeur of toezichthouder aanwezig en de studenten moesten zonder enkele vorm van toezicht op de motoren oefenen. Een ander opvallend punt was dat er drie kandidaten waren voor het lichte motor AVB examen, maar slechts twee lichte motoren beschikbaar waren. Hierdoor moest één persoon oefenen op een middelzware motor, wat ik nogal vreemd vond. Desondanks was de algehele kwaliteit van de lessen prima.

In korte tijd vakkundig opgeleid

Zeer plezierig les gehad van Hassan. Veel geleerd in korte tijd.

Top instructeur

Goed duidelijk uitgelegd hoe alles moet!

Super goed

Via mijn vrouw bij jullie terecht gekomen en was gelijk na een uitval aan de beurt. Zeer goede service. Bedankt voor alles.

Super veel geleerd En heel vriendelijk

Uitsekent

Goede opleidingen en goede uitleg

Duidelijke communicatie en ervaren mensen

Fijne motorrijles gehad en is no time rijbewijs gehaald

top

goed uitleg,rustig en een goed eind resultaat

in één keer geslaagd, prima lessen

Op je gemak voelen

Een hele leuke rijschool je voelt je daar gelijk thuis en op je gemak ik heb daar een opleiding gedaan voor c rijbewijs en een driedaagse cursus theorie ik ben daar super goed geholpen en goede uitleg gehad de rijinstructeur Sjoerd die je duidelijke instructies geeft en er heel goed en leuk les geeft

Top ervaring

Er heerst een ontspannen en gemoedelijke sfeer. Je rijden wordt waar nodig opgefrist. Er worden goede technieken geleerd om probleemloos en veilig door het verkeer te rijden. Al met al een fijne ervaring.

Super fijne lessen gehad!!

Super tevreden met de leuke, gezellige en leerzame lessen!! Ideaal dat je bij een grote organisatie zit want hierdoor lukte het om elke week te rijden omdat er meerdere instructeurs zijn voor de zelfde auto. Daardoor was er altijd een oplossing om te kunnen auto rijden!! Mega tevreden over en in een keer geslaagd! :)

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!