geweldig

ik vond het erg leuk

super!

hele fijne en leerzame lessen morgen volgen met fijne instructie. zeker een aanrader

Een gedegen opleiding

Het lespakket van Dinkla is zeker aan te bevelen voor ieder, je krijgt een goede opleiding, en voor de theorie zou ik er een om line lespakket bij nemen.

Duidelijke instructies

Ik heb les gehad van JelleJan Sytse en Martin. Ik heb elke les als zeer leervol ervaren. Met het resultaat nu mij C Rijbewijs !!! Dinkla ! Bedankt voor jullie goede begeleiding!!

Goed en gezellig op weg

Aardige mensen, goede instructie op maat. In een keer geslaagd!

super gezellig en veel geleerd

Super gezellig gehad met mijn instructrice en veel van haar geleerd waardoor ik in 1 keer geslaagd ben een fijne ervaring rijker!!

Was een goede ervaring

Ik vond het een fijne en goede manier van lesgeven.

Zeer prettige instructie!

Heb de lessen als erg goed ervaren bij Dinkla. Er wordt duidelijk en prettig instructie gegeven. Daarbij is het ook nog gezellig in de auto!

Perfecte opleiding, professioneel en vriendelijk team!

Vanaf het allereerste contact met Dinkla voelde ik me welkom en in goede handen. Het team was uiterst professioneel en vriendelijk, en ze gaven me het vertrouwen dat ik nodig had om deze uitdaging aan te gaan. De opleiding verliepen soepel en efficiënt, wat mijn ervaring alleen maar positiever maakte. Mijn instructeur was absoluut fantastisch. Hij had een schat aan kennis en ervaring, en hij wist precies hoe hij deze moest overbrengen. Zijn geduld, toewijding en vriendelijke benadering hebben me geholpen om snel te leren en me comfortabel te voelen achter het stuur van een vrachtwagen. Hij gaf me altijd opbouwende feedback en motiveerde me om mijn vaardigheden voortdurend te verbeteren. Wat ik ook opmerkelijk vond, was de kwaliteit van de lesvoertuigen. Ze waren zeer goed onderhouden en uitgerust met de nieuwste technologieën. Na het afronden van mijn lessen bij Dinkla voelde ik me volledig bekwaam en zelfverzekerd om het examen met gezonde spanning in te gaan en gelukkig te slagen. Ik zou Dinkla Rijopleidingen ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een rij-opleiding van hoge kwaliteit. Jullie hebben bewezen dat jullie alles in huis hebben om het te behalen van een rijbewijs tot een succes te maken.

Zoals het hoort

Leuk flexibel aardig kundig. Denken mee

Prima rustige en relaxte begeleiding gehad van Margot. Bedankt

X

Zeer goede rijschool!

Hele fijne lessen, uitleg en begeleiding gehad.

had anders verwacht van dinkla

3 instructeurs gehad 2 verschillende vrachtwagens een examen kon niet door gaan door geen juiste formulieren. ook was er een dag met een instructeur die uitermate slecht is bevallen en tot slot komen de les uren niet overeen met wat de examinator wou zien

Fijn les gehad van Edwin. Ik vond de planning bij aanvang wat moeizaam lopen. Het zou wat mij betreft helpen om mij als klant iets meer mee te nemen in waarom iets wel of niet kan. Nu kwam dat op mij over als onwil om ook rekening te houden met mijn werkomstandigheden terwijl dat helemaal niet zo bleek te zijn.

Hele fijne rijschool die met de klant meedenkt

We wilden op zo kort mogelijke termijn ons C1 rijbewijs halen. Dinkla sprong er uit qua het zoeken én vinden van een oplossing. Allebei in 1 keer geslaagd dus dan moet het met de instructie ook goed zitten!

Goeie lessen en een fijne rijinstructrices.

Margon, bedankt voor de heldere en duidelijke lessen!

Super fijn

Hele fijne rijinstructeur en altijd goed contact met de rijschool gehad

Heel goed!

Prima, goede opleiding en leuke mensen! Aanrader!

Prima rijopleiding gevolgd, met goed resultaat!

Goede leerzame lessen gehad

De lessen waren goed, gezellig en erg leerzaam. De manier van lesgeven pastte goed bij mij en heeft er voor gezorgd dat ik geslaagd ben.

Leuke en goede instructeurs! Fijne opleiding gehad en enorm veel geleerd!

Duidelijkheid

Duidelijke afspraken en ook meedenkend

Top verkeersopleiding en personeel

Prima opleiding uitleg en communicatie!!

gezellige leuke lessen

ik had een leuke gezellige rijinstructeur ( Dave), die weet hoe hij iemand op zijn gemak kan stellen, fouten die je maakt zijn niet erg, hij laat het vaak op een luchtige manier merken, zijn woorden blijven lang hangen ( op een goede manier : )ik ben de 2de keer geslaagd voor mijn rijbewijs.

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!