Goede service en altijd snel en goed geholpen
uitstekend!
accuraat, goede dienstverlening, goed advies ook als jezelf een klus aan je auto wilt doen, en het personeel is net zo betrokken als de eigenaar.
zeer vriendelijk, open, nemen de tijd, meedenkend, en dus servicegericht.
Zeer klant vriendelijk. Goed in hun werk.
Goede en snelle service
Voldoende tijd om probleem en oplossing te bespreken. Afspraken worden nagekomen. Kwaliteit is goed tegen een faire prijs.
Perfecte adviezen en perfecte service!
Bij Saris kun je terecht voor het echte maatwerk. Saris luistert echt naar de klant, en geeft een onafhankelijk en doordacht advies. Prima ervaring opgedaan bij ombouw Landrover van geel naar grijs kenteken.
Super bedrijf! Vriendelijke mensen, goede service, afspraken worden stipt nagekomen. Het is de afstand meer dan waard. Prijs kunnen we niet goed beoordelen (eerste 4x4), maar de kwaliteit is zeker een 10.
Aandacht voor de klant. Tijd om samen oplossing te zoeken. Unieke vorm van klantenrelatiebeheer: Saris organiseert 4x4 evenementen om hun klanten te laten ervaren wat hun auto\'s kunnen. Schoon bedrijf. En niet te vergeen: reparaties en onderhoud worden als afgesproken uitgevoerd.
Familie bedrijf waar het dorpse gevoel er nog is. Bakkie koffie, praatje, maar ook deskundig advies. Altijd gratis leen auto ook als de reparatie langer duurd dan verwacht, Geen nonsens Goede inruilprijzen
Service met een hoofdletter. Ondanks dat de dealer in mijn woonwijk zit, de moeite waard om naar Valburg door te rijden...
Ik kan maar 1 ding van dit bedrijf zeggen, en dat is dat het een geweldig bedrijf is waar de klant centraal staat en waar aandsacht voor je is. Vriendelijke mensen, de klant centraal! Gewoon een TOP bedrijf!
Door even te googlen heb ik Saris gevonden. Op hun site zijn er overtuigende woorden gebruikt over hun expertise, ik ken verder geen andere 4x4 specialist, dus waarom niet, hopelijk zijn ze inderdaad zo goed zoals zij beweren. Het betreft een mega reparatie aan mijn Touareg die ik bij een autobedrijf had gekocht. Uiteindelijk heeft de reparatie een maand geduurd (mega, bedoelde ik dan ook echt mega). Lang verhaal kort te houden (geen zin om heel boekwerk van te maken). Ik ben zeer tevreden over de service en de expertise van Saris. Paar voorbeelden: - Regelmatig op de hoogte gehouden over gang van zaken; - Stem goed af met de uit te voeren werkzaamheden; - Moeite neemt om het probleem duidelijk uit te leggen; - Afgesproken dat ik een keer terug zal gaan en dat zij een nazorg check gaan doen, zonder extra kosten (deze service kom ik zelden tegen bij andere garage); - Het probleem is voor het zover ik kan constateren, (goed)opgelost. Ik gun Saris wel 3x 10, hoewel ik geen vergelijking heb betreft prijs/kwaliteit. Maar ik begrijp wel dat kwaliteit kost geld.
Zeer goede ervaring met autobedrijf Saris. Deskundige en zeer vriendelijke mensen. \'n plezier om naar toe te gaan en geholpen te worden.
Ik ben specifiek op zoek gegaan naar een bedrijf met ervaring in 4x4\'s om mijn Hilux in het onderhoud te doen. Tot nu toe alleen maar lovend; kennis van zaken, er wordt de tijd genomen om je iets uit te leggen en vriendelijke mensen met hart voor 4x4\'s en het gebruik er van. Prijs/kwaliteit heb ik gemiddeld beoordeeld omdat ik geen referentiekader heb (het is mijn eerste 4x4)
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.