Eerste ervaring met dit bedrijf is goed. APK en wat mankementen laten uitvoeren Geen problemen tot zover.

Betrouwbaar

Geniet een Top service, Martin heeft me extra super goed geholpen. Respect voor dit bedrijf dat voor je klaar staat als je het nodig hebt!

Weer een TOP-ervaring!

Op het moment van vertrek om op vakantie te gaan bleek een probleem met de accu-(lader) van de caravan. Wat ontzettend fijn dat ik altijd kan rekenen op Garage Top, zelfs op zaterdag. Met een handige noodoplossing kon ik toch vertrekken! Martin en Henco, ik ben jullie zeer dankbaar!!

Uitstekend!

We spreken onze diepe dankbaarheid uit aan de persoonlijk echte MEESTER VAN ZIJN WERK. Meneer Yunus Kilic uit de garage "Auto corner 24" Lelystad Eerder hebben we geprobeerd een specialist te vinden die ons kon helpen met het repareren van onze audi a6 quattro allroad auto. En daarvoor wendden ze zich tot drie verschillende garages, zowel in Lelystad als Almere. De auto komt uit 2005. Er waren veel problemen, waaronder de belangrijkste, suspensensie! .De auto kwam niet omhoog en lag bijna op de weg. Geen enkele garage die we hebben benaderd, kon de nodige reparaties uitvoeren, ondanks het feit dat ze een volledige diagnose hebben gesteld en officieel op internet zijn geregistreerd als Audi-reparatiespecialist. We hadden bijna de hoop verloren dat het mogelijk was om onze auto te repareren. Maar we besloten weer naar de garage te gaan die we kennen "Auto Corner 24" in Lelystad aan een vriend van mij, Yunus Kilic, die eerder uitstekend werk heeft geleverd bij het repareren van onze andere CHRYSLER 300c auto en we waren erg blij met het resultaat van zijn werk. We hebben maandagochtend een afspraak gemaakt en dezelfde dag, drie uur later was de auto helemaal gerepareerd, waren alle problemen verholpen. De communicatie met de heer Yunus Kilis verliep op een hoog professioneel niveau en het resultaat van zijn werk overtrof alle verwachtingen. We zijn erg blij dat we na lang zoeken en onnodige kosten eindelijk een echte MASTER hebben gevonden. We zullen zijn diensten in de toekomst aanbevelen aan al onze vrienden en kennissen. Nog een keer! Heel erg bedankt De heer Yunus Kilis. Uw vaste klanten Raisa Novikova, Oscar van der Meulen Lelystad, Waterwijk. U bent het goud waard.

Goede service. Eerlijk. Duidelijk in de kosten.

TOP service

Heel fijne garage met Top service. Voor de tweede keer een auto bij hen gekocht, en ook deze keer erg tevreden over de aankoop en de aflevering en de gastvrijheid.

geweldige service

transparant, meedenkend open en eerlijk autobedrijf!

Vriendelijk en snel geholpen met een persoonlijke benadering

Een mooi bedrijf, op de hoogte van wat ze verkopen en het onthouden van persoonlijke wensen wat het heel prettig maakt om zaken te doen!

Geweldige service

Vakkundig en vriendelijk

Goed bedrijf.

Vriendelijk pesoneel en denkt mee!

Topgarage

Familie bedrijf waar de klant nog koning is. Hier luisteren ze echt naar je en geven eerlijk advies. Prijs/kwaliteit is goed. Mijn Audi Q5 hier gekocht en in onderhoud. Leen auto stond weer klaar, net als de koffie. Zeer tevreden met het resultaat.

Het werk is zeer correct uitgevoerd en voor een nette prijs

Ga er een keer langs

Gewoon goed werk geleverd.

Groot onderhoud aan de auto laten doen, zo kan hij er weer even tegen. Ook na 14 jaar nog steeds tevreden over Garage Top en ik hoop er nog lang klant te mogen blijven.

altijd perfect, en snel geholpen

goed bedrijf!

Alles voor de klant

Of je er nu een auto zoekt, koopt of voor reparatie/onderhoud komt, je wordt altijd gastvrij ontvangen en goed geholpen. En is er iets, dan lossen ze het op, zonder gemaar. Ik heb er pas mijn 4e auto gekocht en ben 10 jaar klant. Ik weet waar ik het dus over heb. Een Vakgarage!

Garage Top, een top garage.

Top garage, met persoonlijke aandacht en goed service. Afgelopen zomer een bus gehuurd, alles perfect geregeld! Ook onderhoud en APK altijd naar volle tevredenheid.

Vorig jaar heb ik mijn auto gekocht via Garage Top. Al snel bleek de airco niet goed te werken. Nadat er naar gekeken was deed de airco het weer even. Helaas begonnen de klachten dit jaar weer. De airco bleek lek te zijn. Alleen was ondertussen de garantie voorbij. Omdat de klachten er vorig jaar ook al waren en ik mijn auto nog maar zo kort heb, is Top mij flink tegemoet gekomen in de prijs, super service!!

Bijzonder serviceverlening!

Je kan altijd onaangekondigd aankloppen met storingen en dergelijke. Top denkt mee en werkt oplossingsgericht. En heel belangrijk, meestal krijg ik mijn auto's gewassen retour!

Zoals altijd weer een uitstekende service!

Fijn om weer te ervaren dat Garage Top met je meedenkt, voor je klaar staat en problemen professioneel oplost.

Doen wat ze beloven

Auto gekocht bij hun en de problemen die naar boven kwamen keurig opgelost. Zelfs een jaar nadat de garantie was verlopen toch nog nieuwe onderdelen gekregen. TOP

een 10 met een griffel

in ruim 10 jaar als klant bij Garage Top nog nooit 1 minpuntje

Uitstekend werk

Het herstellen van de schade aan mijn auto is op een prima wijze verholpen. Goed spuitwerk, de auto is weer als nieuw. Prettig mee te overleggen, men begrijpt wat je wilt.

TOP GARAGE

Al jaren vaste klant bij Garage Top! Fijn bedrijf. Super snelle service. Wordt altijd goed en fijn geholpen. Bij grotere uitgaven wordt er eerst even overlegd... kortom!! Top bedrijf!!!

Zoals de naam zegt top

Na veel garage’s afgeweest te zijn hier uiteindelijk mijn Audi A3 gekocht. Goede service en kon gelijk terecht nadat mijn accu overleden was. Nieuwe accu erin gezet en na 10 min zat ik weer in mijn auto opweg naar huis. Aanrader !

Blij verrast kochten we één dag later nog een auto!!!

Prachtig en erg fijn bedrijf, Vanuit het Noorden kwamen we voor mijn schoonvader kijken om een auto. Een afspraak was zo geregeld, de auto werd gereserveerd en alvast voorzien van een beurt en nieuwe APK. Eenmaal aangekomen was mijn schoonvader al snel verkocht. Door een snelle bandenwissel in de vrije uren van de monteurs konden we de auto direct meenemen, klasse heren! Maar… tijdens het overschrijving van de auto zag ook ik een prachtige auto voor het pand staan. Deze was nog maar net ingekocht… Toen nog niet gedacht dat ik de volgende dag er weer zou zitten! Overdag lukte niet maar de heren maakten het mogelijk dat wij savonds toch even mochten komen… prachtige wagen! En ja, weer verkocht. En we waren niet eens direct opzoek naar een nieuwe auto! Nogmaals bedankt Garage Top, top-service!!!

Essenerweg 108

3774 LC Kootwijkerbroek

342441 651

Over Garage Top

Garage Top is gevestigd in Kootwijkerbroek en is een modern garagebedrijf. Naast het leveren van nieuwe auto’s beschikken we over een ruim aanbod occasions. Breng een bezoek aan de werkplaats of ga naar onze gespecialiseerde schadeafdeling voor uw autoschade. Garage Top is aangesloten bij de BOVAG, AutoCrew, Nationale Auto Pas en FOCWA. Daarnaast zijn we RDW erkend. Ons bedrijf staat in de brede regio bekend als dealer van Aixam Brommobielen. Breng een bezoek aan Garage Top voor een nieuwe brommobiel, het onderhoud aan uw brommobiel of voor Aixam onderdelen.