Top is toch Top?

Geweldige garage

Eerlijk, kundig, prijs kwaliteit verhouding

Super snel gerepareerd

Probleem met de remmen, maar binnen 1 dag gerepareerd. Ook dit is waarom ik al 14 jaar bij Garage Top kom. Vakkundig, vriendelijk en snel opgelost.

Ze zijn niet moeilijk en denken met je mee

Toen ik een proefrit ging maken met een auto, kwamen er enkele mankementen naar voren, deze zijn allemaal verholpen toen ik de auto kreeg.

Fijne garage met aandacht voor de klant!

Fijne garage met prettige, persoonlijke benadering!

Super tevreden!

Fijn contact vanaf het moment dat ik een proefrit maakte, tot aan de aankoop van mijn Ford K. Een grote investering, maar geen moment getwijfeld bij de aankoop: gevoel was gewoon goed!

Betrouwbaar, vriendelijk, zeer hoog serviceniveau

Een jaar geleden kochten we hier een auto voor mijn vrouw. Toen al erg vriendelijk en snel geholpen. Nu een jaar later voor de APK weggebracht. Vanuit Rhenen een stukje rijden maar de keuze gemaakt het toch hier te laten doen ivm onze ervaring van een jaar geleden. Opnieuw KEURIG geholpen.. er stond zelfs een leen auto klaar waar we niet om gevraagd hadden. Na een dag de auto weer opgehaald en die stond blinkend op ons te wachten. Hier weten ze nog wat service en klantgerichtheid betekend. Een aanrader voor iedereen!

Gewoon weer Top geregeld

Onderhoudsbeurt +APK gedaan, mijn wagen kan er weer even tegen. Zoals altijd weer de vertrouwde vakkundige service en vriendelijkheid. Ja en dat al ruim 13 jaar, waar kom je dat nog tegen.

Geweldig!!!

Wij werden vriendelijk ontvangen en de uitleg over de auto was duidelijk en deskundig. En uiteraard hebben wij nu een mooie auto. Heel blij mee!

Top bedrijf!

Goede klantenservice Top bedrijf

Meer dan tevreden met de afhandeling en reparatie van de schade

Zij doen wat andere beloven.

Dit familie bedrijf doet de naam eer aan TOP

Binnen de garantie termijn waren er onvoorziene problemen die snel en kosteloos zijn opgelost, echt TOP!

zeer klantvriendelijk

verlenen goede service en komen de afspraken na waar menig garagebedrijf een voorbeeld aan kan nemen.

Prima garage.

Wij zijn al jaren 'klant' bij Garage Top en zeer tevreden over de contacten en de manier waarop zij ons en onze auto behandelen. Klantgericht en deskundig. Vriendelijk, behulpzame medewerkers.

Fijn autobedrijf

Goed overleg met monteurs, leen brommobielen beschikbaar, en bereik van monteurs buiten werktijd! Top!

Het is altijd prima in orde bij Top

We zijn al jaren tevreden klanten.

Fijne garage, klantvriendelijk en hele goede service.

Fijn geholpen met aankoop van andere auto, komen afspraken na en verlenen hele goede service, heel betrouwbaar. Kan garage alleen maar aanbevelen.

Afspraken nakomen. Mouwen opstropen en aanpakken!

Zeker aan te bevelen. Net bedrijf. Keurige service. Aanpakken en de afspraken netjes nakomen zijn de steekwoorden van Autogarage Top.

Heel erg goed.

Ik kwam met een lekke band, uiteindelijk was de auto ook toe aan de jaarlijkse apk en z'n beurt, dus ook gelijk maar laten doen, service super goed, een eerlijke prijs en van tevoren openheid van zaken, dus ik kom hier zeker terug!!!!! Deze vakmensen doen hun naam eer aan het was TOP.

alles strak en goed geregeld

Zeer net bedrijf, met vriendelijk en vakkundige werknemers.

Snelle en vakkundige service voor de deur

Zoals altijd weer naar volle tevredenheid geholpen!

Geweldige service

In de ochtend op zaterdag gebeld en meteen kunnen komen om storing te verhelpen, deskundig en zeer klantvriendelijk.

Goede service, vriendelijke mensen

Wordt netjes te woord gestaan, goed geholpen. Inderdaad garage TOP

Super service

Super, dat als je met een lekke band langs de weg staat er binnen 10 minuten een monteur voor je klaarstaat die de band omwisselt. Zeker als je ook met een aantal kinderen in de auto zit. Echt super goede service.

Betrouwbaar, goede service en oprecht advies

Ik zit nu ruim 5 jaar bij Garage Top, ze staan altijd voor je klaar en geven oprecht advies als je daar om vraagt. Als er iets met de auto is, wordt er ook gelijk een snelle check gedaan of alle lampen het doen, de vloeistoffen nog opgetopt zijn en als kers op de taart kan de auto ter plekke door de wasstraat. Garage Top denkt met je mee als je een nieuwe auto zoekt en maakt genoeg tijd voor je vrij om er even rustig naar te kijken. Kortom erg tevreden over deze Garage!

Essenerweg 108

3774 LC Kootwijkerbroek

342441 651

Over Garage Top

Garage Top is gevestigd in Kootwijkerbroek en is een modern garagebedrijf. Naast het leveren van nieuwe auto’s beschikken we over een ruim aanbod occasions. Breng een bezoek aan de werkplaats of ga naar onze gespecialiseerde schadeafdeling voor uw autoschade. Garage Top is aangesloten bij de BOVAG, AutoCrew, Nationale Auto Pas en FOCWA. Daarnaast zijn we RDW erkend. Ons bedrijf staat in de brede regio bekend als dealer van Aixam Brommobielen. Breng een bezoek aan Garage Top voor een nieuwe brommobiel, het onderhoud aan uw brommobiel of voor Aixam onderdelen.