Gewoon TOP

Lekke uitlaat, kan gebeuren en na reparatie snel de weg weer op.

uitstekend

snelle hulp naar poging tot inbraak van mijn brommobiel, alles binnen zeer korte tijd gemaakt ook zeer schappelijke rekening.

Goed en net bedrijf ook voor inkoop van je auto

Auto verkocht via internet aan garage top, alles snel, netjes en vakbekwaam afgehandeld. Eerlijke nette mensen, een aanrader om zaken mee te doen.

Een betrokken en meedenkend bedrijf dat alles op alles zet voor zijn klanten, zeer goede service!

Een zeer prettig, betrouwbaar en betrokken bedrijf. Absoluut een aanrader!

Super fijne garage !

Staan altijd voor je klaar . Voor iedere merk auto .Ook mijn 29 jaar oude MR2 houden ze prima aan de gang.

Kwaliteit en goede service

Auto ongezien gekocht alleen via foto's en de beschrijving. Medewerker stond me vriendelijk te woord en alles is na de aankoop keurig geregeld, precies volgens afspraak afgeleverd op afgesproken bestemming. Daar heb ik de auto opgehaald en rijd echt fantastisch ben zeer tevreden. Zou/zal daar zeker weer een auto kopen.

Een echte Top garage

Vriendelijke medewerkers, als je een probleem hebt wordt je snel geholpen. Enige tijd geleden wilde we met de auto op vakantie en toen bleek een dag voor de vakantie dat er een remklauw gebroken was. We zijn zo snel geholpen dat we maar een half dagje later op vakantie gingen. Van de week weer een top service: Kreeg pech op de A1 en kon met mijn auto nog net de afrit naar de Harselaar (Barneveld) nemen. Top garage gebeld en die zijn mijn auto daar direct komen ophalen en hij had zelfs al een leenauto voor mij meegenomen, zodat ik mijn weg weer kon vervolgen.

Helemaal TOP.

Onderhoudsbeurt gedaan en een lekkende slang/leiding vervangen. Ben nu ruim 12 jaar klant en voor mij is dit nog steeds een TOP garage met vakkundige en vriendelijke mensen. Problemen bestaan hier niet, wel goede oplossingen.

Geweldige service voor eerlijke prijs!

Ondanks dat ze me niet kenden hebben ze me geweldige geholpen; Een leenauto en snelle reparatie van de auto voor een eerlijke prijs.

In een woord FANTASTISCH

Bij binnenkomst een warm welkom. Wij hadden onze dochter van 1,5 mee met een auto kijken hier hadden ze aandacht voor en hielden hier super rekening mee! De service echt top, klantvriendelijkheid staat bij hen in het vaandel. Ook de monteurs die af en toe voorbij liepen erg vriendelijk en behulpzaam.

Dank je wel vriendelijke monteur dat je zo snel mijn snoer voor de caravan "a la minute" repareerde. Ik kan weer zorgeloos zonder electrische storing kamperen. Overigens ben ik altijd al zeer tevreden over dit "TOP"-bedrijf m.b.t. het onderhoud van mijn auto.

Een keurig bedrijf met ruime erv en kwaliteit Vriendelijke balie medewerker en monteurs . Voor een goede prijs word je auto keurig in orde gemaakt en bij ongewone dingen word je netjes gebeld en krijg je uitleg over hoe en waarom.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Moest een relais vervangen en die was niet op voorraad. Vrijdagmiddag besteld en zaterdagmiddag vervangen. Dat is supersnel en alles werkt weer prima. Echt Toppie dus.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Voor het eerst bij garage Top geweest n.a.v. een aanbeveling. Geen spijt van! Gratis (mooie) leenauto, vriendelijke en snelle service en de uiteindelijke prijs iets lager dan de offerte. Kortom; goede ervaring dus ik kom zeker terug.

bijzonder goed

De jaarlijkse onderhoud + dit keer ook de automaat laten spoelen, APK laten doen en daarbij waren een paar reparaties noodzakelijk. Startmotor vervangen, uitlaatdeel vervangen 2 nieuwe banden. Alles weer prima uitgevoerd zoals ik dat al zo\'n 12 jaar bij Garage Top gewend ben. Ik hoop nog heel lang klant te kunnen blijven dus op naar een storingsvrij 2019.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Altijd tijd voor een kop koffie en een praatje. Leveren ook oudere auto\'s netjes af, en ook dan krijg je een lekkere taart.

De auto hielt wat in bij lage toeren. Telefonisch overlegd zodat de juiste onderdelen besteld konden worden. Tijdens de reparatie kon ik met een kopje koffie wachten, en na een half uur was het probleem opgelost! Bedankt voor de deskundige, snelle reparatie!

• Reden bezoek Andere reden

Zeer goede service en duidelijke uitleg wat er gedaan is.

Na het aanschaffen van een nieuwe auto bleek de volgende dag dat de accu kapot was. Na een telefoontje met de garage werd hier direct een nieuwe accu in gezet, zonder enige bijkomende kosten. Prima garage!

Vakkundig, correct, vriendelijk

geweldige service goed geschoold personeel ze weten waar ze het over hebben

Essenerweg 108

3774 LC Kootwijkerbroek

342441 651

Over Garage Top

Garage Top is gevestigd in Kootwijkerbroek en is een modern garagebedrijf. Naast het leveren van nieuwe auto’s beschikken we over een ruim aanbod occasions. Breng een bezoek aan de werkplaats of ga naar onze gespecialiseerde schadeafdeling voor uw autoschade. Garage Top is aangesloten bij de BOVAG, AutoCrew, Nationale Auto Pas en FOCWA. Daarnaast zijn we RDW erkend. Ons bedrijf staat in de brede regio bekend als dealer van Aixam Brommobielen. Breng een bezoek aan Garage Top voor een nieuwe brommobiel, het onderhoud aan uw brommobiel of voor Aixam onderdelen.