Sevice is goed en ze zijn eerlijk

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedrijfsauto ingeruild, en een ander gekocht, Netjes afgeleverd en eerlijke mensen, Helemaal top! Een dikke 10, Heel erg bedankt voor jullie service

Mini gekocht. Wat een pracht familie bedrijf , aardige vriendelijke mensen. auto ( occasion)stond na 3 dagen strak in de lak en prachtig inde poets voor mij rijklaar. Kreeg er ook een taart bij nog nooit meegemaakt ... zelf niet bij aankoop van een nieuwe. Jammer dat ik te ver weg woon om mijn auto in onderhoud te doen. Suc6 met jullie verdere bedrijfsvoering en verbouwing.Jullie verdienen een pluim.

Wij vraagde een gebruikte bestelbus aan. En deze garage zoekt voor ons gewoon het allerbeste op voor een prima prijs Garage Top is gewoon Top

Ze doen wat er afgesproken is en leveren alleen kwaliteit

Complimenten! Vorige week met zoon zijn volgende auto bij Garage Top gekocht. Uitermate vriendelijke mensen die er op stonden dat de auto tiptop in orde was voordat deze kon worden meegenomen. Bedrijf en medewerkers zenden vertrouwen uit wat bij de aankoop van een auto fijn is. Vriendelijk groet, Hans en Tom.

Seat Altea xl gekocht. Super tevreden met de auto. Een probleempje met de motor werd snel en goed verholpen binnen de bovag garantie. Perfecte service en vakkundig personeel.

Al jaren het onderhoud van onze auto gedaan,we zijn zeer tevreden over de service van dit bedrijf. De mensen zijn gewoon ,en hebben een luisterend oor. We hebben een andere auto gekocht bij Henk,we geven een dikke 10 voor werk en de inspanning. Een auto...het neusje van de zalm. P.s. Wij komen uit het westen van het land we onderhouden en kopen hier onze auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Bus gekocht bij garage Top na thuis komst distributie riem geknapt. Na overleg met garage Top is dit uitstekend op gelost, Onze mening: hier kunnen vele een voorbeeld aan nemen.

Een dag voor kerst een auto bij garage top gekocht. We komen uit friesland en we werden gelijk vriendelijk ontvangen. Na de proefrit kregen we koffie en een stukje kerstbrood, heerlijk! Wij hebben de gehele gang van zaken als zeer prettig ervaren en zijn erg blij met onze \"nieuwe \" auto!!

Gister voor een aankoopkeuring bij Garage Top geweest. Na een uitgebreide keuring, inclusief proefrit, uitlezen en op de brug, het positieve koopadvies gekregen. Echt een aanrader, dit is een bedrijf met verstand van zaken en denkt goed mee.

Maandag 23-1-2015 bij garage Top geweest voor een brommobiel. Eerste indruk van het bedrijf was zeer goed, nergens geen rommel zowel binnen als buiten op het terrein. Alle auto,s en brommobielen stonden er keurig netjes en schoon bij. We hadden gelijk een goed gevoel bij dit bedrijf. De heer H.Top stond ons keurig maar niet opdringerig te woord en had (ondanks dat het koud was) alle tijd voor ons. Nadat we een brommobiel hadden uitgezocht en een proefritje hadden gemaakt hebben we binnen met koffie en een koekje de rest afgehandeld en afgesproken dat we hem zaterdag 24-1-2015 zouden komen ophalen. Zaterdags stond de aankoop gepoetst en wel al op ons te wachten en kregen we ook nog een heerlijke taart mee.Voor ons is garage Top inderdaad TOP.

Beste Henk en Martin, Wij willen jullie hartelijk bedanken voor de goede service aan onze auto. En dan ook nog de emmer en wasmiddelen voor de auto is een leuke verrassing! Alles doet het weer prima dus zijn we erg tevreden! Nogmaals hartstikke bedankt.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij hebben gisteren een gebruikte Auto gekocht bij Garage Top. Zijn vriendelijke mensen en komen betrouwbaar/rustig over. Hebben een mooie degelijke auto kunnen aanschaffen voor een mooi prijsje.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zoals nu, geen of weinig klachten. Ga zo door, wij zijn tevreden!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

We zitten al sinds we een auto hebben bij Garage Top. Je kunt je wensen doorgeven en dan wordt er een auto gezocht, precies wat bij je past! Is echt ideaal! Zijn qua uurloon ook niet ontzettend duur. Als je met pech langs de weg staat, hoeft je maar te bellen en ze komen je halen met eventueel een andere (leen)auto. Ook de winterbanden worden gratis bij hun opgeborgen. In 1 woord...GEWELDIG bedrijf

Deskundig, goed advies, nette offerte,goede service en vriendelijk geholpen met oplosing van mijn storing/reparatie van de dynamo.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goedkope brommobiels prijs kwaliteit is zeer goed goede service

Garage Top is van een uitstervend soort; een zeer net en eerlijk (ja, dat bestaat nog!) bedrijf, met bijzonder kundige monteurs en erg vriendelijke medewerkers (en niet van die typische gladde autoverkopers). Wij hebben jaren terug kennis gemaakt met dit garagebedrijf en sindsdien willen we niet anders meer, Dat dit garagebedrijf op zo\'n 1,5 uur rijden van onze woonplaats ligt, en wij desalniettemin tòch voor Garage Top blijven kiezen zegt denk ik genoeg!

Ben sinds 2007 klant bij Gar. Top en ik ben zeer tervreden over de service en de prijs/kwaliteit verhouding. De paar problemen die ik met mijn wagen had werden keurig opgelost. Heb in de loop der jaren wel wat ervaring opgedaan met zowel merkdealers als alg. garages, maar Gar. Top staat bij mij boven aan. Ga zo door en ik zal nog jaren lang klant blijven.

Via mijn allerbeste zwager Frans Keurhorst uit Stroe aan dit adres gekomen. Wij zijno er erg te vrede over Een Sharan van 3 jaar oud gekocht ze hebben zich naar mijn idee er zich 100% voor in gezet om ons een auto te leveren die boven onze verwachting was.

Essenerweg 108

3774 LC Kootwijkerbroek

342441 651

Over Garage Top

Garage Top is gevestigd in Kootwijkerbroek en is een modern garagebedrijf. Naast het leveren van nieuwe auto’s beschikken we over een ruim aanbod occasions. Breng een bezoek aan de werkplaats of ga naar onze gespecialiseerde schadeafdeling voor uw autoschade. Garage Top is aangesloten bij de BOVAG, AutoCrew, Nationale Auto Pas en FOCWA. Daarnaast zijn we RDW erkend. Ons bedrijf staat in de brede regio bekend als dealer van Aixam Brommobielen. Breng een bezoek aan Garage Top voor een nieuwe brommobiel, het onderhoud aan uw brommobiel of voor Aixam onderdelen.