Ik wil noch even terug komen op mijn beoordeling van 24-09-2014 toen heb ik allen maar over verkoop gesproken en kon toen niets over service vertellen. Ik wil ook zeggen dat is zeer goed niets is teveel zelfs de accu omzetten wat eigenlijk mijn schuld was , zonder kosten helemaal goed.
Wegens hagelschade aan onze oude caravan op zoek naar een andere. Afgelopen weekend even een proefweekend en enorm blij met onze nieuwe aanwinst. Enorm goed geholpen met het aanschaffen van onze nieuwe caravan. Trouwe klanten en zeer tevreden.
Zo juist onze nieuwe Tabbert Cellini 590TD opgehaald. Een genot om dat bij dit bedrijf te doen. Niets is teveel en ze weten werkelijk alles van de caravan. De klant is hier nog koning! Zeer voldaan zijn we met onze nieuwe aanwinst naar huis gegaan. Top service!
geweldig bedrijf en een pluim voor Jeroen alles klopte en daardoor hebben we een pracht vakantie gehad
Isabella ccomandor gekocht, na opzetten meteen klacht in gediend vanwege wazige ramen .als je na buiten keek schieferde t aan je ogen leek of dat we staar aan onze ogen hadden. Diverse malen werd de klacht overgedragen na isabella, waar werd gezegt dat wij een aandere tent mochten uitzoeken. Wat tot onze verbazing gebeurde, wij moesten voor de nieuwe tent een bedrag van 1600 bijbetalen en t buizenframe van eigen tent gebruiken. Daarna naar isabella gebeld kreeg te horen dat Vinken dat mocht vragen gaat buiten isabella om. NOOIT GEEN VINKEN ASTEN MEER K.u.t.SERVICE EN OPLICHTERS.
Problemen gehad met mijn ontvanger CD. Ingeleverd in de winkel geen enkel probleem, na enkele dagen van testen,ontvanger weer opgehaald. Kosten € 0. Geweldige service en klantvriendelijkheid. Ik kom er al jaren het is een erg goed bedrijf.
Hadden met spoed (hagelschade) een nwe. voortent nodig. Werden voortreffelijk door Dhr. Joost de Haas geholpen!!
Geweldige Service naar aanleiding van mijn Oyster satelliet schotel die niet meer werkte. Gedemonteerd opgestuurd en weer gemonteerd in een paar dagen. Deze werkte niet meer omdat canal digitaal weer eens de frequenties veranderd had.SERVICE met hoofdletters Wat een geweldig bedrijf
Na het melden van kapotte onderdelen van een luifel binnen de garantieperiode kreeg ik diezelfde avond (!) nog een reactie per e-mail. Een paar dagen later ontving ik de nieuwe onderdelen zonder dat er verzendkosten in rekening werden gebracht. Snelle en uitstekende service van de heer De Haas van de firma Vinken.
Wij zijn zeer tevreden over de aankoop en service bij Vinken. Wij hebben hier een nieuwe Weinsberg camper gekocht en onze oude camper tegen een redelijke prijs in kunnen ruilen. De verkoper (Jeroen Wijnen), de mannen van de werkplaats en winkel waren uiterst behulpzaam en hadden voldoende kennis in huis. Omdat we niet wisten welk extra slot op de deur zou passen lieten ze er meerdere komen. Ook over diverse extra\'s, inbouw etc doen zij niet moeilijk. Kortom wij zijn tevreden.
Onze caravan voor reparatie naar vinken gebracht. NOOIT MEER. Na 8 maanden, en een hoop gedoe pas onze caravan terug, maar ook omdat ik hem terug geeist heb. 8 maanden mensen, voor een reparatie. Veel beloftes en geen communicatie van hun kant. Ik ben er zo klaar mee, dat dit typen me moeite kost. Waardeloze clhb. Bah
Ik heb lang gezocht na eind kappen voor onze omnistor ,type 6502 dat was de gene die we moesten hebben Joost heeft voor ons dit geregeld , wat een andere maar niet wilde lukken, kreeg wel eind kap van een 6 serie maar elke keer de foute ,tot ik in contact kwam met Joost , wat een kerel die gaf niet op en in een keer goed ik moest de serie hebben 6502 dat wissen die andere niet maar hij wel...bij deze nogmaals erg bedankt voor de inzet ,en de moeite die je heb gedaan voor ons.. Super toppie jullie zijn met een woord SUPER bedrijf.....bedankt
Al jaren hebben wij onze caravan bij Vinken in onderhoud. Wij zijn alltijd netjes en vriendelijk behandeld. Ook de reparaties zijn altijd deskundig uitgevoerd. Onlangs hebben wij een nieuwe caravan gekocht. Het was voor ons vanzelfsprekend om deze bij Vinken te kopen. Topdealer, echt een aanrader.
In 2014 de caravan weggebracht voor lekkage aan de zijkant, de lekkage was na reparatie verholpen maar het kunststof voorfront zat daarna vol met scheuren. Ik kreeg ook nog een zeer pittige rekening. Na constatering van de scheuren het servicecentrum hiermee geconfronteerd maar zij weigerden daar verantwoording voor te nemen, wat een service! Na jarenlang klant te zijn geweest bij Vinken ga ik nu voor onderhoud naar een andere firma. In de toekomst voor mij never en nooit Vinken meer.
Al jaren (vanaf 2008) heb ik mijn caravan in onderhoud bij Vinken en koop ik in de winkel diverse artikelen met betrekking tot camperen. Zowel op de service-afdeling als in de winkel worden we goed geholpen en krijgen we goede adviezen.
In januari zijn we op zoek gegaan,naar een eventueel nieuwe caravan.We werden heel goed geholpen,geadviseerd door Jeroen.Niks was hem teveel,hij gaf ons goed advies en legde alles goed uit.We hadden al eens eerder een caravan bij hun gekocht en de service was altijd uitstekend.Nu hebben we dus een nieuwe gekocht en zijn er heel blij mee en kijken volop uit naar de Lente om erop uit te gaan.Overings de andere medewerkers bij hun,dat zagen we wel,hielpen andere klanten ook perfect.Ga zo door.
Ik heb in het verleden veel gesproken met Frans van verkoop die mij erg enthousiast heeft gemaakt voor Tabbert caravans. Door de vele gesprekken met Frans wist ik welke nieuwe caravan ik wilde , de Tabbert Da Vinci. Wij zijn pas naar de messe in Duitsland geweest en hadden daar een afspraak met Laurens Strik de nieuwe verkoper van Vinken caravans. Vanaf het eerste moment was het gevoel goed legde alles deskundig uit en nam goed de tijd voor ons. Wat wij prettig hebben ervaren is dat hij graag een caravan wilde verkopen maar niets opdringt. Dit was op een zondag wij wilde er graag even over maar denken ook dit was geen enkel probleem hij begreep ons. Wij zijn vrijdag terug geweest en hadden een afspraak met Laurens hij stond keurig om 10 uur op ons te wachten. Toen wist wij er staat iemand achter ons die zijn afspraak nakomt , ook als hij iets niet gelijk wist dan verzon hij niets maar ging dat bij de Tabbert mensen vragen SUPER. Al met al de caravan is gekocht en als de service afdeling net zo goed is als de verkopers Laurens en Frans en Jeroen dan hebben wij het goed gedaan groeten Ria en Jack Anbeek.
Met een caravan zonder dakvenster en met de nodige regen in aantocht, arriveerden wij op camping De Kuilen te Someren. Op advies van de leiding van camping De Kuilen werd telefonisch contact opgenomen met caravanbedrijf Vinken in Asten. Na een korte uitleg werd snel een afspraak gemaakt. Wat daarna gebeurde daar zijn eigenlijk geen woorden voor te vinden. Vakbekwaam, snel,behulpzaam, vriendelijk en servicegericht werd het probleem aan de caravan opgelost. Zo een behandeling/omgang deed onze harten sneller kloppen. Daarom een pluim voor en dank aan allen die er voor hebben gezorgd dat wij weer met gerust hart verder konden. Grandioos en nogmaals bedankt.
Wij komen al 14 jaar bij Caravan World Vinken BV, waar zojuist de 3e nieuwe caravan voor ons is afgeleverd. Of we nu in contact komen met het personeel van de verkoop, caravanshop of het servicecentrum overal hebben we te maken met klantvriendelijke, deskundige alsook meedenkend vriendelijk personeel. Bij de inruil en aankoop van een nieuwe caravan zijn we steeds geholpen door Jeroen Wijnen, een van de verkopers, waar we telkens te maken hebben met een enthousiast, deskundig, dienstverlenend persoon en die bovenal veel aandacht besteed aan onderling vertrouwen met ruime aandacht voor prijs/ kwaliteit, waarmede het prettig onderhandelen is,komt zijn toezeggingen meer dan na. In een woord GEWELDIG hetgeen voor ons telkens een prettige ervaring, uitdaging is om Caravan World Vinken te bezoeken.
Goed geholpen met een caravan kopen en een perfecte aflevering Zelfs nog nieuwe banden gemonteerd terwijl we het daar niet eens over hebben gehad
Al jaren en jaren ben ik klant bij Vinken caravans en ben uiterst tevreden over hun service, zowel bij aankoop,reparatie en onderhoud. Chapeau!
Op zeer plezierige en vakkundige wijze geholpen bij de inruil en aanschaf van een caravan. Ook de technische dienst denkt met je mee en is zeer deskundig.
wij hebben 3 jaar geleden een caravan gekocht bij vinken. We werden heel goed geholpen door hele aardige mensen die alle tijd voor je nemen. Terwijl het altijd heel druk is in hun winkel/bedrijf. Dit is op zich al een heel goed teken want de mensen komen graag terug. Zo ook wij want nu willen wij nog een extra luifel aan de voortent. We kunnen naar allerlei andere zaken gaan die ze ook leveren maar door de goede service en advies rijden we graag een stukje verder om ons te laten informeren in wat de juiste luifel is voor ons. Wij raden iedereen aan om als men goede service wil en een deskundig advies ga naar vinken en je komt net zo tevreden naar buiten als wij.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.