een aanrader voor iedereen
Prima!
Altijd een super service
Heldere afspraak. Gebeld toen de auto klaar was.
slecht. Op 20 juli jl. ging ik met mijn Daihatsu Cuore naar deze garage. Omdat ik bij aankoop van mijn Cuore geen papieren had, dan alleen een APK papiertje, wist ik niet of de distributieriem ooit was vervangen en de auto had al 1600789 km gelopen. Dus werd er op 50 punten onderzoek gedaan. De Distributieriem moest vervangen worden was hun advies + waterpomp en nog wat andere kleine dingen. Omdat ze allemaal zo vriendelijk waren en oprecht over kwamen en het was een Daihatsu garage, ging ik akkoord en maakte een afspraak voor 24 juli. om 8.30 uur moest ik de auto brengen en het zou ongeveer kleine 4 uurtjes duren. En omdat de auto er nu toch was, liet ik maar gelijk een Pioneer autoradio inbouwen. (dat half uurtje zou kosten). Alle aansluitingen + 2 luidsprekers zaten al in de Cuore , dus ze hoefden alleen maar de radio inzetten en luisteren/kijken of de luidsprekers het deden. + slot van de achterklep nakijken, sigarettenaansteker nakijken voor gebruik van Navigatie en olie verversen en de linker voorband even nakijken. op 24 juli gebracht om 8.30 uur. Ik maar denken dat ik eind van de dag mijn autootje kon ophalen en hoorde niets van ze. Wat bleek, dat ze niet de juiste waterpomp hadden, terwijl ze wisten hoe oud de Cuore was en wat ze nodig hadden. Ze zouden bellen wanneer de auto klaar was. op 25 juli ben ik maar richting de garage gaan lopen tegen 13.30 uur aan, want ik had de auto nodig voor mijn werk om 17. uur. Tja toen kreeg ik antwoorden en reactie van de eigenaresse, wat ik niet had verwacht over de waterpomp enz. Als ik even niet had laten zien wie ik was, dan was de auto ook op 2 dag niet klaar geweest. ik kon mijn werk naar Utrecht een uurtje opschuiven en met moeite werd dan mijn auto alsnog klaargemaakt. Alleen de slot van de achterklep was nog niet nagekeken, sigarettenaansteker niet nagekeken en toen ik mijn nieuwe autoradio aandeed, werkte maar 1 speaker??? Ja of ik andere keer terug kon komen, want ze hadden hun best gedaan, en door de waterpomp dat uit Rotterdam moest komen, hadden ze geen tijd meer voor andere punten aan mijn auto.???? EN DAT VOOR 2 DAGEN?? En met tegen zin vroegen ze of ik de volgende ochtend om 8.30 uur nog even terug kon komen voor de autoradio.? Ongelooflijk, maar helaas moest ik op 26 juli al weer vroeg werken, dus kon ik niet. Aardige en vriendelijke mensen, maar blijkbaar verdienen ze meer aan hun oude (vaste) klanten dan aan mij ( nieuw) en heb ik toch in middels voor de 2 keren bezoek rond de € 700,- uitgegeven. Maar blijkbaar was ik niet belangrijk genoeg voor hen. Ik heb een mailtje naar ze gestuurd om 02.00 uur in de nacht na mijn werk en uitgelegd, dat ik het niet goed vond en tevreden was met hun werk. MAAR GEEN REACTIE TERUG GEKREGEN. Nou dat zegt mij al genoeg en moet ik op zoek naar een nieuwe betrouwbare garage, die wel de radio goed kan installeren en overige punten van de auto na kunnen kijken. NEE VOOR MIJ GEEN DAIHATSU / PROFILE GARAGE ROBERTS. ook al zijn of komen ze persoonlijk nog zo vriendelijk over. ( tenzij ze alsnog moeite gaan doen om een fatsoenlijke reactie te schrijven en alsnog de autoradio goed installeren zodat alle luidsprekers werken.) Nu maar hopen dat de gemonteerde onderdelen niet kapot gaat tijdens de BOVAG Garantiebepalingen.
Fijn bedrijf. Ik voel me geen nummer en als er iets is met de auto kan ik snel terecht.
Door de mevrouw aan de balie steeds prima te woord gestaan!Afspraak gemaakt voor onderh.beurt en APK! Dag ervoor door u gecancelled (te veel werk aangenomen)Anderhalve week later nieuwe afspraak.Auto blijkt niet dezelfde dag klaar,terwijl er geen noodzakelijke reparaties zijn! Zo maak je niet een vaste klant van iemand,die voor het eerst komt..........
De familie Roberts geeft mij veel vertrouwen en dat is geweldig. Elke keer als mijn Chev. daar geweest is tuft hij tevreden weer verder. Dank!
Jammer misverstand van monteur die niet wist dat ik zat te wachten en eerst ander werk deed en om 13.00 uur aan mijn auto begon.
gewoon een goed bedrijf met een gezonde instelling. luisteren naar de klant en zorgen voor een goed resultaat
niks op aantemerken goede service
Ontvangst aan de receptie door Michelle positief, noodzakelijke reparatie goed uitgevoerd, waardoor APk werd goedgekeurd.
Uitermate positief, snel tot overrrnstemming gekomen. No-nonsense mentaliteit. Gevoel van vertrouwen en integriteit.
goed georganiseerd bedrijf ,met geweldige service
Prima service voor de banden.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.