Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goede ervaringen door de jaren heen. Bij binnenkomst geeft het al een goed gevoel. Prima sfeer, plezierige benadering en kennis van zaken. Een bedrijf om aan te bevelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De mensen zijn daar altijd vriendelijk. Gewoon goed en netjes!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima ervaring bij inruil n aanschaf occasion

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Bij serieuze klachten binnen de garantieperiode heb je bij Klaver Auto een probleem om eea. gerepareerd te krijgen onder garantie. Het bedrijf is onbetrouwbaar gebleken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima, geen op- of aanmerkingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

tot nu toe altijd perfekt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

tot nu toe altijd perfekt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het bedrijf heeft er alles aan gedaan de auto in 2012 van de importeur gefactureerd te krijgen en mij op tijd een factuur te sturen, en in 2013 werd de auto binnen 2 weken geleverd! Alle afspraken zijn nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aankoop jonge occasion en inruil.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn Xsara Picasso is al vele jaren bij Klaver in onderhoud. Er mankeert wel eens wat aan maar ik word altijd netjes op de hoogte gebracht van wat er loos is en wat de kosten zijn. Ik vind het een fijn bedrijf, er zitten al jaren dezelfde mensen en dat geeft mij vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Bezoek klaver autobedrijf nadat er bij onze Citroën een motormanagment lampje ging branden. We betalen E 70,- voor het uitlezen van een storing. Diagnose: verdamper lekt, de kosten voor het vervangen E825,- Omdat we ervaring hebben met auto\'s op LPG vinden we de km stand best laag voor een dergelijke reparatie. Bij een eerder auto kwam het vervangen van de verdamper pas een ton later. Hierom toch sec. opinion bij een andere garage. Hier bleek dat het slechts een toevoerslangetje was dat aan de verdamper vast zat. Kosten: E 15,- \"de verdamper is prima meneer\" aldus de andere garage. Dit teruggekoppeld naar Citroën Klaver te Alkmaar. Geen excuses, men zou het doorgeven. Omdat mij dit toch niet geheel lekker zat de volgende dag nog eens uitleg gevraagd. Is het personeel wel deskundig of wil men werk binnen halen was mijn vraagstelling? Toen alsnog excuses maar autobedrijf Klaver had ervaring dat de verdamper bij die kilometer stand meestal vervangen moest worden. Naar mijn mening is vakkundig een klant helpen meer dan diagnostiek apparatuur aansluiten en dan zonder verdere visuele inspectie blind een rekening van over de 800 Euro opgeven terwijl het een rubber slangetje betreft van 15 Euro.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aanvankelijk klacht geklapper in het vooronder op slechte wegdek slecht opgelost. Verkeerde diagonose gesteld. Ten onrechte een nieuwe schokdemper gemonteerd. Na aanhoudende klacht probleem prima opgelost met dank aan Alex! Geen kosten in rekening gebracht! Wat mij betreft blijvend vertrouwen in Auto Klaver.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
4

2 sterren: slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Bijzonder slechte ervaringen met Klaver. Niet alleen ontbreekt het daar aan kennis, maar de eigenaar is verre van een klantvriendelijke en oplossingsgerichte ondernemer. Als je iets komt kopen is het prima, totdat er echt serieuze problemen zijn. In februari een nieuwe Citroën DS3 Racing gekocht, zes maanden ellende en uiteindelijk teruggekocht door Citroën Nederland. Van de 160 dagen in eigendom 55 dagen in reparatie. Klaver haalde op een gegeven moment alleen nog maar de schouders op, en de dealer in Limmen heeft het probleemgeval samen met Citroen aangepakt, waaronder een nieuwe motor. Verdere uitleg is overbodig. Ik zou Klaver absoluut niet aanbevelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Bedrijfsgegevens

BERENKOOG 2

1822 BJ Alkmaar

72520 88 98

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.