Reactie van het bedrijf
Beste Chantal en Rob,
Wij als Kantsingel zijnde betreuren het dat jullie een negatieve ervaring met ons bedrijf hebben gehad.
In eerste instantie hebben wij moeten kijken naar de verwarming, welke niet werkte. Diverse componenten gecontroleerd welke allemaal naar behoren werkte. Systeem ontlucht en de verwarming deed het weer goed.
Na andere werkzaamheden te hebben verricht, opgebeld dat de auto klaar was en verteld wat er aan gebeurd is.
Na een poosje belde jullie op met het verhaal dat het wederom niet werken.
Toen hebben wij als service aangeboden om nogmaals het koelsysteem te controleren.
Wederom zat hier lucht in en ons vermoeden was (en is nog steeds) dat het vanuit het gas systeem komt. Daar wij geen verstand van gas hebben, jullie geadviseerd contact op te nemen met de gas specialist.
Na een discussie bij het ophalen van de auto, heeft Hans een coulance gegeven op het eerdere werk van 50% van het arbeidsloon. Naar ons idee een meer dan redelijke handreiking.
Het advies om een andere garage te zoeken voor de Dodge komt niet van ons af.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen op ons bedrijf. Heeft u daar geen behoefte aan, dan wensen wij u het aller beste!
Met vriendelijke groet,
Autobedrijf de Kantsingel B.V.