zaterdagochtend om 10:30 gebeld om een auto te komen bekijken aangegeven dat het 2 uur rijden was dus dat ik er rond 12:30 zou zijn bij aankomst netjes ontvangen met een kopje koffie, en toen begon het toen ik vroeg om een proefrit bleek de tank leeg te zijn ( ze hadden 2 uur de tijd om dit van tevoren even na te kijken ) na een stukje snelweg te hebben gereden de motor even uitgezet toen ik de auto weer wilde starten bleek de accu leeg, garage gebeld die later kwam met aan starthulp , toen ik de verkoper aansprak op de gebreken had ik verwacht netjes behandeld te worden met een uitleg , maar de beste man zei gewoon tja zo werkt dat niet bij ons dus koop hier nooit een auto slechte service en klantvriendelijkheid .
Echt nette verwelkoming door dhr. Paul de Cort. De auto die ik op het oog had , is hem ook geworden. Proefrit gemaakt , uiteraard geen probleem. Prijs besproken inclusief inruil auto, nette inruilprijs. Ik kan AST echt aanraden aan toekomstige klanten. Nou een pluim en tot ziens Paul, groeten Paul.
Auto gehuurd, kreeg een automaat, wat wel prettig was, aangezien ik net weken in de VS ben geweest, waar bijna iedereen automaat rijdt. De Yaris was een prettige auto en ik werd snel en goed geholpen...
Klantvriendelijk en alles eenvoudig houden, makkelijk mogelijk voor de klant! Prima service
Keurig, zakelijk en vriendelijk. Kennis van zaken, prima advies en zeer behulpzaam. Prijs kwaliteit prima
Sinds vijf jaar bezoek ik jaarlijks dit bedrijf voor de onderhoud van mijn auto. Altijd wordt ik vriendelijk te woord gestaan en zo nodig bijgepraat over onvoorziene gebreken. Vooraf wordt een prijsopgave gedaan, die nog geen enkele keer overschreden is.
Voor mij de eerste keer dat ik hier kwam. Mijn vorige garage had teveel met mijn airco lopen rommelen en daardoor werkte deze niet meer naar behoren, en wat nog erger was is dat de vorige garage het probleem ook niet kon vinden. Bij autoservice wel dus en ze hebben mijn airco perfect gemaakt. Daarnaast moest er veel aan de auto gebeuren wat bij de dealer absoluut het dubbele zou kosten. Perfecte vooraf kostenindicatie en constant een heldere en goede communicatie. Mijn auto ging voor een dag weg maar doordat er veel aan moest gebeuren moest ik een extra afspraak hebben. Alleen omdat we naar Spanje gingen met dezelfde auto, kon ik mijn auto brengen voor een aantal dagen en ondanks dat ze eigenlijk geen tijd hadden, hebben ze de auto tussendoor gerepareerd. Conculsie: wij hebben onze veilige en goede reis naar Spanje gemaakt. Onze andere auto gaat er ook in onderhoud. Absoluut een aanrader dus!!
Prima, duidelijke communicatie over de reparaties die gedaan moeten worden. Overleg over de reparaties en kosten.
Afspraak is hier afspraak, dat heb ik ook wel eens anders meegemaakt. Heb netjes een prijsopgave ontvangen en bij het ophalen was het zelfs nog iets goedkoper. Heren bedankt voor de service!!
Zeer correct komen gemaakte afspraken na
Een golf 4 1.4 gekocht, bij de deal was alles goed verlopen. Zij gaven mij de indruk dat alles goed zat, en wanneer er iets was dat zij dat voor mij gingen oplossen. Twee weken erna bleek er naar mijn gevoel iets te zijn met de motor, dus heb ik een telefoontje gepleegd of het mogelijk was om de auto terug te brengen, dit zou mij 600 euro kosten i.v.m. Bovag regels. Dit toch maar van afgezien! ( achteraf heb ik hier erg spijt van gehad, dat ik dit niet heb gedaan ) De auto heeft 2,5 jaar volgehouden en heeft in tussentijd enorm veel geld gekost om te onderhouden, want er was telkens wel iets kapot. ( de oorzaak was de motor ) De reden dat de motor heeft begeven is mij tot de dag van vandaag niet duidelijk. Maar ik heb vernomen van een autogarage dat er 2 redenen kunnen zijn, namelijk: 1- Er is gerommeld met de km teller 2. De motor 1.4 past eigenlijk niet bij het type golf, waardoor er motorische problemen ontstaan. (veel voorkomend probleem) Ik kan natuurlijk niet met 100 procent zeggen dat dit ook het geval is bij de rest van de auto\'s. Ik mag hopen van niet, maar ik hoop wel dat zij voortaan kijken naar wat voor auto\'s zij verkopen.
Beste heer/mevrouw Farah, Als wij u goed begrijpen heeft u 2 jaar geleden bij ons een auto aangeschaft en afgezien van garantie. Na aankoop heeft u meerdere problemen ondervonden. Dit vinden wij natuurlijk erg vervelend, echter van uw verhaal is ons helaas niets bekend. Graag nodigen wij u uit contact met ons op te nemen zodat u uw verhaal aan ons verder kunt toelichten. Dat er met de km teller gerommeld zou kunnen zijn, kunnen wij uitsluiten omdat uw aangekochte auto voorzien was van een Nationale Auto Pas (NAP). Uw mening, dat een 1.4 een te kleine motor is voor een VW golf is ons niet bekend. Wij wachten uw reactie af.
Prima, alleen vervelend dat de auto een aantal keren niet startte.
Komen afspraken na, zijn zeer klantvriendelijk
Zijn al jaren klant bij deze garage.Geven een eerlijk advies Service is prima en zijn erg deskundig.
prettig, vriendelijk en snel. Ik blijf hier voorlopig..
Goede service. Denken in oplossingen en met de klant mee.
Zeer goede garage, met korte communicatie lijnen, waardoor alles vrij duidelijk is. Bij aanschaf gebruikte auto, werkte een contact sleutel niet, ivm startonderbreker, sleutel in laten lezen bij ander bedrijf, en rekening is netjes voldaan door A.S.T. Complimenten aan Paul en andere medewerkers, ga zo door.
Autoservice Tilburg
No nonsens, vakkundig. transparant, eerlijk, vertrouwd en de rekening viel nog eens lager uit dan de begroting. dat is ook nog eens een leuke meevaller.
Petrus Loosjesstraat 11
5013BW Tilburg
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.