Goed, en snel geholpen met de koop van een andere auto
Erg blij met de aankoop van mijn jong gebruikte auto bij Autobedrijf Gerard Vulink! Net bedrijf, spontaan team. Geen poespas, meedenkend en er wordt tijd voor de klant gemaakt! Aan alles wordt gedacht voor een goede en nette aflevering! Bedankt!
Auto gekocht zonder garantie. Na een maand toch een mankement. Dit is toen in overleg allemaal netjes opgelost. Top service!
Goede ervaring klantvriendelijk
Ik ken dit bedrijf al jaren, je word altijd vriendelijk ontvangen en de koffie staat klaar. Ook hebben ze altijd tijd voor een praatje en de kwaliteit prijsverhouding is prima. Je voelt gewoon dat dit eerlijke mensen zijn en je word niet beduveld. Kortom bij dit bedrijf koop ik ook graag mijn volgende auto.
Ik ben er helemaal klaar mee . Deskundigheid ? Volgens mij is het meer hoe kan ik zo snel mogelijk veel verdienen. Bij mijn aankoop drongen ze er erg op aan om een soort van verzekering af te sluiten mocht er wat aan de auto mankeren. Het is mij nu wel duidelijk geworden waarom
Goed.
gewoon, apk bij garage vulink. 6 juli. auto apk afgekeurd: wat moet er aan gebeuren? uitlaat gaatje dichtmaken, 1 band onvoldoende profiel, gordel beschadigd (rafeltje van ongeveer 2mm breed en 2 cm lang aan de zijkant (die zou vulink dan vanuit sloop regelen.), 1 achterlichtlampje, en kentekenplaatje-lampje vervangen. wat gaat me dat kosten? raming van vulink: rond de 700 euro! dat vond ik al verbazingwekkend hoog bedrag. ter plekke betaald: 51,88 euro voor keuring, koelvloeistof en werkplaatstarief. meteen betaald. dus ik dacht nu kan ik zelf eerst het een en ander doen, voordat de herkeuring plaatsvindt. dus lampjes zelf vervangen uit een lampensetje van de action van een paar euro, gordel vervangen door een volvoliefhebber-kennis, 15 euro, daar twee banden gekocht voor 40 euro. ik weer terug naar vulink, die zou mijn banden erop zetten, en uitlaat kitten. tot mijn verbazing bleek een band lek (snee erin), onverklaarbaar, want de banden die ik leverde waren goed. er was opnieuw apk keuring uitgevoerd, dat wou ik niet, eerst maar eens wachten tot alles weer in orde is, en dan herkeuring, maar zo dacht men daar waarschijnlijk niet. in ieder geval: weer een rekening voor een (mijn eigen geregelde ) band erop gezet, balanceren, apk en werkplaatstarief 115 euro! (25 juli). nu moest er nog een nieuwe band op, omdat de door mij geleverde band een kleinere maat had. ik had de auto dringend nodig voor 4 augustus, maar vulink kon dat onmogelijk doen voor die tijd wegens te druk. dus naar euromaster, daar kon het meteen. nu kan hij dus afgemeld worden bij de rdw, omdat alles in orde was dus nu. ik weer naar vulink om dat even te laten doen, maar nee dat kon onmogelijk voor vrijdag, sorry te druk. de man bij euromaster vond dat vreemd en belde naar vulink om te vragen waarom dat niet kon, waar hij meteen nul op het rekest kreeg. toen zakte mijn broek helemaal af. ik meteen naar automat voor herkeuring, dat kon meteen 2 augustus, en nu is ie dus in orde na al dit gedoe. automat stelde wel vast trouwens dat de uitlaat niet goed dichtgemaakt was door vulink, maar dit nog terzijde. samenvattend betaalde ik dus bij vulink 166, 81. wat is daarvoor gedaan? 1 band erop gezet, die ik zelf leverde, uitlaat gekit (niet goed), koelvloeistof, balanceren en werkplaatstarief, en 2x apk keuring waarvan de tweede keer nog niet nodig was op dat moment. en daarna service van niks, geen enkel voorstel aan de klant om hier uit te komen bij vulink kom ik dus niet meer, en raad het anderen ook sterk af.
Komt betrouwbaar over.
Gevoelsmatig, een, letterlijk open, no nonsens bedrijf. Ontspannen sfeer, geen onzinnige verkoop praatjes.Geen overdreven luxe verkoop afdeling met dure kantoortjes, wat de entree, wat mij betreft, laagdrempelig maakt. Vind ik persoonlijk erg prettig. De luxe zit de service en kwaliteit.
Via internet bij dit bedrijf een mooie auto aangeschaft en eigen auto netjes ingeruild. Gemoedelijk bedrijf en goed geholpen. Minpunt is dat de auto bij thuiskomst van binnen niet goed is schoongemaakt,veel vlekken in interieur en snoep / papier in auto.
Duidelijk verhaal over de technische staat van de auto. Uiteindelijk de auto gekocht met een beurt en 6 maanden garantie.
Drie weken geleden een BMW 3 serie Touring gekocht bij Autobedrijf Gerard Vulink. Auto was netjes en zoals omschreven. Mijn oude auto ingeruild. Kreeg gelijk een eerlijk bod. Na wat onderhandelen de auto gekocht en meegenomen.
Helaas hebben wij een slechte ervaring met het bedrijf. Wij hebben er een vw transporter gekocht van 2004 met al aardig wat kilometers. De bus had wat kleine gebreken, maar zou technisch in orde zijn. Echter sprong onze bus 7 dagen later in de noodloop en vroeg om olie. Mijn vriend is zelf monteur en hij heeft de bus geheel schone longlife olie gegeven. 4 dagen later begon de bus weer om olie te vragen, er zat wel degelijk weer te weinig olie in. Dat zou betekenen dat de bus 1.5 liter olie op 1000 km zou verbruiken. Na gesprekken met de garage ivm de koopovereenkomst ontbinden willen ze er niks van weten. De bus voldoet niet aan onze eisen en hebben hem als technisch goed gekocht. Na verder onderzoek blijkt dat de turbo kapot is, waardoor hij dus teveel olie verbruikt. Dat is dus wel te repareren, de kosten van het onderdeel en de uren zullen al snel oplopen tot boven de 1000 euro. Ik heb toen de garage weer gebeld, echter willen zij helemaal geen oplossing bieden en vragen zich af waarom wij niet met het probleem bij hun bij de garage zijn gekomen. Echter is mij die dag er voor verteld dat wij geen vervangend vervoer krijgen en zij niet opdraaien voor de kosten, van een gebrek die niet gemeld is bij de koop. Ik heb hem uitgelegd dat wij geen dik uur heen rijden om bij hun te laten constateren wat er aan mankeert, aangezien dit al vastgesteld is. Het gaat ons puur om de kosten, zij willen helemaal geen oplossing bieden. De toon van mijn telefoontjes staat hun niet aan en ze bieden helaas helemaal geen oplossing. Ze laten het op een juridisch proces uitdraaien, aangezien zij zeggen dat wij geen garantie hebben. Het gaat hier om een verborgen gebrek, wat zij hadden moeten melden bij verkoop.
Stellen snel een onnodige reparatie voor bij apk. Laat een seconde opinion doen, kan veel geld schelen!
Oplichters na een week versnellingbak stuk airco pomp deed niet in totaal €650 reparatie kosten kontact opgenomen u heeft geen garantie meneer! Dus opletten als u auto koopt bij autobedrijf Gerard vulink áltijd met garantie anders onverwacht kosten.
Wij zijn geholpen door een vriendelijke, rustige en betrouwbaar overkomende verkoper.
Prima geholpen. Duidelijke en transparante informantie ontvangen. Vwb de prijs/kwaliteit verhouding kan ik weinig over zeggen. Ik was tevreden met de prijs, maar het kan natuurlijk altijd goedkoper.
Het prettige vind ik dat wij snel werden geholpen, weinig wachten tussen de proefrit en gesprek en taxatie huidige auto. Een nuchter bedrijf.
in mei 2016 audi a4 s line gekocht van tevoren gebeld hoe de auto was en erbij stond ivm verre afstand keurig omschreven dag erna heen gereden en de auto meteen meegenomen
Zeer goed
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.