Had daags voor het geplande vertrek (op 23-06-2020 met onze Camper) problemen met op 2 plekken lekkende boiler, Kon ondanks de drukke tijd toch langs komen, allereerst zeer vriendelijke ontvangst, 2 nieuwe onderdelen geplaatst, En we konden dus gewoon op vakantie. Heerlijk om bij dit bedrijf vaste klant te zijn. Jan&Nellie uit Oirschot.
Wij kopen in febr.2020 onze Caravan... een Caravelair bij Tjeu v Horne...met de garantievoorwaarden van 1 jaar. Wij gaan plannen...verheugen ons op de 1e reis eind maart 2020....Corona belemmerd onze plannen...daar staat hij dan..op de oprit..klaar voor vertrek….eindelijk dan 3 juni...we gaan onze neuzen achterna...ff proberen...ontdekken en aanpassen naar onze wens voor alle toekomstige avonturen……. Na een week weer tevreden en voldaan naar huis...met enkele kleine bijkomstigheden…..koppelen ons onderkomen aan aan de auto...krkk...niks aankoppelen...systeem van neuswiel defect...handvat afgebroken….met behulp van de campingeigenaar toch aangekoppeld en neuswiel professorisch vastgezet. Bij thuiskomst contact opgenomen...de dag erop naar Kampeercentrum Budel…..diagnose...neuswiel vervangen….kleine gebreken direct opgelost...er is gewoon een compleet nieuw neuswie geplaatst….volledig naar onze wens...nog enige service en check remmen...zonder afspraak...direct zeer deskundig gerepareerd….zonder enige kosten!! Tijdens het wachten een kop koffie...een gezellige babbel…..vriendelijkheid ten top!!… Aan personeel een woordje v dank voor de service-deskundigheid… Heel fijn om te mogen ervaren….zo is de klant koning!!dikke pluim!! Gijs en Karin Brouns
Onze 3e camper, onze 1e nieuwe, hebben we bij van Horne gekocht. Met bemiddeling van hun hebben we onze 23 jaar oude Karmann Colorado verkocht tegen een goede prijs. Alles snel en soepel geregeld. We waren al langer op zoek naar een buscamper en hebben hier een Carthago Malibu van 6 meter gevonden. Ze hebben deze voor ons gereserveerd onder voorwaarde dat de Karmann eerst verkocht zou worden. Geen enkel probleem. Inmiddels is de Malibu al afgeleverd en hebben we de eerste tochten gemaakt. Zoals te verwachten bij een nieuwe camper zijn er wel wat probleempjes geweest. Op alle mailverkeer wordt telkens heel snel geregeerd en getracht telefonisch probleempjes te verhelpen. Alles om ons tevreden te stellen. Omdat dit 1 keer niet mogelijk was is er direct een afspraak gemaakt om het euvel te verhelpen. Ook dit is naar volle tevredenheid en volgens afspraak verlopen. Kortom, onze ervaring met de heren en dame van van Horne is supergoed bevallen. Wij zullen een bezoek aan hun bedrijf zeker aanraden. Met vriendelijke groet, Frank Pollaerts Roermond
Wij hadden problemen met het slot van onze camper. Telefonisch contact opgenomen met de firma Tjeu van Horne . Konden er heel snel mee langs komen en het probleem werd dezelfden dag opgelost. Dat is pas service TOPPIE. Ad & Han Roks Roermond.
Het probleem met de sateliet werd met geduld opgelost! (mede dankzij zieke Rob)
Vorig jaar een 2e hands (Adria-) camper gekocht, van 1 jaar oud. Allemaal heel spannend want het is onze 1e eigen camper, na jaren van huren (in diverse landen/continenten). Heel prettig geholpen door Rick (niet opdringerig). Bij ophalen zei hij gelijk, als er iets, laat het ons weten. Ga eerst maar rijden/ervaren. Dat gold (geldt) ook voor de aanschaf van allerlei accessoires. We hebben, tot voor kort, het afgelopen jaar een dynamische "(kleine) gebrekenlijst" opgesteld. Een gescheurd achterlicht, een koelkastdeur die niet goed wilde sluiten en een dolgedraaide schroef van de fietsendrager hebben we z.s.m. laten herstellen, op een zaterdag, want we wonen 'niet om de hoek'. Gelijk een heerlijk lang weekend Budel/Gastel van gemaakt met de camper(!) Begin deze maand is, gelijktijdig met de jaarlijkse vochtigheidskeuring (garantiebehoud!), alle gebreken prima en onder garantie verholpen. Ook een aantal kleine putjes in de vloer zijn meesterlijk weggewerkt. Je wordt aller aardigst geholpen en te woord gestaan. De koffie (of thee) staat klaar. Prima service: ze lopen niet weg voor een probleem. Tja, wat wil je nog meer? O ja, wij zijn ook keiblij met onze keuze voor een ADRIA in haar algemeenheid, en specifiek onze Matrix Plus 670 SL.
De contractverwerking verliep zonder problemen. Alle verplichtingen zijn nagekomen. Ongecompliceerde assistentie bij export naar Duitsland.
In dec. 2019 een tweedehands caravan gekocht en geholpen door Klaas. Bij het ophalen in februari 2020 vonden we een tip-top caravan die helemaal gecheckt was. Op onze vraag of we alle werkende onderdelen (gas, koelkast, mover, airco etc) ter plekke konden controleren omdat wij nogal ver weg wonen van Budel stelde Klaas ons gerust dat zij dit allemaal zelf testen. Maar toen wij op de afgesproken dag aankwamen stond de caravan helemaal aangesloten op gas en elektriciteit klaar. Samen met Klaas alles nog eens nagelopen, uitgebreide uitleg gehad. Kortom we reden met een zeer tevreden gevoel weg. Daarom schrijf ik ook heel graag deze recensie. Een top bedrijf, zeker aan te raden om daar heen te gaan
Wij, mijn vrouw en ik huren al vanaf 2011 jaarlijks voor 3 weken een camper. De zaken zijn altijd goed geregeld en elk jaar krijgen wij een camper mee die pas enkele km gelopen heeft. Het contact met Kampeercentrum is prima en dat is ook altijd zo geweest. In 2016 hadden wij veel schade aan de huur camper door de hagelstorm, de verzekering wilde niet betalen maar Tjeu en Ralph hebben gezorgd voor een prima oplossing. Een camper huren is niet goedkoop maar als je op zo'n manier wel vakantie wilt vieren is dat een prima oplossing want je hoeft niets te kopen, te verzekeren geen belasting en ook geen onderhoud, stalling enzv.
Tijdens onze trip langs de Loire is er ' s nachts tijdens een hevig onweer, ingebroken in onze Adria Compact SL. Gelukkig niets ontvreemd. Alle waardevolle spulletjes waren opgeborgen. Maar toch. Het voelt uiterst onaangenaam. Het voorval o.a. gemeld bij onze dealer Tjeu van Horne in Budel. Na overleg met Adria Nederland heeft Tjeu van Horne een nieuw deurslot geplaatst en is er een veiligheidsslot aan de buitenzijde van de deur gemonteerd. Kosten zijn niet in rekening gebracht !! Dan kunnen wij de vervelende ervaring snel vergeten, was de argumentatie van Ralph van Horne. Wat ons betreft, een grote duim en warme douche voor deze dealer.
Ik heb mijn caravan binnen gebracht op 18 juli en die werd hersteld op 19 juli nu vroeg ik om dit zo snel mogelijk te doen omdzt ik op 20 julie vetrek op verlof er werd le gezegd dat mijn caravan hersteld zou zijn om 14 a 15 uur ik zei dat is laat want ik moet nog alles inladen dan men zei me daar we zullen zien wat we kunnen doen en wat blijkt op 8.45 kreeg ik telefoon van kom u caravan maar halen ze is gereed dit noem ik service iets waar men rekening houd met de klant ik voel me hier evht NIET als een nr en heb daar respest voor bedank hiervoor en ik zal het zeker niet nalaten om mijn kampingvrienden de weg naar VANHORNE te tonen een zaak waar een mens ook nog telt en niet behandeld word als een nummer. bedankt hiervoor aan het hele team Jaak Michels Bocholt Belgie
Wij kwamen met onze camper van een 3daagse wielerwedstrijd toen thuis bleek dat de koelkast niet meer koud was. Op maandag Stan van van Horne aan de lijn en allerlei dingen aan de koelkast uitgeprobeerd om te kijken wat het kon zijn. Uiteindelijk bleek de koelkast helaas kapot. Probleem was dat we vrijdag al op vakantie wilde gaan. Hun alle moeite gedaan om er nog een te vinden en wij ook en konden er een vinden in Schijndel. Toch wilde ze die inbouwen ondanks de vakantiedrukte en de drukte bij het bedrijf. Eigenlijk ging het niet maar we werden er zaterdagmorgen toch er tussen gezet omdat ze graag wilde dat we op vakantie konden gaan. Stan en het mooie bedrjjf van Horne nogmaals heel hartelijk dank voor de geweldige service die ervoor zorgde dat wij toch op vakantie konden.👌👌👍👍👍👍👍 Gr Fam van Esch Sint-Oedenrode
Vorig jaar bij een 2e camperzoektocht in het land op de valreep nog bij Kampeercentrum Budel terecht gekomen en daar uiteindelijk een 2e hands camper gekocht. Nu na een vol (garantie)jaar verder, niets dan lof over dit bedrijf en de medewerkers. Geen vraag, klacht is teveel. Er wordt totaal niet moeilijk gedaan over verschillende garantiezaken. 2x voor diverse zaken terug geweest, steeds werd alles naar wens en vakkundig opgelost. Personeel (hoofdzakelijk met Klaas contact gehad) is zeer klantgericht, meedenkend en voortvarend. Een gemoedelijk maar tegelijkertijd zeer klantgericht bedrijf met ruime deskundigheid.
Gastvrij ontvangst, vriendelijk en professioneel. Niet opdringerig maar wel meedenkend en ze houden rekening met de klant. Kom je van ver en moet er iets geregeld worden zullen ze alles in werking zetten om dit ter plekke te realiseren. Bij aanpassingen aan onze camper hebben we regelmatig gemaild en gebeld, maar altijd direct reactie en er wordt direct actie ondernomen.
Alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. Vriendelijk personeel, goede service en altijd betrouwbaar. Er wordt meegedacht en men doet z\'n uiterste best om de klant weer op weg te helpen en zonder zorgen op vakantie te laten gaan. Zeer aan te bevelen!
Vanochtend een app gestuurd, meteen een mail met informatie gekregen over een schakelpaneel. Wordt besteld en naar huis opgestuurd met betaling achteraf. Top zo’n snelle reactie en actie.
Problemen met satelliet receiver, geen verplaatsing naar de werkplaats hoeven te doen maar gewoon via email wat ondersteuning gekregen en de zaak is opgelost. Meer moet dat zijn.
Super! Geen vraag, klacht is teveel of te gek. Er wordt totaal niet moeilijk gedaan over verschillende garantie zaken. Jammer genoeg is men wel afhankelijk van andere specialistische bedrijven zoals voor het onderstel (garage) waardoor de wachttijd op kan lopen anders waren het 3 tienen geweest! Ga zo door!
Onlangs onze caravan ingeruild. Super service, uitleg en alles pico bello in orde
Na al eerder erg goede ervaringen hebben we gekozen voor dit fijne bedrijf voor de aanschaf van een nieuwe buscamper. Niets is hen teveel gebleken om tot een zo goed mogelijke keuze te komen. Een mooi team: deskundig, flexibel, enthousiast, hartelijk en betrokken. Het voelde erg vertrouwd. Allemaal een dikke pluim verdiend!!
12 jan. geweest op afspraak voor rep.aan electr.instalatie van TV. Deskundig en een fijn team en vriendelijk vriendelijk.
Begin 2018 een camper aangeschaft. De tijdens gebruik ontstane defecten werden onmiddellijk zonder discussie en extra kosten gerepareerd. Ben een tevreden klant!
Wij vinden van Horne een top bedrijf, en bevelen hen sterk aan. Na het kopen van een camper en daarna een caravan, hebben we nu weer een nieuwe caravan besteld. De servies is er goed en het is zeker een klantvriendelijk bedrijf, met een top team er achter. Hopelijk gaat deze aankoop net zo als de twee hier voor, maar daar hebben wij zeker alle vertrouwen in. Ralph en het hele team bedankt.
Kampeer centrum Budel heeft het voorraam van onze caravan bouwjaar 2017 op garantie vervangen, omdat deze was ingedeukt. Terwijl wij deze caravan elders hadden gekocht bood Ralph aan of dit raam onder garantie vervangen zou kunnen worden. Binnen drie weken was het raam vervangen. Wat een geweldige service van deze zaak.
Net voor vertrek mover van de caravan stuk. We werden direct geholpen, maar helaas. Reparatie op korte termijn niet mogelijk. Na de vakantie caravan weer terug naar van Horne. De deskundige medewerkers hebben er alles aan gedaan om het euvel, samen met de leverancier op te lossen. En dat is naar volle tevredenheid gebeurd. Zelfs zonder extra kosten. Dus een TOP bedrijf met TOP service
Meemortel 34
6021 AE Budel
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.