
Ik heb in feite niets met een merk van een auto. Wel vind ik het belangrijk dat als je bij een garage een auto koopt dat je dan ook zonder meer goed wordt geholpen en dat je kunt rekenen op een goede en eerlijke service. En dat vind ik bij garage Jasper.
deskundige en vriendelijke mensen. vlotte service. prima garage
Goed
het is niet voor niets dat ik al jaren bij deze dealer ben.....tot nu toe altijd "geholpen" . Of het nu is bij aan- of verkoop of voor reparatie.....
Na aankoop van onze 2e Peugeot zijn we wederom op een vriendelijke en op een deskundige manier geholpen. We hebben een goede uitgebreide uitleg gekregen over zowel in als exterieur. Ga zo door. Een grote chapeau.
Hartelijke ontvangst en eerlijke informatie. Denken mee in zoeken naar oplossingen.
Na een lange zoektocht uitgekomen bij dit bedrijf, er kon gelijk tijd gemaakt worden voor een testrit.. na een fijn verkoopgesprek te hebben gehad waarbij er totaal niet aangedrongen werd uiteindelijk tot een overeenkomst gekomen.. auto is bijna een jaar oud en heeft laatst zijn onderhoud gehad natuurlijk bij deze zaak. Een aanrader!
overwegend positief
Auto word netjes opgehaald en terug gebracht. Omschrijving van de werkzaamheden zijn goed.
ik kom weer terug vriendelijk personeel luistert naar je vragen en denkt mee wat het beste aan te raden is.
IK had een peugeot 308cc gekocht, al snel bleek er een storing te zijn zodat ik een lampje van het accublok op mijn dashboard kreeg, maar dat ging ook weer uit. Dit maakte het heel moeilijk om deze storing te vinden. Toch werd alles uit de kast getrokken om dit probleem op te lossen. De garantie liep al op het einde en opeens kwam er nog een storing op het dashboard om de hoek kijken motorstoring, maar deze ging eveneens altijd weer uit. Dit werd dus een enorme klus om deze 2 storingen te kunnen vinden, maar er werd niet op gegeven, en na vele pogingen elke keer weer terug te zijn geweest, wel netjes een leenauto ontvangen hebben ze buiten de garantie het probleem uiteindelijk via de dealer toch kunnen oplossen. Hier ben ik heel blij mee en dankbaar dat ze dit probleem toch hebben kunnen oplossen. De auto heeft sinds een week geen storingen meer. Een zeer tevreden klant. Chapeau
Probleem met automatisch dak van peugeot 206cc 2 liter, 20 jaar oud met 44000km; klep opent maar dak reageert niet. Handmatig bedienen niet mogelijk omdat klep niet sluit als dak open is. Door monteur computer uitgelezen met diagnose: defecte hydroliekpomp en relais; kosten ca. €1800,=. Kosten voor uitlezen €76,=. Mijn vraag: waarom doet de klep het dan wel? Antwoord receptionist: klep is elektrisch bediend, dak is te zwaar en heeft daarom hydrolische ondersteuning nodig. Mijn onderbuikgevoel was dat dit niet helemaal klopte en ben voor second opinion naar collega Peugeot-garage gegaan. Daar bleek bij uitlezing geen sprake te zijn van defect aan de pomp. Na controle van de aansturingen werd een losse connector gevonden in de klep en is direct gerepareerd; kosten €65,= totaal. Hierop bij Jaspers om uitleg gevraagd naar foute diagnose. "dat kan gebeuren, misschien door de losse connector de pomp niet werd waargenomen en daardoor foutcode pomp". Uiteraard heb ik hierover mijn twijfels geuit en heb ook gewezen op het feit dat zowel klep als dak hydrolisch worden bediend. "Als ik blij was met de oplossing door de andere garage, was het misschien verstandig dat ik in het vervolg maar zou gaan voor onderhoud". Excuses voor de foutieve diagnose kreeg ik niet, "dat kan nou eenmaal gebeuren". Een (gedeeltelijke) restitutie van de nota was al helemaal niet bespreekbaar. Gezien het gebeurde heb ik mijn twijfels geuit over de kennis en kunde van de betreffende monteur en mijn ongenoegen over de zeer laconieke en starre houding van de heren die me mbt de klacht te woord stonden.
Een klant van ons was gestrand en in samenspraak met Autobedrijf Jasper de klant geholpen! Top en zeer vriendelijke en kundige mensen.
Storing van mijn auto werd opgelost, en de kosten vielen heel erg mee en heb meteen onderhoud laten doen.
Zeer tevreden met de reparatie van mijn auto. De monteurs zijn zeer vakkundig en vriendelijk.
Deskundig en correct zijn de werkzaamheden verricht.
Alleen maar uitstekende service. Goede en juiste communicatie! Steeds weer!
Blij dat ze met een alternatief kwamen om de reparatie uit te voeren.
ik krijg altijd goede uitleg over een mankement en kan ook terecht met andere vragen over de auto en eventueel goede hulp
Voldaan
afspraak correct nagekomen. werkzaamheden tot tevredenheid uitgevoerd.
Al jaren klant en altijd eerlijk en goed geholpen zowel bij onderhoud als met het aanschaffen van een andere auto.
Mijn auto heeft in de corona periode een servicebeurt gehad en wat opviel is dat de corona maatregelen zeer goed werden toegepast. Naast natuurlijk de betaalbare beurt die erg correct is uitgevoerd zonder enige klacht.
Fatsoensnormen zijn erg hoog, en het vakmanschap ook. Zeer ervaren monteurs, duidelijke en vriendelijke receptie en de sales erg netjes. Geen gedoe, gewoon erg goede services. Geen praatjes maar daden! MVG Dominique
Ik ben recent van achteren aangereden en mijn auto bleek total loss. Garage Jasper en de heer Jasper in het bijzonder hebben een auto die ik bij een particulier had zien staan beoordeeld, opgehaald, een beurt gegeven en op de kortst mogelijke termijn aan mij geleverd terwijl ik ondertussen zonder bijkomende kosten een vervangende auto kon rijden. Tevens heeft de heer Jasper de schadebeoordelaar van mijn oude, total loss verklaarde auto, geïnformeerd over de perfecte onderhoudsstaat van mijn auto. Dit heeft er ongetwijfeld in geresulteerd dat de dagwaarde die ik van de verzekering ga terugkrijgen positief beïnvloed is . Ik blijf dus een heel tevreden en blije klant Henk Fritscheck, Oirsbeek
Windraak 29
6153AC Munstergeleen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.