
Je wordt er steeds deskundig en klantvriendelijk benaderd. Je bent er echt een \"gewaardeerde klant\".
Heb 24 auto\'s gekocht bij jasper
Jaarlijkse servicebeurt met APK zijn goed en op de afgesproken tijd uitgevoerd. Bij het maken van de afspraak kreeg ik de maximum kostprijs van de beurt te horen. Dat vind ik wel prettig.
Ik ben al jaren tevreden klant bij Jaspers.Ik heb onlangs zelfs een jonge Peugeot 308 occasion bij Jaspers gekocht.Ze helpen mij na volle tevredenheid.Ze zijn deskundig en de garage hanteerd prima prijzen...maar vooral zeer belangrijk..Jaspers is eerlijk en zegt waar het op staat.Voeren geen onnodige reparaties uit om meer geld te verdienen maar waarschuwen wel als ze zien dat erneen reparatie aankomt.Dit vind ik zeer prettig. Onlangs een raparatie laten uitvoeren aan thermostaat.Thuis gekeken onder de motorkap en zag dat alles netjes is gemaakt en schoongemaakt.Ze hebben zelfs alle vloeistoffen bijgevuld .Toppie
Indien ik een ander merk auto zou kopen, dan blijf ik toch voor onderhoud bij Autobedrijf Jasper
Autobedrijf Jasper staat bij ons hoog in het vaandel wat betreft service en klantvriendelijkheid. We kregen een goede prijs voor onze oude auto\'s en er was nog wat onderhandelingsruimte. Mijnheer Jasper bleef heel vriendelijk, dacht met ons mee, nam alle tijd en regelde zelfs een gunstige verzekering met goede voorwaarden. Na een maand hadden we toch spijt van onze aankoop, niet vanwege mankementen, maar omdat we achteraf gezien toch een zuiniger model wilden. Inruilen was geen probleem en ook dit keer werden we erg vriendelijk behandeld. Uiteindelijk hebben we de auto die we wilden, zonder verlies bij de ruil, terwijl we er toch een maand in gereden hadden. Wij zijn dus zéér tevreden en autobedrijf Jasper mag ons tot hun vaste klanten rekenen.
Onlangs een Peugeot 206 aut. gekocht en ben zeer tevreden met deze auto.
zeer tevreden
wij zijn altijd super goed geholpen bij Autobedrijf Jasper
Voor de eerste keer mijn auto gebracht voor een onderhoudsbeurt. Wat mij opviel is de deskundigheid van de monteurs. En ben ook zeer vriendelijk geholpen aan de balie. Voor mij een blijvertje.
Bij Autobedrijf Jasper B.V. hebben wij een mooie Peugeot 508 SW gekocht. Helaas bleek deze mooie auto niet zo goed te zijn. Omdat we een eind van de garage weg wonen en de Peugeot er zo goed uit zag en goed onderhoud had gehad hebben we besloten om de auto zonder aanvullende garantie te kopen. Helaas bleek dit een grote fout te zijn. Na 2 weken stonden we al voor het eerst in de garage voor een olie lekkage en daarna nog 3 andere problemen gehad. In 3 maanden tijd heeft het 1100,- euro gekost aan reparatie\'s. Naast de inruil van onze auto moesten we een bedrag bijbetalen. Na 3 maanden stond onze oude auto nog te koop en heb het bedrijf gevraagd om met een voorstel te komen om de Peugeot weer in te leveren om weer met mijn oude auto weer weg te rijden. Hierop kreeg ik de reactie dat dat mogelijk was maar daarvoor moest ik nogmaals bijbetalen. Dit is nou niet echt klant vriendelijk en over coulance of wettelijke garantie wordt voor het gemak maar niet over gesproken. Voor mij dus echt een erg negatieve ervaring. Ik zou zeggen, neem garantie of laat een aankoopkeuring uitvoeren.
Even een reactie als Autobedrijf op deze klant die niet alles verteld. De klant heeft inderdaad een Peugeot 508 gekocht echter niet met 2.350 euro bijbetalen hetgeen de vraagprijs was echter zolang gepingeld en gehandeld dat er uiteindelijk maar 1.000 euro werd bijbetaald echter met de duidelijke afspraak dat hij afzag van de garantie, ook ivm het feit dat hij ver weg woonde. De eerste reparatie dat was een olielekkage heeft hij ons over gebeld en hebben wij geheel uit coulance deze reparatie die hij heeft laten uitvoeren bij een dealer bij hem in de buurt voor hem betaald dus voor de klant GRATIS terwijl er geen garantie was afgesproken. Daarna heeft hij nog een reparatie gehad maar ons hierover niet in kennis gesteld en dus voor eigen rekening laten maken dit was de koelvloeistofpomp (kosten 314,45). Toen er daarna nog een reparatie aankwam heeft hij gevraagd of hij de auto weer kon omruilen voor zijn oude auto die nog bij ons stond. Echter in de tussentijd heeft de klant meer dan 6.000 km gereden met de auto, en hebben wij de inruilauto laten professioneel laten poetsen beschadigingen eruit gehaald en technisch in orde gemaakt. Dus hebben wij hem gezegd dat dit omruilen allen kan gezien de vele kilometers en de kosten aan de inruilauto met een bijbetaling van 750 euro hetgeen niet eens de kosten dekt voor hetgeen we hebben moeten doen. Dus om dan als wij in alles wat we weten tegemoet komen ons zo voor schut te zetten en een 1 te geven is ontoelaatbaar. Helaas kunnen wij geen beoordeling terugzetten maar hier is het echt op zijn plaats een reactie te geven want wij staan voor service en kwaliteit met de klant voorop
goed, betrouwbaar en deskundig bedrijf. Kom hier al 8 jaar met mijn peugeot en altijd correct geholpen.
Goed
Windraak 29
6153AC Munstergeleen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.