
Na een bezoek zonder afspraak waren wij enthousiast om naar een caravan te gaan kijken die hoog op onze verlanglijst staat. Na even rond gelopen te hebben kwam er geen personeel naar ons toe en heb ik mij naar de klantenbalie begeven. Daar was ook iedereen druk en kwam er niemand. Nadat het opviel dat ik tevergeefs op zoek was, kwam er iemand om ons naar de occasions te begeleiden. Deze verkoper gaf ons het gevoel had weinig belangstelling om ons een caravan te verkopen. Na weer wat rondgelopen te hebben tussen de nieuwe caravans waar wij overigens erg enthousiast over waren hebben we documentatie meegenomen. Die we zelf hebben gepakt omdat er overigens weer niemand was. Vandaag gebeld over mijn irritatie over de manier van behandelen van mijn bezoek echter de verkoper verdedigde zich hevig. Het was Corona tijd en pauze, hij had gezien dat ik achter de verkoper aan kwam echter moest te nodig naar het toilet om te antwoord te kunnen geven. Al met al een echte teleurstelling hoe wij behandeld zijn.
Beste familie Huijbregts, Bedankt voor uw review. Wij willen een korte toelichting geven hoe wij deze kwestie zien. Op het moment dat u bij ons binnen bent gekomen waren beide verkopers druk bezig met klanten. Onze monteurs en receptie-medewerker zaten, in onze koffiehoek, te lunchen. Dit moet zij daar doen omdat ze dan 1,5 meter afstand kunnen houden. Zij kunnen, helaas, geen caravan aan u verkopen. U heeft eerst een tijdje op het occasionterrein gelopen en daarna bent u naar binnen gegaan om te vragen naar een verkoper. De eerste verkoper heeft u aangesproken, maar zei: ''Ik moet even naar het toilet en dan kom ik bij u''. Op het moment dat hij op de wc zat (max. 1 minuut) heeft u een andere verkoper aangesproken die net klaar was met zijn verkoopgesprek. Deze verkoper is direct met u meegelopen om u informatie te geven. Eenmaal buiten liep u van een Dethleffs naar een Burstner en weer naar een andere caravan. Als u dingen vroeg over een caravan gaf de verkoper hier antwoord op, maar halverwege het gesprek liep u, of uw partner, weg om naar een volgende caravan te kijken. Voor de verkoper was het, na ongeveer 30 minuten, duidelijk dat u niet precies wist wat u zocht. Hierbij heeft hij aangegeven dat u rustig rond kunt kijken en bij vragen hem kan aanspreken, of zich te melden bij de receptie zodat de verkoper opgepiept kan worden. Hierop heeft u aangegeven dat dit goed was. Ondertussen heeft u binnen en buiten gekeken naar alle caravans en waren de verkopers ook weer bezig met andere klanten. U geeft aan dat u niet meer geholpen bent, maar u heeft zich ook niet gemeld bij onze receptie. Dan had één van de verkopers een snelle vraag kunnen beantwoorden of kunnen melden hoe lang zijn gesprek nog duurde zodat hij daarna u kon helpen. Wij waren, om deze reden, ook zeer verbaasd over uw telefoontje de volgende dag. Wij hopen dat u, door dit verhaal te lezen, begrip van onze kant heeft voor de situatie. Klanttevredenheid en service staan bij ons hoog in het vaandel. Nogmaals onze excuses en wij gaan kijken hoe wij dit, in de toekomst, kunnen verbeteren. Met vriendelijk groet, Caravan Centrum Meerkerk
Mooie bedrijf met heel vriendelijk personeel. 2 maanden geleden een Kip caravan gekocht van 14 jaar oud. Deze werd afgeleverd alsof het een nieuwe caravan betrof. Alles prima in orde gemaakt met 1 jaar Bovag garantie. Vorige week is er nog een dakluik vernieuwd voor een groter luik dat verder open kan dan het oude. Dit onder volledige garantie!!
In alle opzichten een voorbeeldig bedrijf. Doen wat ze beloven. Enorme betrokkenheid bij de klant. Nemen de tijd.
Ben je aan het winkelen wordt je niet echt vriendelijk verzocht om de winkel te verlaten zodat ze kunnen lunchen. Dit stond nergens aangegeven, dus heel vreemd!
Beste, Wij denken dat uw bevinding zich rust op een misverstand. Onze winkel is gewoon open tijdens lunchtijd, alleen de werkplaats en receptie zijn gesloten. Het kan voorkomen dat onze collega van de kampeerwinkel tegen u gezegd heeft dat ze even gaat lunchen en als u vragen heeft dat ze dan direct komt. Wij hopen u graag nog eens te zien. Met vriendelijke groet, Caravan Centrum meerkerk
Geen verplichtte verkooppraatjes, maar echte interesse!
Bij aankoop van de caravan werd met je meegedacht, zonder opdringerig te zijn. Direct reëele inruilprijs voor onze caravan, wat gelijk vertrouwen gaf. Bij aflevering werd alles heel attent en duidelijk uitgelegd tot in detail. Het bedrijf ziet er zeer verzorgd en netjes uit,
Na een eerste bezoek aan de showroom werden wij goed geholpen, later op de dag terug gereden om de caravan (Adria Altea 462 PU uit 2014) waar wij ons oog op hadden laten vallen te kopen. Wederom werden wij weer goed geholpen, ze nemen echt de tijd voor je gezellig met een bakje koffie of thee erbij. Twee weken na de verkoop konden wij onze caravan ophalen, hier namen ze echt de tijd voor je om alles door te nemen wat betreft de caravan. Ook de extra's die wij kregen was een verrassing. Al met al een super zaak met vriendelijk, behulpzaam, kundig personeel en niet opdringerig!! Deze zaak is zeker aan te bevelen.
Zeer prettig bedrijf, top bereikbaar en reageert altijd direct op vragen. En zeer deskundig.
Mooie website, snelle levering
Beste Ilonka, Wat spijtig om te horen, via een review, dat de stickers op de borden te vast vastgeplakt zitten. Wij hadden dit graag van u zelf vernomen via een telefoontje of e-mail, zodat wij uw hiermee hadden kunnen helpen. Want de stickers zijn door Bo-Camp geplakt en niet door ons. Wij gaan uw feedback alsnog aan Bo-Camp doorgeven, want ook wij willen onze klanten met een glimlach laten genieten van hun gekochte producten. Met vriendelijke groet, Caravan Centrum Meerkerk
Originele beoordeling
Heb de melamine dinerborden van Bo-camp gekocht. Supermooie borden, echter op de achterkant van elk bord zit een ronde sticker van ca. 20cm doorsnede. Na 24 uur in sop gelegen 2 uren bezig geweest om het papier eraf te peuteren, daarna de lijm.....! Zeker een half liter wasbenzine moeten gebruiken om de lijm er af te krijgen!
Beste Ilonka, Wat spijtig om te horen, via een review, dat de stickers op de borden te vast vastgeplakt zitten. Wij hadden dit graag van u zelf vernomen via een telefoontje of e-mail, zodat wij uw hiermee hadden kunnen helpen. Want de stickers zijn door Bo-Camp geplakt en niet door ons. Wij gaan uw feedback alsnog aan Bo-Camp doorgeven, want ook wij willen onze klanten met een glimlach laten genieten van hun gekochte producten. Met vriendelijke groet, Caravan Centrum Meerkerk
Onze ervaring is zeer positief na: De hulp nadat onze oude caravan total loss gereden was. We voelen ons altijd welkom. Transparantie met koop nieuwe caravan. Het "doe maar gewoon" gevoel.
De mensen zijn erg vriendelijk. Zij denken goed mee . Ik had nog nooit met een caravan gereden, een van de medewerkers heeft mij een eenvoudige rijinstructie over het industrieterrein gegeven. Klein minpuntje is dat de controle voor oplevering van binnen iets beter mag zijn. De schroeven van de tafel rail zaten los, ook een gordijnrails zat los. Kleinigheidjes maar toch.
Naar volle tevredenheid al meerdere nieuwe caravans gekocht en weer ingeruild bij Meerkerk. Ze leveren goede service, zijn betrouwbaar, deskundig, klantvriendelijk en ook gewoon aardig!
Zeer goed geholpen en een goede uitleg gehad van de caravan. De verkoper was ook een aardige en nette man drong beslist niet aan om de caravan aan ons te verkopen.
Wij waren op zoek naar een nieuwe caravan die nu bij ons past. De kinderen gaan hun eigen weg dus kunnen we toe met minder bedden en bergruimte. We zijn hierin fantastisch geholpen zonder dat we het gevoel hadden dat wij de druk van de verkoper voelde. Men heeft een echt passend voorstel gedaan. We kijken uit naar het voorjaar.
Klant vriendelijk met kennis van zaken
Wat ik heb mogen ervaren , reperatie en klantvriendelijkheid is altijd goed geweest
Prettig geholpen en een goede service.
Na grote problemen met de caravan die bij meerkerk gekocht is Dit voor 100 procent opgelost Een groot compliment om dit op een zeer geode mannier op telossen Nogmaals bedankt
Een onderdeel van een dometic toilet , kan gewoon geregeld worden !!!!
Ervaren adres ,komen afspraken na . Belang klanten staat voorop. Dit alles voor schappelijke/redelijke prijzen.
In de onderhandeling bij de aankoop van een caravan geeft de verkoper je de speelruimte om je mening te geven. Er wordt duidelijk aan gegeven wat er dan wel mogelijk is.
wordt met verstand van zaken geholpen.
Wij hebben Caravan centrum Meerkerk als een zeer betrouwbaar en klantvriendelijk ervaren. Kennis van zaken, duidelijke uitleg bij de aanschaf van onze caravan. Wij zijn zeer tevreden en bevelen dit bedrijf van harte aan.
Dijkleger 17
4131 MA Vianen
Wij stellen het zeer op prijs als onze klanten een oprechte en eerlijke review schrijven over ons bedrijf. Door deze feedback kunnen wij werken aan onze tekortkomingen en kunnen wij onze sterke punten nog sterker maken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.