• Reden bezoek Andere reden

Voor de 2e keer een nette occasion gekocht. Verkopers denken met je mee en direct een testrit maken is geen probleem. Kortom, dit bedrijf is aan te bevelen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Helaas geen goede ervaring. Binnengelopen in de zaak en wilde een proefrit maken. Dit kon niet meteen, daarvoor moesten we een afspraak maken. Dit gedaan en nu zien wij op de site dat er verkocht staat op de advertentie. Niet echt netjes en daarnaast hebben wij dit zelf moeten ontdekken en zijn we daarover niet opgebeld. Zo ga je niet met klanten om.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Waar kom je het nog tegen? Gewoon eerlijk, een goede service en een goede prijs. Voor een volgende auto hoef ik niet meer te zoeken: ik ga gewoon naar Terlouw.

Na de aanschaf bleken er toch een aantal \'verborgen\' gebreken in de auto te zitten. Dit is allemaal meer dan keurig opgelost, desondanks de hoge kosten die voor rekening van Terlouw kwamen. Altijd vriendelijk te woord gestaan en ontvangen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Wij hebben ongeveer 1.5 maand geleden onze Ford gekocht bij Autobedrijf Terlouw. We zijn zeer goed geholpen. Helaas ging er een onderdeel kapot aan de auto en dit werd zonder problemen gemaakt. We hebben in het verleden 2e hands auto\'s gekocht en nieuwe auto\'s, maar nog nooit zo\'n goede service gehad als bij Autobedrijf Terlouw. Ik kan iedereen aanraden om daar een auto te kopen. Als wij voor een andere auto gaan kijken, dan zullen wij eerst gaan kijken wat Autobedrijf Terlouw heeft staan.

Zeer fijn bedrijf waar ik een gebruikte auto heb gekocht. Het bedrijf is zeer servicegericht, persoonlijk contact, lopen niet weg voor problemen en de afspraken worden nagekomen. Erg fijn geholpen en ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden.

Was op zoek naar een andere auto voor dochterlief omdat de oude het had begeven. Via internet bij Terlouw beland. Hier stond een auto die aan de verwachtingen voldeed. Prijs afgesproken en wat extra dingen geregeld, dus hing het af van een proefrit. Deze verliep volgens verwachting. Direct knoop doorgehakt daar er meer gegadigde waren. Volgens afspraak de wagen een paar dagen later opgehaald, stond keurig klaar met de extras zoals afgesproken. Compliment voor verkoper, monteurs en de eigenaar. Doen wat je belooft!

schadeherstel perfect uitgevoerd. Personeel denkt mee met klant. Mooie zaak.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

In oktober een auto bij Wilco gekocht en in november kwam de auto van mijn echtgenote niet door de apk. Weer een mooie auto uitgezocht uit het ruime assortiment en met Wilco zéér goede zaken gedaan. Ik ben meer dan tevreden.

Ongeveer een half jaar geleden heb ik daar mijn Golf Plus gekocht een prachtige en goede auto . Nu kreeg ik de laatste weken last met condens in me rechter koplamp . Eerste keer netjes nagekeken en hersteld , helaas bleek dit niet het probleem op te lossen .Mijn auto was nu ongeveer 2.5 maand uit de garantie en toch een mail gezonden met het probleem. En we hebben gelijk een afspraak gemaakt . Ik mocht vandaag 13-11-2017 langs komen . Nu ik kreeg een nieuwe koplamp zonder problemen of te zeggen : ja dit is voor eigen rekening , nee hoor gewoon netjes met een lekkere bak koffie gemaakt . Dit noem ik nu eens service en gewoon doen wat je beloofd ! Heel veel Thanks en ik raad iedereen aan om daar zijn auto te kopen . Thanks Adriaan en je monteurs voor deze geweldige Service , met vriendelijke groet , DHR . D. Bovekerk Rotterdam

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima service. Wilko kwam mij bij het station ophalen. Zeer prettig zaken met hem doen. Zeer ter zake kundig

Mooie auto gekocht,fijn geholpen door Wilco,spoiler is prachtig gespoten zoals afgesproken,gasveren kapot van de achterklep,1 belletje en het werd gelijk geregeld zonder dat ze beginnen te zeiken over wel of geen garantie ,SUPERRRR

Onlangs hebben we een mooie Opel Corsa aangeschaft bij Terlouw. We zijn erg vriendelijk en correct geholpen door Wilco. De auto kreeg netjes een grote beurt mee en een paar kleine reparaties. Omdat we geen auto hadden zijn we voor het ophalen van de auto van het treinstation Gouda opgehaald, super fijne service! Na een aantal dagen bleken de ruitenwissers flink versleten, deze zijn zonder extra kosten snel vervangen. Ik kan Terlouw van harte aanbevelen. Betrouwbaar en klantgericht.

Bijzonder prettige wijze van klantbeleving. Uiterst vriendelijk en correct geholpen en geadviseerd door Wilco. Veel aandacht voor klant en product goede service. Fijne auto gekocht. Zijn er super blij mee. Top !!!! Bedrijf.

Een paar maanden geleden een fraaie Volvo S60 gekocht. Contact verliep prettig en zakelijk en correct. De showroom is keurig. Opleverafspraken waren duidelijk en werden nagekomen. Later nog advies gekregen en langs geweest voor monteren van nieuwe wielen (andere velgen). Dit werd zonder kosten gedaan! De auto is precies wat beloofd - dus ik ben tevreden.

in 2016 een blauwe volvo 740 gekocht uit 1989. Zeer tevreden over de verkoop, het geduld en klantvriendelijkheid en persoonlijke service en ontvangst. Auto stond zonder garantie te koop, maar bij de koop toch met garantie meegekregen wat erg prettig is. De auto mooi rijklaar gemaakt en ze hebben zelfs plaatwerk opgeknapt en meerdere reparaties voor het afleveren. Zeer tevreden weggereden en nog steeds heerlijk rijdend en wel en trots op de auto. Top autobedrijf!

Super geholpen door wilco een GTI gekocht heel blij zeer vertrouwelijk en zeer warme mensen. Ben heel blij met me aankoop. DANKJEWEL Wilco.! Eerlijke mensen.

Zeer goede service leuke mensen die weten waar ze het over hebben vandaag een auto aangeschaft. Omdat er nog een trekhaak gemonteerd moet worden en ik tijdelijk zonder auto zit werd mij een leen auto aangeboden. Bedankt Wilco

Nog geen auto gekocht daar op dit moment. We zijn er mee bezig maar het feit dat de verkoper zich wel vier keer verontschuldigde dat hij een spijkerbroek aan had zegt ons genoeg. Je hoeft van ons geen pak aan te hebben om een auto te verkopen. Komt bij ons zeer betrouwbaar over. Even alles op een rijtje zetten en dan de knoop doorhakken.

22/12/2016 onze aangekochte ford mondeo opgehaald 5 dagen er voor proefrit gemaakt goede prijs voor volvo terug gekregen,op dit moment zeer tevreden

Wat kleine reparaties laten doen bij hen (versleten antenne, ruitenwissers) . Altijd snelle service, ik betaalde alleen materiaal en werd er door hen snel op gezet. Veel goedkoper dan de prijsindicatie bij de merk garage.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Grote Esch 915