In januari 2015 heb ik een Opel Insignia 2.0CITD gekocht bij Auto Terlouw, die keurig afgeleverd werd. In de garantieperiode begaf de accu het. Contact opgenomen met Terlouw en omdat ik zo’n anderhalf uur rijden van de garage woon, zijn we overeengekomen dat ik de accu bij ons in de buurt kon laten vervangen en daarvoor € 150,- vergoed zou krijgen. (ivm inkoopprijs , volledig te begrijpen) Ik vond dit een heel mooie oplossing. Toen ik Auto Terlouw mailde met een ingescande rekening van € 230, hebben ze , ondanks dat ik vroeg om de overeengekomen € 150 over te maken, het volledige bedrag overgemaakt. Toen de distrubitieriem vervangen moest worden heb ik geen moment getwijfeld en heb ik de auto naar Terlouw gebracht. 9 maanden en 35.000km later heeft de distubitieriem het begeven. De auto werd afgesleept naar Auto Terlouw afgesleept door de ANWB. Na contact te hebben gehad met Terlouw werd mij verteld dat mij geen blaam trof en dat ze dit op gingen lossen. Dan verwacht je een of andere coulance maar tot mijn vreugde werd mij verteld dat er geen kosten waren. De garage vertelde mij dat dit niet mocht gebeuren. Dit maak je in de huidige tijd toch maar weinig mee. Auto Terlouw, nogmaals heel hartelijk bedankt voor jullie geweldige service.

heel goed

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Had nog niet van Terlouw gehoord toen ik op internet een mooie occasion zag. Mede vanwege ervaringen hier een afspraak gemaakt om te komen kijken. Heel vriendelijk en professioneel ontvangen en te woord gestaan. Na een proefrit gemaakt te hebben en een (onrustig) nachtje slaap, was het voor ons een uitgemaakte zaak. Toevallig morgen terug voor service omdat de auto behoorlijk naar rechts trekt. Ze trekken er in ieder geval goed de tijd voor uit en stellen een leenauto ter beschikking. Ik ga er dus vanuit dat het met de service ook wel snor zit.

Vanuit Breda komende heb ik bij Terlouw een auto gekocht. Via internet kwam ik bij Terlouw uit en na 2 korte telefoontjes en 1 keer gaan kijken heb ik daar een auto gekocht. Prima koop, prima service, prima prijs en: betrouwbaar !!!

• Service N.v.t.

Goede service en erg vriendelijk! Er wordt tijd gemaakt voor de klant en helpen direct bij problemen. Fantastisch!

Na mijn auto gekocht te hebben (bij een ander bedrijf zonder BOVAG) kreeg ik de zelfde dag nog pannen, gelijk met de auto naar Auto Terlouw gegaan, daar keken ze gelijk en ja hoor! Lekke koppakking! :-( gelijk een afspraak gemaakt voor de reparatie. Deze is 10 juni 2015 gemaakt en rijd weer perfect, helaas lekte de koelvloeistof (15-06-15) gelijk gebeld,\" ja komt u maar langs, dan kijken we even wat het kan zijn\". Lekke slang, gelijk na binnenkomst aan de slag 45 min. verder, kijk is hij is weer in orde. Is service, kost uw niets, omdat u een week geleden al zoveel kosten had, tot ziens! Hopelijk na heel wat kilometers. Dat is nou klantenservice, klantenbinding en kwaliteit voor een mooie prijs, en de service is onbetaalbaar! Hartelijk bedankt AUTO Terlouw!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goed bedrijf dat zijn woord na komt. Heb een auto voor een nette prijs gekocht ( Volkswagen Golf 4 1.4 bj 2003 tellerstand 90.000KM) voor €4600 met 3 maanden garantie. Later kwamen er wat mankementjes aan het licht en deze werden zonder enig probleem direct kosteloos gerepareerd onder de garantie. Tijdens de reparatie\'s kreeg ik een mooie Peugeot 207 mee als leen auto zonder bijbetaling. Kortom, een goed klantvriendelijk bedrijf dat zijn woord na komt en net dat beetje extra doet voor haar klanten (dat zie je niet vaak in deze tijd)

Een van die zeldzame occasiondealers die echt achter hun auto\'s staan; kreeg een lekkende airco-condenser - duur ding, plus drie uur werkplaatstarief - geheel vergoed; inclusief gratis leenauto, enkele maanden na verloop van mijn garantietermijn! Had hooguit gehoopt op enige coulance, maar volledige vergoeding is echt boven verwachting. De afleveringskosten werden destijds ook al goed besteed; 4 nieuwe (A-merk) banden, uitlijnen, en tegen inkoopprijs een volledig nieuwe uitlaat. Mijn volgende gebruikte auto komt ook weer bij Terlouw vandaan, dat weet ik al behoorlijk zeker.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een prachtige audi gekocht. Verkoper vertelde: maar meneer voor deze prijs krijgt u volgens afspraak geen garantie. Klopt dat was de afspraak. Dus naar huis rijden en bleek de auto na een korte stop niet meer te starten. Alsnog met volledige service werd de auto kosteloos gemaakt (zijn een aantal dagen bezig geweest), de auto kreeg gelijk een beurtje En de leenauto werd niet in rekening gebracht! Bravo, ze bestaan nog die echte vak service garages. Klantvriendelijk en je krijgt meer dan je verwacht. Chapeau!

Bij mijn vorige auto (Kia Venga) tot volle tevredenheid bij Terlouw een trekhaak en achteruitrijsensoren laten monteren. Bij mijn nieuwe Hyundai IX20 wederom een trekhaak,achteruitrijsensoren en enkele chroomstrips laten monteren door Terlouw voor een scherpe prijs!. Kortom : Terlouw staat voor mij voor service en vakmanschap.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Het is prettig onderhandelen met heer Terlouw junior. Niets arrogant gewoon neutraal en oprecht. Heer Terlouw senior legt wat opleveren van de verkochte auto betreft de lat hoger dan de koper. Combinatie van deze heren, die een tevreden klant willen en trots zijn op hetgeen ze afleveren, heb ik nog niet eerder meegemaakt. Zeer prettig bedrijf. Zal bij de aanschaf van mijn volgende auto als eerste hier langs gaan en mijn collega\'s/vrienden die zoekende zijn Auto Terlouw aanraden !

Onlangs een nieuwe Renault Captur aangeschaft en bij Terlouw een trekhaak en achteruitrij sensonsoren laten monteren voor een scherpe prijs. Het werk is vakkundig en professioneel uitgevoerd. Kortom : ik ben zeer tevreden over AutoTerlouw in Moordrecht!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Vanaf de eerste kennismaking had ik een zeer positieve indruk van dit bedrijf. Deskundig, vriendelijk en betrouwbaar.. Daar word je blij van!

Zeer klantvriendelijk

Twee weken geleden was ik hier voor het eerst. Met een ander mee om zijn gebruikte auto te bekijken. Vriendelijkheid, maar vooral klantgerichtheid vielen direct op. Zelf zag ik een mooie occasion staan. Volgende dag een proefrit gemaakt. Nog steeds de klantgerichtheid opgemerkt. Niet allerlei mooie praatjes, maar gewoon vertellen zoals het is. Het vertrouwen groeide en ook ik heb mijn occasion gekocht. Redelijke inruilwaarde voor mijn oude auto en redelijke prijs voor mijn nieuwe betaald. Zonder dat dat door mij naar voren werd gebracht, kreeg ik te horen dat mijn distributieriem vervangen zou worden als onderdeel van de koop. Ik was aangenaam verrast... Toen ik na een paar dagen wat kleine mankementen constateerde werden die zonder pardon verholpen. Fijn om in deze branche een bedrijf te vinden dat nog ouderwetse service biedt en waarbij je niet het idee hebt dat je op het verkeerde been wordt gezet. Hulde!

Ik kan gelijk langskomen om te kijken wat er aan de hand is. Wordt prettig en snel verholpen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Afgelopen oktober een auto gekocht bij auto Terlouw. Ben zeer vriendelijk geholpen tijdens de aankoop En ook nu ik vandaag terugkwam omdat er iets gerepareerd moest worden werd ik weer vriendelijk geholpen. Daarbij is de auto weer keurig en kosteloos gemaakt en ook voor de leenauto heb ik niks hoeven betalen! Super service! Zeker aan te raden, en dat ga ik dan ook zeker doen bij kennissen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Uitstekende service en een zeer prettige sfeer, mijn auto blijft in onderhoud bij Auto Terlouw!

Zeer betrouwbaar bedrijf, service is super en wat nog belangrijker is dat ze hun afspraken nakomen. Echt mensen met liefde voor dit vak, kortom zoals het eigenlijk hoort.

• Reden bezoek Andere reden

Autobedrijf Terlouw B.V. krijgt mijn aanbeveling. Ik kwam bij hen met een simpele vraag om een wiel te balanceren waar ik op kon blijven wachten. Meteen werd de uitlijning gecontroleerd. Hier kon ik allemaal bij blijven kijken en heb hierbij de nodige uitleg gekregen. De mensen van Autobedrijf Terlouw namen goed de tijd voor me. Dit vind ik niet alleen een goede service maar eveneens geeft het me een prettig en vertrouwd gevoel. Om de Service, Deskundigheid en Prijs/Kwaliteit in een cijfer uit te kunnen drukken vind ik erg moeilijk aangezien ik slechts enkele (maar positieve) ervaringen het hen heb. Ik geef wel overwogen voor alles een 10. Een keer een 10 krijgen is immers simpel, maar om die te behouden, daar moet je voor werken.

• Reden bezoek Andere reden

Goede service! Ik wordt altijd netjes te woord gestaan. Ze repareren de auto en rekenen niet meer dan nodig is. Ook de onderhoudsbeurten worden goed uitgevoerd en dat voor een schappelijke prijs. Ik kom al jaren bij Terlouw, met verschillende auto\'s en ben altijd zeer tevreden geweest. Als het niet opgelost kan worden, dan wordt er ook niets berekend en toen een de klacht een keer na reparatie terugkwam en er toch blijkbaar wat anders vervangen moest worden, was men bereid dit gratis te doen. Ik heb toen maar voorgesteld om de rekening 50-50 te delen. Als je een leenauto of leenfiets nodig hebt, is er altijd wel wat te regelen. Kortom: Perfect en betrouwbaar bedrijf en zeer zeker een aanrader!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Top bedrijf. Duidelijke informatie en er wordt niets vernieuwd wat niet nodig is. Goede en vakkundige service, Vakmensen! Al jaren klant, met alle auto\'s voor onderhoud en aanschaf.

Vriendelijke ontvangst,komt professioneel over,kreeg uitvoerig informatie over de uitgevoerde werkzaamheden.prijs/kwaliteitsverhouding prima. Net ontdekt,maar ga zeker terug voor verder onderhoud aan mijn auto.

Uitstekende service! Werd bij aankomst direct geholpen en het probleem (afgebroken beugel onder de auto) werd snel verholpen. Kosten: 0 euro.

Grote Esch 915

2841 MJ Moordrecht