Reactie van het bedrijf
Geachte heer Gosker,
Bedankt voor uw reactie. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over het verloop van de afspraak. Echter het past om even onze kant van het verhaal te vertellen.
U heeft inderdaad de auto op tijd gebracht, nadat wij u gebeld hebben omdat u de 1e afspraak was vergeten en wij een nieuwe afspraak hadden ingepland. In onze agenda is de afspraak onder dezelfde condities ingepland als de oorspronkelijke afspraak, dus dat u erop zou wachten. Wij hebben aangeboden u naar huis te brengen als het vervangen te lang zou gaan duren. Hiermee hebt u ingestemd. Dit is uiteindelijk ook gebeurd. Het onderdeel is wel door ons juist besteld, maar helaas is er een verkeerd onderdeel uitgeleverd (in de juiste doos), waardoor de monteur ervan uitging dat de geleverde cruise control correct was, ook omdat deze normaal gemonteerd kon worden.
U heeft gelijk dat de monteur deze had moeten testen voordat wij de auto weer aan u terugbrachten, maar dit is niet gebeurd. Hierop is de monteur in kwestie direct aangesproken. Wij hebben u nooit beschuldigd dat u iets fout heeft gedaan. Wij hebben u alleen gevraagd of het mogelijk was dat de cruise control uitgezet was. Toen wij de dag erop zagen dat er een onjuiste cruise control gemonteerd was, hebben wij direct een nieuwe besteld. Wij zorgen ervoor dat deze op een snelle en correcte wijze gemonteerd wordt. Dat u een rekening heeft ontvangen is de normale gang van zaken. Normaal gesproken wordt een reparatie betaald bij het ophalen van de auto, maar omdat wij u naar huis hebben gebracht is later op de dag de factuur gemaild. Wij waren toen ook nog niet op de hoogte van het feit dat de cruise control niet functioneerde. Zoals gezegd zullen wij de juiste cruise control onder garantie monteren.
Hartelijke groet Autobedrijf Lokhorst-Zoet.