Reactie van het bedrijf
Geachte heer Hellinga,
Onlangs heeft u een onvoldoende beoordeling geplaatst op klantenvertellen over ons autobedrijf en de uitgevoerde reparatie.
Het spijt ons dat u nog steeds van mening bent dat wij slecht vakmanschap leveren, duur zijn en slecht communiceren.
In de gesprekken die gevoerd zijn met u hebben wij volgens mij heel helder uitgelegd wat er beter had gekund tijdens de eerste reparatie van uw auto.
Dit hebben wij ook ruimschoots gecompenseerd in de factuur met een korting op de reparatie van € 750,- excl btw en korting op de geleverde onderdelen.
Vervolgens hebben wij u een heldere offerte gemaakt met de kosten voor het vervangen van de motor en daarbij aangegeven dat wij ons zouden houden aan onze prijsopgaaf, ongeacht of er extra werkzaamheden zouden moeten worden uitgevoerd. Hierdoor wist u precies waaraan u toe was. Dit hebben wij wederom goed met u gecommuniceerd (zowel door Gert als door mij).
De reparatie die vervolgens is uitgevoerd is binnen de afgesproken termijn uitgevoerd en de factuur kwam iets onder het afgesproken bedrag uit.
Tijdens het gesprek dat wij met u hebben gehad, gaf u zelf aan, nadat wij u hebben uitgelegd wat wij beter/anders hadden kunnen doen, dat het “boek” gesloten was en dat we nu verder gingen. Ik neem aan dat als u geen vertrouwen meer had in ons bedrijf u de motorvervanging niet bij ons had laten uitvoeren.
We vinden het dan ook jammer dat u ondanks onze inzet, uitleg en meedenken nog steeds zo slecht te spreken bent over ons bedrijf. Is dat dan wel helemaal terecht?
Mocht u zich kunnen vinden in mijn reactie en u wilt de moeite nemen om uw beoordeling nog te herzien, dan zouden wij dat zeer op prijs stellen. Uiteraard is het uw mening die u hier weergeeft, maar wij weten dat er ook een andere kant aan het verhaal zit, die nu niet belicht wordt.