Topbedrijf, supervriendelijk. Staan altijd voor je klaar !

Wat is het toch een fijn bedrijf. Aan de aflevering van onze zojuist gekochte caravan werd ruim tijd en aandacht besteed. Als je waarde hecht aan klantvriendelijkhied en deskundigheid dan moet je hier zijn. Het was onze derde caravan die we hier kochten en ook nu werden we niet teleurgesteld. We stallen al jaren onze caravan bij de Shelter en dat alles naar zeer grote tevredenheid. En bij de aflevering kregen we mooie bloemen.

Subliem

Onze eerste caravan bij hun gekocht. Kwamen kijken en konden rustig onze gang gaan zonder opdringerig gedrag. Vervolgens zeer geduldig door Mark geholpen en nam alle tijd om alles te laten zien ondanks we toen nog niets besloten hadden. Na dat we tot overeenkomst zijn gekomen ook rustig en geduldig geholpen. Waren wat na zorg puntjes en zijn goed opgelost. Kortom aanrader!

zeer tevreden met geboden service

Eind augustus 2020 een camper gekocht. Sindsdien alleen maar goede ervaringen. Duidelijke en vriendelijke communicatie. Noodzakelijke reparaties en aanpassingen snel en goed uitgevoerd.

In een woord SUPER!!!!

Vriendelijk, behulpzaam, vakkundig personeel. Uitstekende service voor een vriendelijke prijs. Het kan zo gek niet zijn of problemen worden opgelost.

Geweldige service, vakkundig en vriendelijk

Na een onfortuinlijke inbraak in onze camper via het raampje van de toilet/douche heeft Gerard en zijn team de schade direct weten te herstellen. Ik kwam zonder afspraak omdat ik twee dagen later weer ging vertrekken. Geweldige service, bravo!

Goed advies en naar tevredenheid geholpen.

Mooie camper aanbieder van occasions. We werden wel zeer vakkundig en behulpzaam te woord gestaan en geholpen. We kregen veel informatie en goede koffie. Zeker een aanrader om campers te kijken (of te stallen).

Fantastische service en klantvriendelijkheid!

Super ontvangen door Marco en ons alles laten zien van onze nieuwe caravan. Ook een reeel bedrag ontvangen voor onze inruil. Kortom... echt een aanrader als u een caravan zoekt.

Chapeau voor dit top bedrijf!

Tweedehands caravan Chateau gekocht bij zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Professioneel, komen absoluut hun afspraken na en hadden alle werkzaamheden uitgevoerd conform koopovereenkomst. Ook geen probleem om tussentijds toe te zeggen nog een opstapje en krik met steunen er gratis bij te leveren, Bij ophalen van caravan zelfs nog gratis een nieuwe 13 polige stekker gemonteerd, plus caravan poetsset, disselhoes en een pracht bos bloemen voor mijn vrouw!! En een uitegbreide uitleg van alle wetenswaardigheden in/rondom caravan, In een woord TOPSERVICE, eerlijk bedrijf die afspraken nakomen. AANRADER!!!!

Serieus, schoon en goed bedrijf met sympathieke eigenaar.

Wij wonen in Hattem en hebben onze caravan bij De Shelter gekocht. We zijn hartelijk ontvangen en zeer goed geholpen. Erg blij waren we dat Marc niet opdringerig was en rustig antwoord gaf op onze vragen. Dat was een prettige ervaring. De extra's zijn allemaal correct uitgevoerd. Wij zijn enthousiast over dit BEDRIJF!

Pracht bedrijf

Reeds jaren stal ik eerst mijn caravan en later mijn camper. Prima service. Sleutel afgeven en het noodzakelijke onderhoud wordt uitgevoerd. Prijs - kwaliteit is begrijpelijk. De opstallen zijn speciaal gebouwd voor het doel waarvoor ze gebruikt worden. Ik kan het een ieder aanbevelen.

Super service

Fijne en mooie Camperstalling

Man een man, woord een woord

Goed volk; recht door zee. Wij staan er pas 7 jaar: hallen 16 uur / 365 dagen gecontroleerd toegankelijk. De hallen zijn droog en je "eet er van de vloer". Kantoor, werkplaats en de baas: begrijpen hoe de vakantie wereld er uit zou moeten zien!

Geweldig, een aanrader dit bedrijf.

Wij wensen iedereen bij de Shelter een heel goed en gezond 2020. En bedankt voor de hele goede service die wij hebben mogen ontvangen voor de camper die wij afgelopen jaar bij jullie hebben gekocht. Helemaal top.

Vriendelijk en vertrouwd zonder poespas

We hebben hier onze Knaus 500fu ingeruild op een Eriba touring 420 en hebben het contact als zeer plezierig ervaren. De geboden inruilprijs was marktconform en na een beetje onderhandelen hebben we de deal gesloten. Vervolgens is de Eriba keurig voorzien van een Bovag keuring , nieuwe banden en een gratis reservewiel. Bij de aflevering werd alle tijd genomen door een zeer vriendelijke medewerker om alle functies van de caravan uit te leggen en te demonstreren. Tot grote verrassing kregen we nog een prachtige bos bloemen mee! Wij kijken uit naar onze vakantie met de Eriba.

Wij maken al jaren gebruik van de stalling

Prima bedrijf! Altijd vriendelijke mensen, altijd vragend bij terugkomst of er nog bijzonderheden zijn. Ook het onderhoud wordt op verzoek altijd prima gedaan.

Geweldige service

In november 2018 hebben we een camper gekocht bij Shelter, na 6 maanden werden er gebreken gebreken geconstateerd bij de keuring. Na telefonisch contact en een check van Gerard konden we de camper daar laten ter reparatie. Vandaag hebben we onze camper volledig hersteld en goed gekeurd weer opgehaald. De kosten hebben ze voor eigen rekening gehouden. Geweldig! Dank Shelter voor deze perfecte service! Auri en Gerrie Henzen

I had a problem with my Duo Control. Marc was able to get this part within a day so that I could install it the next day. Everyone in the workshop was very helpful and nice. You can only recommend the troops.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Na lang zoeken eindelijk geslaagd voor een camper. En zelfs in onze woonplaats Amstelveen. Een prachtige Adira coral sl 670 van binnen en buiten top. We werden prima geholpen en goed geadviseerd. Staan voor je klaar en zeer behulpzaam. Een topper en zo dichtbij!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Na onze crash in Normandië (met onze 5 weken eerder aangeschafte Hymer) na het weekendtreffen op het Erkemeder- strand (nieuwe ditributieriem gebroken), wil ik graag \"De Shelter caravan en camperbedrijf\" in Amstelveen een dikke pluim geven. Wat een service. Werkelijk fantastisch. We rijden nu weer en zijn daar zeer dankbaar voor. Zo! Dat mag ook weleens gezegd worden. Groeten van Wim en Jet

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Inmiddels een paar jaar stallen wij onze caravan bij Shelter. De jaarlijkse stallingkosten zijn normaal en vergelijkbaar met andere stallingen. Voor onderhoud, keuringen en andere verzoeken kun je op deskundig advies en perfecte uitvoering rekenen. Altijd plezierige en behulpzame mensen bij Shelter. Voor mij een perfecte caravanstalling en leuk en goed personeel. Top !

• Reden bezoek Onderhoud

Maandag 7 mei 2018, onze Eriba Nova 495 Winner Line opgehaald bij de Shelter! Bij ons eerste bezoek konden wij in alle rust de caravan bekijken, geen dwingende verkoper die een caravan wilde verkopen in onze nek. De levering van de caravan was perfect geregeld, er werd ruim de tijd genomen om alles uit te leggen, zelfs een tekortkoming aan de trekkende auto werd gesignaleerd ! Koffie werd geregeld en bij vertrek werd er door Mark nog een bos bloemen aangeboden ! Vragen die ik nog had na tweedagen werden goed opgelost, zelfs een nazending van een onderdeeltje werd aangeboden, bleek later niet nodig te zijn, super service! Ik kan alleen maar zeggen een aanrader, menig bedrijf zou zijn licht op kunnen steken bij De Shelter! 👍👍👍

• Reden bezoek Onderhoud

Hebben zeer prettige ervaring met dit bedrijf. Na aanschaf van een mooie gebruikte caravan kwam ik er in het weekend achter dat ik de caravan wel kon trekken met de auto maar dat de caravan eigenlijk net zo zwaar of beladen zelfs zwaarder zou zijn dan de auto. Hierdoor is de kans op slingeren zeer groot, ook bleek nog dat ik mij verkeken had wat ik wel en niet mocht hebben met een rijbewijs B. Al met al zat ik hiermee aardig mee in mijn maag, want we hadden wel getekend. Op maandag met Mark van de Shelter gebeld en hele verhaal uitgelegd. En zoals het bij de verkoop ging zo ging het ook hierbij, Mark bood zelf aan om anders de verkoop te annuleren omdat hij wel begreep dat wij hier niks mee konden. Ik was zeer opgelucht dat hier zo coulant mee werd omgegaan. Ook werd er niet op aangedrongen dat we een andere caravan moesten kopen. Wel hebben we zelf nog gekeken of er dan een andere caravan was maar konden helaas niet slagen. Al met al zeer tevreden hoe dit bedrijf met klanten omgaat, een dikke pluim.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Voor het eerst een camper gekocht en hebben ervaren dat er met dit bedrijf eerlijk en goed te onderhandelen valt over prijs en toebehoren. Mocht er iets ontbreken of niet goed werken of uitleg over de apparatuur in de camper dan kunnen we altijd bij hen terecht.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

We hebben deze zomer bij dit bedrijf een mooie camper gekocht met inruil van onze eerste camper. De eerste kennismaking met Gerard verliep heel prettig en we waren er al snel uit dat we de camper wilden kopen. De onderhandeling ging zakelijk maar zeer klantgericht, waarbij duidelijke afspraken zijn gemaakt over de te vervangen en te instaleren onderdelen. Tijdens gebruik kwamen we nog enkele kleine tekortkomingen tegen die meteen zijn verholpen en zelfs een door mijn onhandig geknutsel met de radioaansluiting veroorzaakte kortsluiting in de bedrading werd kosteloos maar professioneel opgespoord en verholpen. Samengevat: Geen loze praatjes, klantgericht en uitstekende after sales.

Legmeerdijk 226

1187 NK Amstelveen