Prima garage.

Vakkundig en vriendelijk personeel. Correcte afhandeling van zaken.

No nonsens bedrijf duidelijke en eerlijke handel

Bij het ophalen van onze Nissan Qashqai die voor een beurt in Hellendoorn was viel ons oog op een mooie witte Nissan Qashqai die net nieuw binnen gekomen was. Na een voorstel voor inruil gevraagd te hebben zijn we vlot en in een ongedwongen sfeer tot zaken gekomen. Erg blij met onze 3 Nissan Qashqai wederom gekocht bij Harrie Dijk

Gewoon goed geregeld

Zeer vriendelijk en goede service (en lekkere koffie)

Zeer vriendelijk personeel. Service heel goed.

Fijne service bij aankoop en denken graag met je mee

Ik ben heel goed heholpen door Donny. De auto die we kochten was in zeer mooie staat en we wisten direct waar we aan toe waren qua prijs en service.

Vertrouwd

In totaal erg fijne afhandeling

Super fijn bedrijf met geweldige medewerkers

Super goed geadviseerd door Bram Schraa, de functies van onze Toyota Yaris Cross Adventure duidelijk uitgelegd, met veel begrip voor onze leeftijd. Alle afspraken prima nagekomen door het hele team. Wij als Limburgers zijn blij dat we de reis ondernomen hebben van 275 km voor de koop van een langgezochte auto voor een fatsoenlijke prijs. Dankjewel groeten Eugene en Ien Mourmans

betrouwbaar

Nette prijs voor mijn auto terug gekregen,werd op afstand beoordeeld,en afgesproken prijs werd nagekomen,netjes. De door mij aangeschafte Ford Puma,voldoet prima.

Goede en een fijne sfeer Een goede service

Fijn bedrijf inclusive de medewerkers natuurlijk

No Nonsen, we werden plezierig geholpen.

Zeer positief

Na een rit op maandag van 2.5 uur werden we vriendelijk ontvangen met een bakje koffie. Daarna een proefrit gedaan met de Ford Puma die natuurlijk erg goed beviel. Na een leuk gesprek met de verkoper deze nieuwe auto dan ook aangeschaft. We konden de Ford Puma al de zaterdag erna ophalen wat erg prettig was, na de nodige papierwinkel verwerkt te hebben kreeg mijn vrouw nog een mooi bloemstuk en zijn we weer huiswaarts gegaan met onze nieuwe Ford

Top geholpen

Zag hier een Ford Puma staan,,,een app gestuurd en werd later terug gebeld. Afspraak gemaakt zaterdags en beviel prima. Aan tafel met een kop koffie en geonderhandeld met Harrie zelf,,was maar even en we waren de prijs eens..De week daarop de auto opgehaald en weer prima geholpen en een mooie bos bloemen gekregen. Ben zeer tevreden met dit bedrijf en hoop nog jaren hier een auto te kopen.

Wij zijn op een fijne manier door Ramon geholpen en geadviseerd!!! konden al naar een paar dagen ivm trekhaak monteren onze nieuwe Peugeot ophalen!!! J&B uit Alphen aan den Rijn

Kwamen snel tot een deal

We werden vriendelijk ontvangen door Donny en de auto’s stonden al klaar voor een proefrit. We kwamen snel tot een deal.

Goed geregeld

Goed geregeld en goede communicatie/informatie

Zeer netjes en zijn erg blij met onze 3008

We zijn netjes geholpen Redelijke inruilprijs Nette Levering van onze nieuwe auto een peugeot 3008 En kregen netjes en bos bloemen dat we de auto ophaalde

We hebben vorige week een Hyundai Tucson gekocht. We zijn geweldig geholpen in voorgelicht door Kevin. Alles snel en netjes afgehandeld. De ontvangst was zeer vriendelijk en gezellig met en kopje koffie. We hebben alles prettig ervaren en zijn blij met onze aankoop.

vriendelijk personeel en gemoedelijke sfeer

Bij Harrie Dijk de auto gevonden die we al even zochten. Het was voor ons de eerste maal dat we bij dit bedrijf kwamen kijken. Bij aankomst viel gelijk op de uitstekende staat van hoe de auto's er allemaal bijstonden. Vanaf het eerste contact tot en met de aflevering ging alles soepeltjes, zonder poespas, wat je van een dorpsgarage mag verwachten. Tijd voor een praatje en humor geen probleem, gelukkig geen bedrijf met alleen maar strakke pakken. Communicatie met Ramon verliep uitstekend en afspraak = afspraak. Na aflevering zijn we blij met onze mooie rode Mazda en een bos bloemen huiswaarts gereden. Ramon, dank voor alles en tot ziens! En aanbevelen? ZEKERS!

Klasse

Goed ontvangen ,nette plek, gastvrijheid

Prima bedrijf

Vriendelijk personeel.. Fijn geholpen door Donny.

Op alle positieve revues afgegaan , maar idd. Wij geven hem ook aan jullie !!. Gastvrij Betrouwbaar Transparant Nemen de tijd voor je ook bij aflevering Voor ons echt de moeite waard om volgende keer terug te komen . Verkoper Ramon , hartelijk dank ! .

Duidelijk snel geen poespas

De communicatie was duidelijk. Auto op afstand gekocht alles was zoals omschreven. Zeer nette deal gedaan.

Een autobedrijf die zijn beloften waarmaakt!

Na lang zoeken kwam ik geheel onverwacht bij dit autobedrijf terecht. Ik was namelijk op zoek naar een Toyota Yaris Cross Adventure. De koop verliep zeer voorspoedig- en na een week kon ik de auto ophalen. Junior verkoper Ramon complimenten voor de snelle service!! Ik ben apetrots op mijn mooie zilvergrijze Yaris Cross. Ik heb daar mijn prachtige witte VW Polo R-Line achtergelaten. Degene die deze auto koopt mag zich in de handen wrijven.

Netjes, correct en rustig

De verkoper heeft ons netjes geholpen

prima bedrijf

Prima geholpen met aankoop en inruil auto.

Kluversweg 4 b

7447JK Hellendoorn

Over Harrie Dijk – Betrouwbaar onderweg

Ons bedrijf In 1992 is Harrie Dijk gestart met een lokale dorpsgarage. Door de tijd heen is het bedrijf steeds verder gegroeid, waardoor het inmiddels is uitgegroeid tot een full-service autobedrijf. Het bedrijf typeert zich met twee generaties als een echt familiebedrijf. Wij streven er met al onze werknemers naar om verder te groeien naar een jaarlijks verkoop van 1.000 auto’s. Hoe wij dat doen? Wij verkopen onze auto’s met een eerlijk advies en houden van een persoonlijke benadering. Een nieuwe auto aanschaffen blijft natuurlijk een bijzonder moment en moet vertrouwd aanvoelen. Onze voorraad: anders dan anders Met een voorraad van circa 100 auto’s is er voldoende aanbod. Wij zijn een merk onafhankelijk autobedrijf die gespecialiseerd zijn in zowel nieuwe als gebruikte auto’s. De meest gangbare modellen zijn in onze voorraad sterk vertegenwoordigd. Met de focus op “zeer jonge betrouwbare auto’s” maken wij het verschil. Ons doel is om landelijk auto’s een te bieden met de juiste opties voor de beste prijs. Dit lukt ons door net iets anders te werk te gaan en samen met de goede partners het juiste aanbod te creëren. Daarnaast bestaat ons aanbod uit ingeruilde auto’s die door onze optische- en technische inname zijn gekomen. Service van een dorpsgarage Met klanten uit het hele land willen wij het gevoel van een dorpsgarage blijven uitstralen. Daarnaast vinden wij het belangrijk om innoverend en vooruitstrevend te zijn. Onze persoonlijke benadering vergeten wij niet. Het moet immers leuk zijn om een auto te kopen! Benieuwd naar hoe onze klanten een aankoop bij ons ervaren? Bekijk dan eens onze onafhankelijke reviews op de website. Hier zijn wij vanzelfsprekend enorm trots op.