gewoon volgens afspraak

• Kwaliteit

Super vriendelijk en enorm behulpzaam

Bij Frank Oomen een hele mooie renault megane gt-line gekocht. Ik werd vriendelijk ontvangen en mocht gelijk een proefrit maken. Na de proefrit heb ik gevraagd of ik een aankoopkeuring mocht laten doen. Dit was geen probleem. Ik had een paar puntjes aangegeven (steenslag bijvoorbeeld) en dit hebben ze keurig netjes opgelost. Ik ben zeer tevreden!

Uittestende garage bedrijf

Heb hier 2 jaar geleden mijn auto gekocht. Prima auto en de service onderhoud is ook altijd netjes gedaan.

Positief

Vriendelijke ontvangst. Duidelijke info en opvolging.

Altijd eerlijk.

Gewoon een bedrijf met een team zoals het hoort. Altijd eerlijk in advies en tegen een acceptabel tarief.

Super service

Zoeken oplossing en komen afspraak na.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Heel goed geholpen

Afspraken worden na gekomen en vriendelijk personeel

Een fijne garage!

Gewoon een goede garage ,waar ze altijd proberen mee te denken.

Heel klantvriendelijk

Je wordt er altijd vriendelijk en snel geholpen door t personeel. We zijn heel tevreden.

Gewoon super!

Wederom een auto aangeschaft bij Frank Oomen. Gewoon omdat deze garage een geweldige service geeft, niets is teveel. Geweldig vakbekwaam personeel en altijd tijd voor je en garantie is echt garantie. Zeker aan te bevelen.

Persoonlijk en servicegericht

Geen dure showroom, geen gastvrouwen die een kopje koffie in een porseleinen kopje komen brengen. Wel een eerlijk, persoonlijk en onderbouwd verhaal, geen moeite te veel. Kortom geweldige eerste ervaring! Een absolute aanrader.

Uitstekend bedrijf

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel

Goede kwaliteit en service

Snel en kosteloos geholpen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Al 15 jaar trouw aan CarProf Frank Oomen auto's nog nooit zo'n geweldige autobedrijf ergens anders tegengekomen met altijd een super service

Altijd heldere afspraken.

Het geeft altijd een fijn gevoel als je weet dat je auto in goede handen is bij een betrouwbare, deskundige monteur die, zonodig, een stapje extra doet zonder dat je daarbij onmiddellijk je portemonnee moet trekken.

Klantvriendelijk, deskundig, snelle service

Vanwege een niet goed instelbare buitenspiegel even langs gegaan om te vragen of er iets aan gedaan kon worden. Er zou een nieuwe spiegel besteld worden. Later bleek een dergelijke spiegel nog op voorraad werd telefonisch gemeld. Mocht gelijk langs komen en werd de spiegel zelfs nog na werktijd van monteur vervangen in het belang van veiligheid. Je kunt je toch geen betere en snelle vakkundige en klantvriendelijke service wensen. Meteen weer veilig de weg op. Onze dank is groot. Chapeau medewerkers CarProf Frank Oomen Auto's!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Altijd goede service en vriendelijke gezichten!!

Laatst mijn Golf met "wateroverlast " na laten kijken. Binnen no time was het euvel gevonden en opgelost. Uitleg gekregen waar het probleem zat, zodat ik zelf in het vervolg zelf het probleem kan voorkomen. Wij komen al vele jaren bij Frankoomenautos en hebben alleen maar goede ervaringen!! Altijd vriendelijke en zeer vakkundige mensen die je met een gerust hart aan je auto kunt laten werken. Kortom, zeer aan te bevelen!! Kris Verheijen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede persoonlijke service. Altijd meedenkend.

Ik heb een goede ervaring met Omen Auro's

De afspraken en de ontvangst is altijd goed, Als er iets gerepareerd moet worden dan nemen ze vooraf contact op.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Twee maanden geleden een Opel Mokka gekocht. Bij aflevering gaf de auto 'motorstoring'aan. Bleek een filter te zijn. Na wat overleg, werd dit meteen opgelost en konden we de auto meenemen. Top service. Tot op heden genieten we erg van onze nieuwe auto. Fijn bedrijf,makkelijk contact.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Dienstverlenend - kwaliteit

grote beurt gehad sleutels voor de dakdrager paste niet, hiervoor is niks in rekening gebracht. Indien ik langs ga omdat er iets is dan wordt er even de tijd genomen om een analyse te maken en/of het probleem even op te lossen.

heel goed

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prettige dorpsgarage met gedreven medewerkers, waarbij de klant voorop staat.

Mijn ervaring is dat ik altijd prima geholpen word. Bij onvoorziene kosten word ik keurig gebeld voor overleg en er wordt goed meegedacht in een passende oplossing.

Florijnstraat 6

4861BW Chaam