Ik ben zeer tevreden. De service is geweldig. Christian staat me altijd vriendelijk en geduldig te woord en geen moeite is teveel. Mijn auto is weer in prima en veilige staat!

Top! Eerlijk, meedenkend, vriendelijk

Voor de vakantie een check laten uitvoeren. Wat bleek een lek in de radiateur. Aangezien wij op korte termijn op vakantie zouden gaan, heeft Christian in zijn vrije ochtend en avonduren, het mogelijk gemaakt dat wij toch op vakantie konden. Helemaal top en vol vertrouwen! Nogmaals bedankt voor de goede service.

Directe service

Directe service na panne

Zeer goede service

Er wordt meegedacht in oplossingen. En duidelijk overlegt met overzichtelijke details

Een garage waar je door vakkundig en vriendelijk personeel geholpen wordt.

Ze hebben nog oog voor de klant. Je wordt geholpen door vriendelijk en vakkundig personeel. De service is uitmuntend. kortom een garage waar je met een gerust hart je auto naar toe brengt.

Geweldig! Super service

Geweldig! Super service

Altijd goed!

Al jaren klant bij Cocar. Altijd fijne en snelle communicatie en goede service! Zeer tevreden!

Uitstekende service.

Gister mijn auto APK laten keuren. 4 nieuwe banden laten monteren volgens afspraak en rem vloeistof laten vervangen. Keurig op tijd klaar en geen onnodige reparaties.

Denken met je mee en zijn eerlijk. Vlotte service en goed mee in contact te komen.

Altijd keurig geholpen, een plek die ik vertrouw waar we goed geholpen worden.

Altijd keurig geholpen, een plek die ik vertrouw waar we goed geholpen worden.

Vriendelijk en correct afgehandeld.

Zeer goede service

Hele fijne garage en goede service!!!

Goeie en snelle service

Afspraak maken binnen een redelijke termijn.

Prima service ook als je met brokken zit word je gelijk geholpen.

Je word er fijn en vriendelijk te woord gestaan en als het kan ook snel geholpen.Moet je even wachten krijg je nog een.kop koffie of thee toe. Ik ben zeer tevreden over Cocar.

klantvriendelijk en kundig

Het begint met de telefoon opnemen; je hoeft niet lang te wachten om een afspraak te maken. Auto is altijd keurig op tijd klaar en de kosten vallen ook erg mee.

uitstekend

gisteren gebeld voor APK ze hadden nog een klein plekje voor de Peugeot. super blij mee voor de goede uitleg.

Snel - betrouwbaar en extra service

Zonder de deskundigheid van dit bedrijf was ik zeker te lang in een auto blijven rijden zonder dat ik wist hoe onverantwoord dat was. Dank je wel voor de oplettendheid en iets verder kijken / onderzoeken !

Snel, klantgericht, flexibel en kwaliteit.

Goede kwaliteit en service. Aanrader.

Zeer goede en snelle service.

geweldige service!!!!!

Auto weer in goede staat dankjewel Christian weer goed geholpen en geweldige service

Klantvriendelijk, deskundig en bereid tot en behulpzaam met after service. Onderhoud in volledig overleg.

Top bedrijf

Alles eerlijk. En goede service l.

Heel vriendelijk. Ikben goed geholpen

Zeer betrouwbaar en erg transparant

Wij worden altijd erg netjes geholpen en ze melden altijd netjes wat er loos is en bewaren de onderdelen of maken vooraf foto's van hetgeen ze willen gaan vervangen. Mocht er iets zijn dat nog niet per se vervangen hoeft te worden dan vervangen ze die nog niet.

Nijverheidsweg 33

4731CZ Oudenbosch