Reactie van het bedrijf
Beste meneer Van der Maden,
Dit hebben wij in de winkel en via de BOVAG besproken.
Hier onder zal ik dit gesprek nog even plaatsen voor de opheldering.
-
Vanochtend ontvingen wij per email een reactie van de ondernemer. Deze email treft u hieronder aan.
U geeft in deze email zelf aan dat het maximale budget €170,- bedraagt. Bij het verstrekken van de opdracht heeft u geen voorbehoud gemaakt voor een lager budget of een lagere rekening. In het klachtenformulier echter stelt u echter dat u een maximumbedrag van €150 met de ondernemer hebt afgesproken. Dit strookt niet met elkaar. Sterker nog: de ondernemer ontkent dat dit concrete (eind)bedrag is genoemd. Naar wij van de ondernemer begrepen was de aanvankelijke factuur (zoals afgesproken) exact €170,-, maar is deze (door het luchtfilter te verwijderen) teruggebracht naar €150,- Het lijkt ons dat als u bereid was geweest de volledige factuur te voldoen, de ondernemer het luchtfilter niet had verwijderd. De onderhoudsbeurt was dan in zijn geheel uitgevoerd.
Wij zijn van mening dat de ondernemer terecht weigert de luchtfilter alsnog te monteren. U hebt immers zelf besloten het maximaal te besteden te bedrag te verlagen van €170,- naar €150,-
Het spijt ons dat wij u niet positiever kunnen berichten.
Met vriendelijke groet,
consumentenvoorlichting en bemiddeling
bemiddelaar
BOVAG
Postbus 1100
3980 DC Bunnik
www.bovag.nl
Uw E-mail:
Geachte
Graag wil ik bij jullie mijn kisbee voor onderhoud willen brengen voor maandag ochtend max budget €170,- graag een Leen scooter vervangend vervoer.
Willen jullie mij bellen?
06-3xxxxxxx
Groetjes Marvin