Zeer vriendelijk en sociaal geholpen. (Op z'n Brabants)

Bij aankoop goed geholpen.

prima dienstverlening, flexibel meedenkend.

prima dienstverlening, flexibel meedenkend.

Prima geregeld

Alles na wens verlopen

Snel geregeld

Via website gezocht naar auto's en via contactformulier zeer snel info gekregen over de auto. Testritje was ook geen probleem waarna de deal gesloten.

per telefoon bus besteld, daarna netjes en goed verder geholpen, fijne nieuwe bus

een goed bedrijf waar niet moeilijk gedaan word en goede service geleverd word

Zeer goed geregeld en eerlijk!

Door uitvallen van een andere aanbieder, bij van Heeswijk gekomen. Hier konden we last minute nog een bus huren. Hebben op de website het formulier ingevuld en werden keurig geholpen. Bus was in goede staat en reed ook prima. Bus kon worden teruggebracht na sluitingstijd. En binnen twee dagen was de borg teruggestort. Zeer tevreden met deze manier van werken en ondanks de reisafstand naar dit bedrijf, zeker voor herhaling vatbaar!!

Ontzettende fijne samenwerking!!

Omdat ik niet precies wist hoe mijn huur van de vrachtwagen ging verlopen was het een genot om te mogen samenwerken met mensen die met je meedenken. Goed materiaal en fijne mensen.

Alles TOP!

Ontzettend goed geholpen bij reservering, ophalen van de bakwagen tot aan het inleveren en de factuur. Super bedrijf, zeker aan te raden als je gaat verhuizen en vervoer nodig hebt. Mijn volgende huur gaat zeker bij jullie zijn, dank heren!

Prima service, snelle afhandeling.

Makkelijk huren via de website, alles lag klaar toen ik aankwam en alle papieren waren snel in orde gemaakt. Foto's gemaakt van de auto om een goed overzicht te krijgen van de staat en wegrijden. Inleveren kon ook na sluitingstijd. Volgende dag snelle afhandeling vsn de factuur en de borg weer teruggestort op de rekening. Prima geregeld allemaal!

Een goede snelle service

Goede service vriendelijke geholpen

Goede bus voor betaalbare prijs

Wij hebben met de bus heerlijk drie weken door Zweden getoerd. De jongens zaten achterin lekker comfortabel op ruime plekken. De bus heeft ons geen moment in de steek gelaten.

Veel mogelijkheden in voertuigen, duidelijke Bovag voorwaarden en diverse opties om eventueel erbij te huren voor een verhuizing en de mogelijkheid om zelf te tanken en/of schoon maken. Super tevreden.

Alles goed geregeld?

Prima huurauto, heeft super gereden, m.i. goede huurvoorwaarden/tarieven! Prettig om buiten kantoortijden de auto terug te brengen!

Snelle reactie en correcte afhandeling.

Mooie 9-persoons verlengde bus gehuurd met goede airco voor een lange roadtrip

Goed geholpen en een fijne reis gehad

Alles is goed verlopen

Alles is goed verlopen, van aanvraag tot meeneemt en terug brengen.

Eerlijk en oprecht

Vriendelijke ontvangst, goede uitleg, eerlijk en oprecht advies.

Geweldige service en zeer meedenkend

Geweldige service, zeer meedenkend en behulpzaam.

Fijn op vakantie gegaan met een bus van J.van Heeswijk

De bus was top lekker ruim en super onderhouden en alles zat er netjes bij. Dus zijn met een gerust hart op vakantie gegaan. Hier kom ik zeker terug voor een volgende.

Goed bedrijf

Geven degelijke bussen mee.

Goed contact

Prima contact met Joost, het was voor ons 1,5 uur rijden vanuit Hoogerheide, maar ik zou er zo weer een auto kopen. Bij vertrek nog een mooie emmer, met allemaal autowas artikelen er, dat is toch weer de kers op de taart. Ga zo door.......

Snel vriendelijk behulpzaam en scherpe prijs

Wat wil je nog meer.. zelfs m’n eigen auto nog even accu boost gegeven toen ik niet meer weg kwam :)

prettige samenwerking

bakwagen stond netjes klaar ( ik was goedkeuring per mail vergeten:) ) vriendelijke mensen, en niet al te moeilijk. duidelijke uitleg. kan altijd terecht. bakwagen terug op Zondag 23:45 uur snelle afwikkeling na retour tot de volgende keer.

prima service

snel, meedenkend prima auto, vriendelik

Rooiseheide 35

5481SG Schijndel