Super begeleiding door oude rot in het vak!

begeleiding van een zeer prettige en deskundige instructeur. Rustige benadering, kritisch waar nodig en voorziet je van positieve feedback! Aanrader!

vriendelijke, goede rijschool

goede rijlessen, vriendelijk personeel en altijd behulpzaam

Fijne rijschool met top instructeur

De autorijschool is goed te bereiken en komt betrokken over. Als er vragen zijn kan je gemakkelijk bij ze terecht. Erg tevreden ben ik over mijn instructeur Edwin Kwakkel vanwege o.a. zijn rustige en duidelijke manier van lesgeven. Hij hielp mij om vertrouwen te hebben in mijn eigen leerproces en kunde. En hij is een bekwaam instructeur; gaf duidelijk feedback wanneer en waarom er iets goed of minder ging, besprak lastige verkeerssituaties (met soms visuele ondersteuning) wat ik heel fijn vind, en hij bleef altijd kalm en geduldig. Ik vond de lessen echt heel leerzaam en het was ook nog gezellig :). Had 1 herkansing nodig, maar mooi geslaagd nu!

Hele fijne ervaring

Erg fijne ervaring met een goede instructeur

Duidelijk en veel ervaring

Duidelijk

Goede lessen, aardige mensen, alles is goed geregeld.

Goeie lessen, afspraken nakomen mag wat beter.

Ik heb altijd goeie lessen gehad, jammer genoeg ging er met plannen nog wel is wat mis. Zo is de tussentijdse toets vergeten en was ik bijna te laat op mijn examen doordat dit vergeten was door de rij instructeur. Dit kan nog wel verbeterd worden.

Helemaal top!

In 1x m’n rijbewijs gehaald door de fijne lessen.

Ik heb heb een lange tijd gedaan over mijn rijbewijs, maar door de lessen, service en advies is het mij eindelijk gelukt.

Goeie rijschool

Heb veel geleerd tijdens de rijlessen en ze denken altijd met je mee.

Goeie lesgeving!!

Leuke tijd gehad en goede les ontvangen!

Heel fijn en hele goede lessen

Ik heb heel fijn gelest alles is duidelijk en ze luisteren ook goed na jou

De rijlessen waren erg fijn. Ze nemen de tijd voor je en vertellen alles rustig. Daarom in 1 keer geslaagd

Fijne lessen gehad

Fijne lessen gehad en goeie ervaring gehad! In 1x mogen slagen!

Top rijschool

Instructeur met veel ervaring. Mede hierdoor in 1 keer geslaagd

Vriendelijke en kundige instructrice

Rijlessen waren uitstekend. Theorieles was niet flexibel planbaar, maar dat kwam mede door corona.

Een uitdagende ervaring

Het was een ware uitdaging om goede handelingen uit te voeren in het verkeer. Echter volgde hieruit wel een mooie rijervaring en basis voor in de toekomst!

Zeer positief

Goed geholpen!

Goed gestructureerd leren rijden

Mijn instructeur, Edwin, heeft mij heel veel geleerd op een hele leuke manier! Ik zal iedereen aanraden om bij hem te gaan rijden, heb dit dus ook altijd met plezier gedaan en veel van geleerd!

Erg prettig, duidelijk en fijn!

Erg fijne rijschool, fijne en duidelijke uitleg voor en tijdens het rijden. Zeer zeker een dikke aanrader!

het was geweldig

k vond het heel mooi en was in een keer geslaagd

Top Rijschool!

Een fijne rijschool met gezellige instructeur.

Super rijschool

Ik heb super fijn gereden alles werd super uitgelegd. Ben de eerste keer geslaagd

Ambachtsstraat 36 A

8263AK Kampen