Op zich is het overleg e. d. goed geweest. Weliswaar is tussen overeenkomst en levering niet gereageerd op mijn verzoek om terug gebeld te worden over planning van levering en info kenteken, ivm verzekering regelen. Ik heb toen zelf weer gebeld en kreeg alsnog Kevin te spreken. Dat gaf mij enige irritatie. Ook zou ik nog het gebruiksboekje toegestuurd krijgen. Graag ontvang ik dat spoedig!
Zowel Kevin als Jelle nam tijd voor ons, oprecht en helder communicatie. We ervaarden het aankoopproces zeer prettig.
Auto kopen was geen probleem.
Vriendelijke en deskundige hulp
Voor mij de 1e keer dat ik hier kom. Advertentie met occasion gelezen en afspraak gemaakt voor proefrit. Auto stond keurig klaar voor proefrit en na terugkomst en kop koffie besloten de auto te kopen. Relaxte verkoper zonder druk en ook goede inruilprijs oude auto. Ook bij afhalen alles keurig geregeld.
Door het vertrouwen en prijs kwaliteit verhoudingen ben ik enorm blij met mijn nieuwe auto.
Ik kwam bij Suzuki Leiden voor de aankoop van een occasion (Dacia Duster). Heel prettig contact, nette inruilprijs en perfecte oplevering van de auto. Alles netjes opgeleverd zoals beloofd en alle kleine mankementen keurig ongevraagd gerepareerd. Voor de volgende auto kom ik zeker terug.
En dat zijn er door de jaren heen nogal wat kan ik je zeggen. Ik wissel.toch al snel rond de 2-3 jaar van auto en de laatste 3 jaren was dat nog vaker. Inmiddels zelf 4 auto's gekocht en niet vanwege de kwaliteit van de gekochte auto's want daar was helemaal niets mis mee maar gewoon omdat ik de laatste jaren verschillende segmenten wilde uit proberen. Dit resulteerde bij de verkopers in het gevoel van;" Geven we je dan geen goed advies?" Waarop ik alleen maar kon zeggen....jawel hoor maar ik wil gewoon van alles en nog wat proberen en kijken wat me het beste past en wat het lekkerste rijdt. En vanuit die 3 jaren kan ik zeggen dat het een lekker no nonsens bedrijf is met aardige, leuke en oprechte verkopers (in mijn geval zijjn dat altijd Kevin en Jelle geweest) die duidelijk en eerlijk zijn maar tevens heel klantgericht zijn en vragen wat jij als klant wil en je niet verkopen wat zij willen verkopen. Ook de service na de koop is helemaal super. Geen gelul en je krijgt gewoon waar je recht op hebt (vanuit bijv. de garantie) maar ook daarna kijken ze altijd naar de mogelijkheden en bieden ze gewoon hele goede service. Los daarvan heb ik ook al een aantal andere klanten aangeleverd en die delen de ervaring zoals hierboven omschreven. Over 2 weken gaan we de nieuwe Alfa van m'n vriendin ophalen die ze, na een gerichte zoekopdracht, voor ons hebben weten te bemachtigen, Wanneer ik er daarna weer kom....geen idee.....maar ook al koop ik niets.....ik kom er toch al is het maar voor een bakkie en effe gluren naar evt m'n volgende aankoop;-)
Prettig contact
Aanvraag voor de lease gaat moeizaam, omdat dit door een automatisch systeem gaat, dat niet kijkt en het duurt lang voordat je persoonlijk goed wordt geholpen. Vriendelijke verkoper tot de deal rond oplevering van de auto ging gepaard met een lekke band, verkeerde kentekenplaat en een vieze vette veeg op het raam. Compensatie hiervoor laat nog opzich wachten, na bericht met de verkoper is hij dit vergeten, terwijl het in het bericht erboven nog is besproken. Ik wacht dan ook nog op bericht. Ik doe geen aanbevelingen en raad eerder mensen af om hier nog naartoe te gaan.
Beste klant, Hartelijk dank voor de negatieve feedback betreffende uw ervaring bij ons bedrijf. Zonder arrogant te willen zijn, durven wij te stellen dat wij zulke kritiek niet gewend zijn en we nemen dit zeer serieus. Allereerst willen we even reageren op de acceptatie van uw leasecontract via Suzuki. Helaas hebben wij hier geen invloed op en kunnen wij dus niks doen aan de traagheid van deze aanvraag. Wij hadden dat zelf ook liever vlotter gehad, uiteraard. Waar we wel iets aan kunnen doen is de slechte nacontrole op uw auto tijdens de levering en de afhandeling daarna. Dit hebben wij niet goed gedaan. Hoewel dit nimmer een excuus mag zijn, hebben wij door drukte niet de juiste prioriteiten gesteld en uw zaak te lang links laten liggen. Wij willen ons hier voor excuseren, dit is niet de bedoeling en niet de standaard die wij horen te leveren. Mijn collega heeft u inmiddels bereikt en toenadering gezocht om u te compenseren voor het leed. Hoewel dit de fouten niet wegneemt, hopen wij dat dit de zaak in elk geval afsluit. Voor verdere vragen weet u ons te vinden. Vriendelijke groeten Suzuki Leiden
Tja.....ik bracht mijn auto voor een onderhoudsbeurt. Ik zou een leenauto meekrijgen (op zich al een unicum) en terwijl Bart deze leenauto tevoorschijn ging toveren, dwaalde ik door de showroom......dat had ik beter niet kunnen doen. Lang verhaal kort: ik zag daar een fantastische occasion. Bart en ik zijn -onder het genot van een prima kop koffie in een échte kop (niet onbelangrijk, vind ik)- om de tafel gegaan en we hebben een goede deal gemaakt. De service bij de (snelle) aflevering was geweldig. Bart maakt de slogan "de klant is koning" meer dan waar!
Ik ben blij bij julie binnengestapt te zijn. En daar een mooie nieuwe auto gekocht rustig alles kunnen uitzoeken en voelde geen druk om te moeten kopen. Bart is heel prettig enthousiast en een zeer positieve man ! Wij zijn blij dat we hier onze keuze konden maken. Ook bij het afleveren een zeer duidelijke uitleg. Wij hopen op veel veilige kilometers. Dank jullie wel.
De aankoop van mijn tweedehands auto verliep erg prettig. De communicatie was duidelijk en erg vriendelijk.
Heb een goed gevoel bij deze garage
Heel tevreden met mijn nieuwe auto. Het bedrijf is in mijn beleving servicegericht, eerlijk en helder in antwoorden. Geen 'gladde' verkooppraatjes.
Goede service, verkoper dringt zich niet op maar helpt je als je dat nodig hebt.
Bloedgezellig en informatief en ontspannend
Ik ben super geholpen. Ik heb goede adviezen gekregen en de auto is in perfecte staat afgeleverd.
Geen vervelende auto verkoper maar plezierig geholpen, goede uitleg over de verschillen tussen modellen. Kleinschalig genoeg om echt persoonlijk te voelen, groot genoeg om professioneel te zijn.
Heb een paar weken geleden er een nieuwe auto gekocht en vond het een prettig bedrijf om bij te komen.Zeer correct geholpen door Kevin.
Dit is een bedrijf waarbij ze (h)eerlijk met je omgaan. Ze reageren snel op mail, telefoon en app. Ze hebben mooie deals. En doen gewoon lekker normaal. Geen verkooppraatjes. Eerlijke uitleg. Meedenkend. Top bedrijf! Complimenten! Groet Lyonne Lanphen
Ik ben heel fijn en prettig geholpen en niets was hun teveel! En de inruilprijs was ook netjes. Ik raad zeker iedereen aan, om zeker daar een auto te kopen.
Een nieuwe suzuki ignis gekocht bij Suzuki Leiden by Bart. na een mooie brief over inruil aktie gepraat met Kevin die vakkundig uitgelegd heeft hoe een en ander in zijn werk ging.een nieuwe auto gekocht die werd af geleverd door Bart ( Kevin was op vakantie)
Zeer goed
Dit is een " ouderwetse dealer " prettig contact luisteren naar de klant en denken mee. Verkoop proces en aflevering gewoon toppie.
Hogerijndijk 328 328
2314AN Leiden
Als gerenommeerd dealerbedrijf met goede recensies, proberen wij u altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. U weet bij ons zeker: ik koop eerlijke, transparante en in goede staat verkerende auto! Elke auto wordt rijklaar afgeleverd. Dat betekent dat de auto technisch geïnspecteerd is, de vloeistoffen zijn bijgevuld waar nodig, de auto geleverd wordt met een NAP-rapport en uiteraard dat u (bij besteding boven €4.500,-) altijd recht heeft op 6 maanden BOVAG garantie, tenzij anders vermeld. Wilt u een auto kopen zonder zorgen? Wees dan van harte welkom! De koffie staat klaar!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.