Na jaren zakelijk een lease auto te hebben gereden. 2 jaar geleden een CX5 prive gekocht,prime onderhoud en duidelijk.Kleine problemen worden direct verholpen,ook met de auto van mijn vrouw die niet bij KNOOP was gekocht,kortom een fantastische service.
Prettig klein bedrijf waar men nog oog heeft voor de klant. Vriendelijk personeel en vakkundig. Men denkt met je mee.
Goed geholpen. Goed geluisterd. Goed geacteerd
Wij zijn al jaren klant bij Autobedrijf Knoop. Een zeer prettig familiebedrijf. Service staat hoog in het vaandel. Bij de aanschaf van onze nieuwe auto zijn wij de afgelopen periode uitstekend begeleid door Sam Mohamoud Ali. Zeer prettig persoonlijk contact. Er wordt goed de tijd genomen voor allerlei vragen. Er wordt met je meegedacht. Dat geeft vertrouwen en een goed gevoel bij de beslissing die je gaat nemen. Wij rijden nu met veel plezier in een nieuwe Mazda 2 Luxury
Radjen heeft met zijn zeer persoonlijke service een onvergetelijke indruk achtergelaten. Bij de aflevering van mijn nieuwe MX30 had hij zelfs voor een extra cadeau gezorgd. De Mazda poster waarop de eerste elektrische Mazda gelanceerd wordt, werd ons aangeboden. Prachtig verpakt! Het heeft een ereplekje in de hal gekregen. Kortom: Wederom een fantastische ervaring van proefrit tot aflevering van de MX30
Mijn 1ste Mazda kocht ik bijna 40 jaar geleden (Breukelen) en zolang kom ik al bij Knoop. Iedereen is altijd super vriendelijk en ze zijn allemaal goed voor onze auto's. Ik heb nooit kunnen ontdekken dat er rare dingen gebeurde (en geloof me, ik licht ieder jaar wel een bedrijf door). Er is zoveel vertrouwen richting Knoop dat ik blind een (tweede hands) auto koop. Ik geloof ze op hun woord. Hoe heerlijk is dat allemaal vandaag de dag. Toppers zijn jullie, echt allemaal!
Ik ben uitstekende begeleid door Sam Mohamoud Ali tijdens het uitzoeken van mijn nieuwe (lease) auto. Het is inmiddels mijn tweede mazda op rij en mede door zijn hulp, de snelle levering en mijn ervaringen met Autobedrijf Knoop heb ik wederom voor een Mazda gekozen.
deze mensen zijn mensen mensen voelen de klanten goed aan alle rangen en standen zijn welkom ongedwongen sfeer.
Op maandag 02-11 stapte mijn vrouw en ik onaangekondigd binnen bij autobedrijf Knoop, om ons te laten voorlichten m.b.t private lease van een Mazda CX30. Wij werden zeer hartelijk ontvangen door verkoper Radjen Mohes Singh. Geen vraag was te gek of teveel, zelfs het maken van een proefrit was geen probleem. Hierna moesten wij natuurlijk nadenken over alle informatie die wij hadden gekregen. Bij het vertrek zei mijn vrouw nog dat wij de volgende dag een concurrent zouden bezoeken. Zelfs toen geen onvertogen woord. Woensdag terug met nog een aantal vragen, toen kennisgemaakt met de eigenaar Hans?, even vriendelijk en ik moest onder het genot van heerlijk kopje koffie even wachten op de verkoper en die dag was dat Sam Mohamoud Ali, ook hij was zeer vriendelijk en het was een genot met hem te praten over diverse auto's. Mijn vrouw wilde graag nog een proefrit maken in een handgeschakelde CX30, de eerste was een automaat. Ook dit werd snel geregeld. Donderdag voor dat wij op vakantie gingen stond de CX30 voor ons klaar. Deze proefrit was ons zeer goed bevallen en tijdens deze rit viel ook het besluit om de voor deze auto te gaan en voor autobedrijf Knoop. Mijn vrouw thuis afgezet en vervolgens de auto ingeleverd en de zaken afgehandeld met Radjen. Wat ik niet mag vergeten te vermeldden is dat wij ook 2 auto's wilden inruilen. Ook dit was geen enkel probleem en voor ons gevoel een zeer mooie inruilprijs gekregen voor onze auto's. Tijdens het verdere traject is er altijd goed contact geweest met Radjen. En nu is het "geduldig" afwachten tot de levering van onze nieuwe auto.
Na aankoop van mijn CX-5 heb ik Mazda Knoop ook ingeschakeld toen mijn nieuwe auto na enkele maanden werd weggesleept en total loss is verklaard. Nadat ik contact zocht, is Sam direct begonnen met het zoeken van een nieuwe auto. Tegelijk heeft Arnold van Maarseveen van de werkplaats samen met collega's ervoor gezorgd dat er binnen 1 dag een nette schone en prima vervangende auto is geregeld zodat ik direct weer verder kon naar mijn klanten. Het wordt 'gewoon' geregeld. Ook nemen ze een groot deel van de werkzaamheden van de schade-afwikkeling voor hun rekening: ze luisteren goed en ondernemen direct actie als dat nodig is. Een auto verkopen is 1 ding, maar er zijn voor je klanten op de momenten dat het er echt om spant, dat is wat Mazda Knoop doet. Ik weet meteen weer waarom ik uit Rotterdam naar Maarssen rijd als de auto onderhoud nodig heeft. Toppers!
Contact en verkoop gedaan met Radjen. Afspraak altijd nagekomen en ook pro-actief zaken opgepakt en gecommuniceerd.
Snel bereikbaar en komen hun afspraken na!
Bij aankomst aan de balie meteen vrolijke gezichten, heb een kleine schade wilde het via verzekering doen maar kreeg het advies van Arnold dat ik het beter en goedkoper zo kon betalen. Dat is nou de service van het goede personeel. Datum is meteen geregeld. Daarom kom ik al jaren bij knoop vanuit Amsterdam voor de uitstekende service en koffie.
Kom al jaren bij Knoop, en elke keer word ik heel vriendelijk ontvangen. De service is er top, vriendelijke mensen die hun vak goed verstaan. Kwaliteit en kwantiteit gaan hand in hand. O ja de koffie smaakt er ook goed.
Direct na het aanvragen van een proefrit werd ik gebeld door een enthousiaste medewerker van Autobedrijf Knoop B.V.; "blij dat we je mogen verwelkomen voor een proefrit in deze mooie auto!". Het eerste contact werd de dag erna doorgezet door het enthousiasme en plezier van Radjen in Maarssen. De auto stond voor de deur klaar, een warm welkom door een aankondiging in de auto: 'Welkom familie!' en uitgebreide toelichting op de mogelijkheden van de auto. Bovenal werd ons 'een mooie ervaring' toegewenst en we zouden zeker niet te kort proefrijden. Al met al een leuke ochtend die voorbij vloog.
Op de vroege maandagochtend belde mijn dochter in paniek dat de haar auto opeens begon te trillen en dat er vreemd lampje begon te branden op haar dashboard. Ze durfde niet verder te rijden en belde mij of ik wist wat ze nu moest doen. Daar ik zelf aan het werk was en op dit moment niets kon doen heb ik de de autobedrijf Knoop gebeld en de situatie uitgelegd. Zonder twijfelen en ja maar opmerkingen is Joery Knoop in de auto gestapt om mijn dochter uit de brand te helpen. Hij heeft zijn auto aan haar gegeven en is zelf met de kapotte naar de garage gereden. Alles is netjes verholpen en aan het eind van de dag weer als nieuw afgeleverd. Dit is verhaal is Autobedrijf Knoop[ ten voeten uit. De waardering 10 is eigenlijk nog een te lage afspiegeling van de waardering die wij hebben voor deze klantgerichtheid. Top!
Iedereen staat altijd klaar en met een zeer vriendelijk ontvangst worden onderhoud-, reparatie- of schadeherstelvragen snel en goed opgelost. Kortom zeer tevreden !
Wat mij de afgelopen 23 jaar niet is overkomen gebeurde wel met mijn 6 weken oude cx5.Ik raakte een paaltje. Eigen schuld maar wel flink balen.Geen paniek dacht ik nog "ik ben goed verzekerd". Nou niet dus ! Even Apeldoorn bellen werkt in de praktijk toch een heel stuk moeilijker.Gelukkig begreep Arnold mijn frustratie en kwam in naam van Knoop bv met een prima oplossing. Ik rij inmiddels tevreden weer rond met mijn mooie schadevrije Mazda cx5. Wel heb ik voor mijzelf de slogan "even Apeldoorn bellen" veranderd in "even Maarssen bellen" Krijg je ook nog zonder allerlei poespas direkt een medewerker aan de telefoon.
Bij Radgjen kreeg ik het gevoel dat hij ook in mijn voordeel dacht, en dat hij zijn uiterste best deed om aan mijn behoeften of verlangens te voldoen. En ook dat het bedrijf zelf mij met vertrouwen inspireerde toen ik met de monteur en andere sprak. Vriendelijk dank van jullie service.
Onlangs op een zaterdag een minuut voor tijd even binnen gelopen om de Mazda MX30 snel te bewonderen. Geen haastige of opdringerige verkoper omdat het eigenlijk tijd was maar hij gaf aan dat we alle tijd hadden en niet hoefde te haasten, meteen een goed gevoel. Na wat vragen gesteld te hebben en uitgebreid antwoord te hebben gekregen gingen we weer ervandoor. Week erna proefrit geregeld en ook hierbij geen gevoel van een autoverkoper die graag wil schrijven en klaar. Uitermate leuk, gezellig en informeel gesprek gevoerd. Hij wilde ook echt meedenken en meehelpen in bepaalde punten waar wij nog tegen aan liepen. De volgende dag terug gegaan en met een blij en vooral vertrouwd gevoel de 'knoop' doorgehakt om de auto te nemen! Radjen, vriendelijk bedankt voor het vertrouwde gevoel en de fijne communicatie! Wordt zeer gewaardeerd.
Ik heb de Mazda waar ik nu in rij in november 2019 bij Autobedrijf Knoop B.V. gekocht. De verkoper was Radjen Mohes Singh, eerlijk, oprecht en kon mij dan ook uit leggen hoe alles werkt. De eerste onderhoudsbeurt is naar tevredenheid uitgevoerd. Het is niet de eerste Mazda die ik gekocht heb, ik heb het even op gezocht de eerste heb ik gekocht in Maarn een Mazda 323 op 8 juli 1977. Tot op heden rij ik privé Mazda, ben dan ook heel tevreden met de Mazda's en hoop nog vele jaren van Mazda te kunnen genieten. Ab, Vianen
In eerste instantie goede review geschreven, nadien teleurstellende ervaring. Zal daar dan ook zeker geen volgende aankoop doen.
Meneer Ettekoven, Jammer dat u niet persoonlijk het gesprek na uw mail aan wilde gaan en nu wel een hele lage beoordeling publiekelijk geeft. Voor de lezer misschien handig om te weten waar dit dan over gaat. U bent nl niet op bezoek geweest en de medewerkers van de verkoop en werkplaats hebben dus niets verkeerd gedaan. Wat is er dan wel gebeurd: U heeft een auto gekocht en na een paar maanden bieden wij u een gebruikte set winterbanden aan, welke wij door inruil verkregen hebben. In eerste instantie geeft u aan interesse te hebben. Vervolgens doet u allerlei aannames over het rijklaarmaken van de auto, welke u eerder niet kenbaar gemaakt had en biedt een prijs lager dan de waarde van de banden. Deze aannames hebben wij ook weerlegt. [ Het gaat om een bedrag voor 4 banden met velgen voor € 300 is € 75 /band en velg] en u sluit uw mail af met "Even goede vrienden als jullie niet akkoord gaan" Wij gaan niet akkoord en vervolgens laat u zich uitschrijven uit ons klantenbestand en schrijft na 2 maanden deze review. Het is uw goed recht, maar het voelt niet fair.
Mazda 3 stond vers op internet en nog ongewassen buiten. Had zelf geen tijd voor proefrit maar afspraak gemaakt met de mededeling dat deze dan schoon voor me klaar stond. Proefrit was goed en daarna met Radjen op een goede deal uitgekomen met heldere afspraken. Oa de lak beschadigingen die bij de gepoetste versie naar boven kwamen worden zonder morren opgelost.
Zeer profesioneel en met goed advies geholpen door Radjen Mohes Singh. Ook zeer behulpzaam met hulp over dingen die je nog niet goed weet. Zeer blij met mijn aanschaf de nieuwe MX 30 hoop dat hij snel geleverd wordt . Thanks Radjen
Vandaag voor de 2e keer een auto gekocht bij Radjen. Fijn bedrijf, fijne verkoper. Als je snel een auto wilt kopen zonder slap geouwehoer dan kan dat binnen een paar minuten (zelfs via de WhatsApp op 2.600 km afstand in mijn geval). Heb je behoefte aan rust, uitleg en alle koffie die je maar wenst, ook geen probleem. Kwaliteit auto is top, kwaliteit service is meer dan goed, de (gratis? weet ik niet meer) leenauto die ik een keer mee kreeg toen de auto voor service stond... nou, daar zit absoluut ruimte voor verbetering om het netjes te zeggen. Ik kom uit een 2016 BMW 535D die 2x is leeggehaald in centrum Utrecht waar ik woon. Daarna AUDI A6 avant waar binnen een week mijn carbon competition stuur uit was gestolen. Toen een 2017 MINI Clubman JCW en daarnaast (en later als vervanging voor de MINI) een nieuwe 2020 Mazda 3. Makkelijker parkeren dan BMW en AUDI én geen diefstal uit auto meer. Net nieuwe MAZDA 3 modeljaar ‘21 besteld. Is van binnen net een BMW, een stukje anoniemer en wordt niet leeggestolen. Sommige dingen zijn fractioneel minder maar merendeel is vergelijkbaar of zelfs beter (mijn mening). Ik heb niet het gevoel dat ik er op ben “achteruit” gegaan. Ergonomie is dik in orde en de auto is lekker stil wat betreft rijgeluid. Audio installatie is TOP. Meer vermogen en een betere automaat zou de nu al goede auto nog beter maken. Volgende auto... grote kans weer een MAZDA (3/6) ben benieuwd naar de nieuwe modellen...
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.