Nieuwe baan zonder lease auto, zoektocht naar een auto. Shortlist gemaakt en de keuze werd een BMW 3 Touring. Proefrit gemaakt bij de BMW dealer. Fijne auto, alleen de lendensteunverstelling miste. Na meerdere auto’s te hebben bekeken zag ik dat Knoop een mogelijk geschikte occasion voor mij had staan. Gebeld en in contact gekomen met Radjen. De optie zat er niet maar hij was de eerste in de zoektocht die zei dat gaan we oplossen en we bouwen het in. Op naar Maarssen. Uitermate prettig gesprek gehad met Radjen en zijn collega Sam. De mannen hebben een net voorstel gedaan en na overleg thuis zijn we tot aankoop overgegaan. Een week eerder dan toegezegd konden we de auto al ophalen. Hij stond te shinen, de poetsbeurt had aandacht gehad. Na een lange rit bleek de lendensteun nog wat lager ingebouwd had moeten worden. Netjes opgelost en lager ingebouwd. Kortom mijn ervaring met de mannen van Knoop is fantastisch. Je wordt echt als klant behandeld. SERVICE met hoofdletters. Toppers.
3e onderhoudsbeurt, 's ochtends de auto brengen, gelijk een uitleg van de komende werkzaamheden. Aan het eind van de ochtend een filmpje gekregen van de monteur wat zijn bevindingen zijn en uitleg over de conditie van de auto, duidelijker kan niet. Kwartier later werd ik gebeld over extra werkzaamheden ( nieuwe ruitenwissers ) geen probleem. Vroeg in de middag een app, auto is klaar en kan worden opgehaald. Fris gewassen stond de Mazda al klaar ( mooie extra service ) en na een uitleg over de werkzaamheden en de rekening was het tot volgend jaar ;) Service met een goud randje.
03 september 2022 de nieuwe aankoop van mijn ouders opgehaald. Het gaat hier om een Opel Agila automaat. We hebben van te voren een prijs afgesproken. De linker koplamp zou gepolijst worden en een nieuwe kogel voor de afneembare trekhaak zou opgezocht worden. Een week voor ophalen van de auto werden we gebeld of er een nieuwe trekhaak onder mocht komen en de koplamp unit vervangen mocht worden. Kogel van trekhaak was niet te vinden en koplamp was erg veel werk om op te poetsen. Dit alles is zonder meerprijs uitgevoerd en de auto is super netjes klaar gemaakt. Het is een fantastisch team dat tijd voor de klanten maakt. Namens mijn ouders hartelijk bedank voor de goede afhandeling
In augustus was het tijd voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt van mijn Mazda. Doordat er veel onderhoudsitems bij elkaar kwamen, werd het een erg dure beurt (1550 euro). Dat is nooit prettig, maar de uitstekende service die ik heb ervaren maakt dat ik toch heel positief terugkijk op mijn bezoek aan de garage. De prettige ontvangst, de uitgebreide uitleg en advies, de duidelijke video over de onderhoudsstaat van mijn auto, de gratis schoonmaakbeurt en het goede werk van de monteur maken mij ondanks de hoge kosten een zeer tevreden klant.
Ik ben al jaren klant hier en kom er altijd weer blij vandaan. Ze geven een super service en er zijn alleen maar behulpzame en lieve mensen in dit bedrijf die altijd iets extra's voor je doen. Ben blij dat ik naar mijn vader geluisterd heb en voor dit bedrijf gekozen heb.
De 3e Mazda besteld bij Mazda Knoop. Het Private Lease contract had wat voeten in aarde maar door snel en adequaat handelen van Team Knoop allemaal naar tevredenheid opgelost ! Team Knoop en met name Radjen, mijn hartelijke dank voor de weer zeer prettige afhandeling!
Ik ben een paar dagen geleden vast even in de showroom in Maarssen gaan kijken wat er aanwezig was , onze CX5 was namelijk qua jaren aan vervanging toe ( kilometerstand door Corona nog laag maar ja.. ). Oog viel op een reeds verkochte CX5 in Homura uitvoering. Prachtig. Gisteren even wat info gaan vragen over restwaarde van huidige auto en totaalprijs van de versie in showroom. Heerlijk om gewoon een fijn gesprek te kunnen voeren zonder “koehandel”. Binnen een mum van tijd waren mijn wensen vertaald in een scherpe offerte en konden we dezelfde dag al een proefrit maken. Zeer overtuigend kunnen we wel stellen aangezien we meteen de “Knoop” hebben doorgehakt. De gratis upgrade naar automaat hielp daar natuurlijk ook bij maar het fijne - hier ben je echt een gewaardeerde klant- gevoel het meest. Radjen is een zeer aangename verkoper die realistische offertes maakt. Niet schuiven met hoge inruil - hoge aanschaf maar gewoon de bedragen verklaren. Heerlijk. Wij zijn erg blij met onze aanschaf - de voorpret is begonnen!
Leuke ontvangst en een uitgebreide proefrit is geen probleem. Prettige gang van zaken en snel tot een overeenkomst gekomen. Tot nu toe zeer tevreden over Team Knoop.
Jermy nam alle tijd om ons te begeleiden bij de aanschaf van onze eerste automaat na 40 jaar handgeschakeld.Duidelijke informatie en vlotte afwikkeling van de overschrijving.Onze eerste indruk van de garage geeft ons vertrouwen voor de komende jaren.
Radjen van team Knoop is een prettige man om een goed advies van te krijgen. Komt rustig over. Geeft je de tijd die je nodig hebt. Heel prettig.
Bij de koop van deze occasion, waren er een aantal kleine aandachtspunten. Deze zijn in de koopovereenkomst opgenomen. Bij de overdracht van de auto was alles tot in de puntjes geregeld.
24 mei j.l. schreef ik al in een review dat ik mijn nieuwe auto na een paar weken zou kunnen ophalen. Het is een nieuwe zeer uitgebreide versie van mijn vorige Mazda 2 en in mijn favoriete kleur. Het was nog helemaal niet mijn bedoeling een nieuwe auto te kopen maar de verleiding met deze uitvoering was dusdanig groot dat ik het gedaan heb. Het is trouwens een leaseauto. Radjen heeft mij hier uitstekend in geadviseerd en geholpen. Uitgelegd wat er allemaal kon in deze uitvoering. Rondom camerabeelden is heel prettig om te zien dat je nergens tegenaan rijdt . Omdat het zoveel nieuwe snufjes waren heb ik nogmaals een afspraak kunnen maken om nogmaals uitleg te krijgen van Radjen . Heel geduldig heeft hij dat gedaan. Dank daarvoor. Ben erg blij met de auto en met garage Knoops. Titia Nijman
Heel erg hartelijk ontvangen in mooie showroom. Adviseur/verkoper Radjen is zeer bevlogen en enthousiast en doet al het mogelijke om wensen en vragen beantwoord te krijgen. Grote klasse!
Ik liep toevallig binnen bij deze showroom, op zoek naar een nieuwe auto. Ook bij mensen zoals ik die niet een topbudget hebben voor een splinternieuwe of bijna nieuwe auto is de service meer dan uitstekend. Al na een paar minuten reden we weg voor een uitgebreide proefrit. Ik moet zeggen dat Team Knoop mijn verwachtingen voor wat betreft autoverkopers op een zeer positieve manier heeft weten om te buigen! En dan de autos; Uitstekende kwaliteit en volledig betrouwbaar!
Ik ben zeer tevreden over het aankoop- en afleverproces bij Knoop Maarssen. Vanaf het eerste moment een prettig contact gehad met alle medewerkers. Bij de afspraak voor een testrit stond de Mazda CX-5 buiten al voor me klaar met een persoonlijke welkomstboodschap. Een eerlijke prijs kunnen krijgen voor mijn auto ter inruil - ik denk niet dat ik er zelf op marktplaats veel meer voor had kunnen krijgen. En de onderhandeling over garantie, het afleverpakket en een klein beetje korting verliep ook soepel. Dat heb ik wel anders meegemaakt bij andere dealers... Radjen dacht met me mee met wat aandachtspuntjes zoals krasjes op het deurbedieningspaneel wat ze gratis vervingen, en de mogelijkheid om de auto professioneel te laten poetsen zodat hij er weer als nieuw uitzag. Binnen twee weken kon ik hem ophalen en hij was inderdaad bijna in nieuwstaat afgeleverd, ondanks dat de auto al 4 jaar oud was! Lekkere cappucino, een doos met biologische sapjes als cadeau en met een volle tank onderweg naar huis. Enige aandachtspuntje was dat ik wel moest vragen om de tank af te vullen zoals volgens het aankoopcontract, want dat waren ze vergeten. De volgende dag kreeg ik nog even een telefoontje om te vragen of de auto goed bevalt, en te vertellen dat ze blij waren met mij als klant en dat mijn inruilauto in zo'n goede staat was. Al met al een topervaring met goede service!
Zoekend naar een nieuwe auto, uiteindelijk beland bij autobedrijf Knoop. Verschillende auto's bekeken en uiteindelijk ook kunnen proefrijden, waar we lekker de tijd voor konden nemen. Goed gesprek gehad daarna en alle punten die we tegenkwamen bij de proefrit werden opgeschreven en zijn bij aflevering ook allemaal netjes verholpen. Onze oude auto was apk afgekeurd en ook op dat punt werd goed meegedacht. De oude auto konden we al inleveren, waarbij we in de tussentijd een leenauto konden gebruiken, wachtend op de nieuwe auto (thnx Radjen;) ). Bedankt iedereen bij team Knoop Maarssen en bij een volgende auto komen we zeker weer bij jullie kijken:).
In eerste gesprek met Sam bekeken welke auto we wilde, een keurige offerte ontvangen van een mazda cx5. Vervolgens met radjen de bespreking verder doorgevoerd ivm vacantie van Sam. En keurig behandeld, goed samen gevat, hoe het plaatje er uit komt te zien.. voor mij knoop maarssen top
Mijn vrouw Anette en ik Hans zijn gek op een rode Mazda cx3. Na eigen speurwerk kwamen we in Maarssen uit bij garage Knoop. Wij na het maken van een afspraak erheen. Een zeer vriendelijke verkoper wees ons al telefonerend naar de auto. Staat er een A4tje met welkom Anette en Hans. Dan kost het je geld, geweldig. Verkoper Radjen bood ons koffie aan en het was of we thuis zaten. We hebben de auto gekocht en zullen hem 9 juli ophalen. Wat een feest om bij deze garage terecht te zijn gekomen. Top team. Gr. Anette en Hans.
Wij zijn al jaren klant van Knoop en nog steeds staat service hoog in het vaandel. Bij de laatste beurt van onze Mazda is ook de auto van binnen en buiten gereinigd. Niet gevraagd maar gewoon als service van de zaak. Dat is toch de kers op de taart. Verder de persoonlijke benadering en altijd het gevoel dat je bij de “familie” hoort. Top Knoop ga zo door. Wij zijn hele tevreden klanten. En als Mazda rijder nooit een ander merk, want fijne en betrouwbare auto’s
Vorige week mijn Mazda 6 Sportbreak gebracht voor 1e onderhoud. Vriendelijke ontvangst. Vooraf helderheid over de kosten en werkzaamheden. Ruim binnen de afgesproken tijd klaar. Extra service zoals het vervangen van een life Hammer en het kosteloos wassen en stofzuigen van de auto zodat je auto staat te glimmen in de zon! En de factuur? Nooit verrassingen. Je merkt en voelt dat het gehele team er alles aan doet om je goed van dienst te zijn. Iedere keer weer. Dat is de kracht van een echt familiebedrijf. Iedere keer ben ik blij dat 80 kilometer omrijd om bij Mazda Knoop mijn auto te kopen en te onderhouden.
Ik kom al jaren bij Knoops Maarssen. Altijd vriendelijk, service gericht en betrouwbaar. Zelfs toen ik éénmaal ‘vreemd’ ging en voor een jaarlijks onderhoud , op aanbeveling van een zwager, naar een andere garage ging. Toen ik mijn auto daar ophaalde zag ik dat er iets niet klopte. Teruggegaan naar de garagemonteur: die kon het niet oplossen. Schoorvoetend terug naar team Knoops. Eerlijk gezegd wat ik gedaan had. Men moest lachen en loste het probleem op. Het is altijd prettig daar naar toe te gaan. Nu was ik 14 dagen geleden met mijn Mazda 2 skyactive voor grote beurt en APK keuring in Maarssen en zag daar een nieuwe Mazda 2 in mijn favoriete kleur die ik door omstandigheden nooit had kunnen aanschaffen. Steeds een andere kleur moeten nemen. Ik sprak Radjen aan en vroeg hem het een en ander. Ook wat mijn huidige auto zou opbrengen. Hij raakte enthousiast en begon mee te denken. Hij zei dat ik er maar eens over moest nadenken. Hij zou mij niet bellen. Wilde niet opdringerig zijn. Als ik meer wilde weten moest ik zelf maar terugkomen of zelf bellen. Dat heb ik na 10 dagen gedaan. Radjen reageerde heel grappig en positief. Niets is hem te veel. Hij luistert en beantwoordt al mijn vragen. Ik mag hem altijd bellen. Ook in de avond, wat ik uiteraard niet doe. Maar de suggestie dat het kan is heel prettig te weten. Over een paar weken kan ik mijn nieuwe Mazda 2 in mijn favoriete kleur ophalen. Het ging allemaal heel snel maar nu begin ik langzamerhand heel blij te worden.
Op onze zoektocht naar een andere auto kwamen we bij Knoop in Maarssen terecht. We zijn op een open en prettige manier geholpen door Radjen. We werden aangemoedigd om onze tijd te nemen voor een proefrit en aan tafel tijdens het afrondende gesprek was niks teveel. De auto kan (na overleg door Radjen met de werkplaats) gelukkig sneller dan gebruikelijk rijklaar gemaakt worden, wat voor ons toch wel erg belangrijk was. Ook geen enkele moeite om uit te zoeken hoe het met de trekhaak zat. Tot nu toe zijn wij zeer goed op de hoogte gehouden over de status. Dat is top, want ook wij houden van open en heldere communicatie. Wij geven geen 10 maar 48 (!) punten voor de goede service! ;-)
Ik kom zelf uit Almere en daar is ook een Mazda garage maar ga graag naar Knoop in Maarsen. auto word daar uitstekend onderhouden.
Ik ervaar de ze garage al langere tijd met een prima service. En zelfs met de laatste grote beurt voorzien van video over de staat van onderdelen die vervangen moeten worden.
We hebben vorig jaar augustus een Mazda 2 gekocht bij dit bedrijf terwijl we niet in de buurt van Utrecht/Maarssen wonen. Na wat opstartproblemen met onze navigatiesysteem is dit ook super door dit bedrijf opgelost en rijden we vrolijk rond door Nederland met een super werkend navigatiesysteem. Dinsdag, 3 mei jl., wilde we weg met de auto maar helaas geen stroompje meer in de accu en maar even met de Euroservice Mazda gebeld maar helaas waren we daar niet bekend bij hun systeem dus contact gezocht met het bedrijf en kreeg Joery Knoop aan de lijn die razendsnel een garage bij ons in de buurt heeft gebeld om ons weer op weg te helpen. Gisteren hadden ze nog een plekje vrij in de werkplaats zodat de auto nagekeken kon worden. Auto weer 100% en gaan weer genieten van onze Mazda. Dank jullie wel team Maarssen voor de geweldige service en jullie accurate actie.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.