perfect, zeker aan te bevelen

Beste Verkopers van autobedrijf van Schaik,wat een ontzettend leuk ontvangst toen wij afgelopen donderdag bij jullie langs kwamen, we hadden gelijk een goed gevoel bij jullie bedrijf en hebben daarom de knoop meteen doorgehakt. Vandaag konden we al onze Astra ophalen en alles weer netjes volgens afspraak, we zijn er erg blij mee. graag tot de volgende keer.

perfect, zeker aan te bevelen

gisteren mijn nieuwe Mercedes G-klasse bij jullie opgehaald.Vanaf het eerst mailcontact t/m de aflevering zijn jullie alle afspraken netjes nagekomen. Bedankt !!!

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

perfecte service genoten, zowel bij aankoop als in de garantie periode. Een leuk bedrijf, met mooie auto\'s en aardige mensen.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik kwam binnen en werd warm ontvangen. Vervolgens werden wij geholpen door een hele fijne en vooral beleefde werknemer. Ik kwam aan het woord met BJORN DE BLAAUW die mijn toen direct door verwees naar mijn nieuwe auto . Hij hielp mij hier ontzettend goed mee en gaf mij daarbij ook een heel goed advies en hij bleef hierbij ook continu bleef tegen ons. Het mooie hieraan vond ik dat ik me niet gedwongen voelde om deze auto te kopen maar voelde me juist goed en fijn toen ik deze auto kocht, Tot nu toe heel erg tevreden met de aankoop. De communicatie van autobedrijf van schaik richting mij was dik in orde. Bij de aanschaf van een volgende auto zal ik zeker autobedrijf van Schaik weer overwegen

perfect, zeker aan te bevelen

bedankt voor de goede service en het afleveren aan huis van mijn VW Beetle !!!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben al vanaf 2006 klant bij autovanschaik. Afgelopen zaterdag heb ik er mijn 4e Audi gekocht. Je wordt altijd leuk geholpen en de klant voelt zich hier nog koning, menig Dealer kan hier nog wel wat van leren. Tot over 3 jaar

goede service, goed behandeld

vandaag mijn nieuwe (occasion) dodge opgehaald bij autobedrijf van Schaik.Ik kreeg een goede inruilprijs voor de oude en heb een leuke deal gedaan bij dit mooie autobedrijf met alleraardigste verkopers !!!

goede service, goed behandeld

leuke lui, goed geholpen, mooi bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

vriendelijk, betrokken en deskundig personeel en hele mooie auto\'s in showroom.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb hier een Landrover Freelander gekocht,zeer correct bedrijf, leuke spontane verkopers en doen wat ze zeggen.

goede service, goed behandeld

We zijn zeer goed geholpen door autobedrijf van Schaik, via de mail hebben we de inruil auto besproken en uiteindelijk hebben we afgelopen zaterdag rit naar Leeuwarden gewaagd en meteen een hele mooie Bmw 3 serie gekocht.

goede service, goed behandeld

we hebben hier en mooie auto gekocht ( Audi Q5 ), zijn erg leuk geholpen en hebben naar ons idee en zeer goede deal gedaan.

perfect, zeker aan te bevelen

Meerdere auto’s gekocht bij autobedrijf van Schaik, altijd keurig geholpen en erg vriendelijk en kundig! Mijn Audi gekocht en na 2 maanden begon de distributie riem geluid te maken, heb de Audi terug gebracht, 2 dagen later stond ie weer kosteloos klaar met nieuwe distributieriem en multiriem, dat noem ik nog eens service!!! Dit is dus ook het eerste adres waar ik weer voor een andere auto heen zal gaan, en dus ook zeker een aanrader!!

goede service, goed behandeld

We moesten 2 uur rijden voor de auto die wij hadden gezien maar het was het zekert waard. De eerste indruk was \"wauw\" want er stond genoeg om naar te kijken en ook de auto waar wij voor kwamen hadden ze alvast mooi neer gezet. We kregen gelijk koffie en werden heel vriendelijk geholpen. De auto was super en we konden zelfs onze eigen auto inruilen. En ook een dag later lieten ze nog zien heel vriendelijk en service gericht te zijn. Ik zou ze zeker aanbevelen. Het was het ritje waard en we zijn super bij met onze nieuwe gebruikte auto!

alles top geregeld !!!

goede service, goed behandeld

beste autobedrijf van Schaik, ik rij nu 3 maanden in mijn Opel Zafira en als hij goed zou bevallen en jullie zouden je aan alle gemaakte afspraken houden, dan zou ik een leuke review achterlaten. Bij deze dan!!! In de garantieperiode ben ik 1 keertje bij jullie langs geweest omdat ik een 7 polige stekker op mijn trekhaak had en dit moest een dertienpolige zijn, uiteraard kocht ik hem zo maar het is keurig opgelost door er gratis een andere stekker op te zetten en mij ook nog gratis een leenauto mee te geven. ook ben ik zeer hartelijk en open ontvangen door dhr de Blaauw, al met al een zeer goed gevoel aan jullie mooie bedrijf over gehouden. Ik kom zeker terug als ik de Opel weer ga inruilen.

perfect, zeker aan te bevelen

met veel plezier bij jullie mijn derde auto aangeschaft dit keer weer heel wat anders dan mijn audi a5 cabriolet, een hele mooie dikke Mercedes V klasse. Bedankt voor de vlotte service

goede service, goed behandeld

erg tevreden met mijn fiat 500. Ontzettend leuk geholpen door Bjorn.

perfect, zeker aan te bevelen

Erg netjes geholpen bij van Schaik, keurig bedrijf met een relaxte sfeer!

goede service, goed behandeld

Ik ben dik tevreden met mijn Porsche 964, bedankt voor de goede deal !!! ( alleen jammer dat er wat weinig benzine in zat bij aflevering ).

goede service, goed behandeld

mooi bedrijf met aller aardigste verkopers, rij nu 3 weken in mijn Kia Sportage en alles is keurig volgens afspraak geleverd.

goede service, goed behandeld

dik tevreden met mijn mini Countryman. leuke mensen en alles naar wens geleverd.

perfect, zeker aan te bevelen

3 maanden terug een mooie Porsche Cayenne gekocht. In de garantie periode ging de airco-pomp kapot. Dezelfde dag kreeg ik gratis vervangend vervoer en was de auto binnen 2 dagen weer klaar. Alles top geregeld.

Jupiterweg 1

8938AD Leeuwarden