Filters

8

goede service, goed behandeld

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

Een service gekregen welke ze volgens de voorwaarde in de garantie bepaling niet hadden hoeven geven . Je bent daar dus net iets meer dan gewoon een klant/koper . Dus onze ervaren is super, ze zijn aardig , zeer klantvriendelijk , en een bereid mee te denken met de klant .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

Scherp geprijsde Opel astra gekocht,en de hoogste inruilprijs gekregen voor mijn Golf.Het is goed zaken doen in Hellevoetsluis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

Meegedacht aan de oplossing aan mijn auto door gebruik te maken van een gebruikt onderdeel, waardoor ik een stuk goedkoper uit was. Super jongens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
5

slechter dan verwacht

een plus punt: -niet tevreden geld terug:; min punten: -wel breid geld terug te geven(plus punt),maar ineens reageert hun medewerker met een woord dat me als klant tot vandaag een slecht gevoel geeft (terwijl ik als klant daar voor een oplossing was, of geld teruggave). ik vroeg luid en duidelijk: waarom noemt uw me een................? maar de medewerker werd maar niet rustiger van..... -daarna komt andere medewerker en maakt duidelijk: niet tevreden geld terug; maar het wordt (..........) dat gezegd is door die boze medewerker is beledigend voor me als klant! dus ik vraag nog eens luid een duidelijk waarom dat word(.....) gezegd is??? en nu zijn rollen omgedraaid, terwijl de eerste boze medewerker geld is gaan hallen, de andere medewerker gaat door met beledigingen (een voorbeeld: wees blij dat je hier geld terug krijgt, ergens anders wordt je de winkel uitgetrapt!!!!!!). nogmaals; -als klant belt en vraagt waarom hij verkeerd geïnformeerd is en waarom de product fouten vertoond moet, moet uw toch een oplossing bieden(een oplossing of geld terug gave (zoals eerder gezegd een plus punt). -een goede klant komt niet zonder reden terug (heel simpel). -als klant een gebrek ontdekt, dan mag hij tocht om een oplossing vragen of niet? -als de klant verkeerd geïnformeerd wordt, en later blijkt die informatie niet te kloppen (als klant ergens anders nagevraagd bij andere dealers), moet je niet steeds blijven foute informatie verstreken(is ook een soort belediging). want uw zegt ik weet zeker maar de klant is al beter geïnformeerd(3 dealers en internet geven hetzelfde antwoord op de gestelde vraag door de klant)!!!!!!!!!!!!! kortom ik heb mijn geld terug (50 euro verlies, aan benzine kosten en op naam zetten, maar niet erg), maar wat ik daar gezien en gehoord heb als een klant wens ik andere klanten niet toe.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

Zijn al klant vanaf \'71. Rijden vanaf \'93 nieuw, daarvoor altijd gebruikt gereden. Als er problemen zijn worden ze netjes opgelost. Ontvangst altijd gezellig, zowel showroom als werkplaats. R en D, Hellevoetsluis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

Mijn ervaring met opel den hartog is van dien aard dat ik vanaf 1974 bij dit bedrijf klant ben, indien het niet goed zo zijn was ik nooit 38 jaar klant .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

aankoop gebruikte astra uiterst tevreden over de service en levering van onze astra volgens afspraken. auto is voor ons als nieuw top mannen!!!!! teun,ellen zwartewaal

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

Zijn al klant vanaf \'71. Rijden vanaf \'93 nieuw, daarvoor altijd gebruikt gereden. Als er problemen zijn worden ze netjes opgelost. Ontvangst altijd gezellig, zowel showroom als werkplaats. Rita en Dies, Hellevoetsluis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
7

voldoende, een redelijke ervaring

Altijd al met Opel gereden. Al 34 jaar klant ca 15 auto\'s hier gekocht, altijd nieuw. Ook toen garage van Jan den Hartog was. Goede verstandhouding tussen klant en dealer. Dealer is altijd vriendelijk en komt oprecht over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

goede service,vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

Een fijn bedrijf Vinden altijd een oplossing Aardig personeel Afspraken verlopen goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

Prettige sfeer. Prima ontvangst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

al 2x een gebruikte auto gekocht en altijd goed en betrouwbaar behandeld de vorige ook daar ingelevert en goede prijs gekregen elly en henk kindt hellevoetsluis

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

klant sinds 1995 en als er dan toch gesleuteld moet worden dan lossen eerlijke en vakkundige monteurs het probleem op. dat geeft vertrouwen in dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Bedrijfsgegevens

Moriaanseweg West 62

3222AD Hellevoetsluis

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.