Ik ben tevreden over de uitgevoerde kleine onderhoudsbeurt.

Ik ben tevreden, ook met de gratis wasbeurt, maar ik schrok wel een beeje van de prijsstijging: 59% t.o.v. 2021 voor dezelfde beurt.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Open en duidelijke gesprek, zeer aangenaam

Ik was niet direct van plan om die dag een auto te kopen, maar de energie van de verkoper bracht mij op andere gedachten.

• Reden bezoek: N.v.t.

Uitstekend geholpen door Juli

Hartelijk ontvangen, goed geadviseerd en op een prettige manier de deal gesloten. Auto was eerder beschikbaar en prima geleverd.

ALLES PERFECT GEREGELD

Vanaf de eerste kennismaking met de verkoper Ido Verheijen voelde het vertrouwd. Hij kwam alle gemaakte afspraken na. Hij was duidelijk in het uitleggen van vragen die we hadden. Op de dag dat we de auto mochten halen stond hij klaar met een rode strik erom. Mooi om te zien, dat hadden we niet verwacht omdat we geen nieuwe auto hadden gekocht. Hier is de klant koning, of je nieuw of 2e hands koopt. Ga zo door, een top bedrijf ''AUTO HOMMEL'' Bedankt.

Randy hele fijne autoverkoper

Nam echt de tijd voor je en goede uitleg bij aflevering

• Service N.v.t.

Zeer prettig

Fijn.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Op een hele prettige manier zaken gedaan met Ido, alles is netjes afgehandeld zoals afgesproken mooie Kia Picanto gekocht perfecte auto!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Graag vooraf vragen of de auto gewassen moet worden

Zeer goede service

Bij Hommel geweest voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt en een kleine reparatie. Alles zeer vlot verlopen, terwijl ik er op kon wachten. Auto ook netjes gewassen en dat alles binnen twee uur.

Goede service en vakmensen

Goed bevallen

Goede ervaring bij aanschaf van auto. Correct en deskundig

perfecte service

klant vriendelijk,

Heel goede ervaringen

Gastvrij en goed ontvangen. Onderhoud van auto en service is hier heel goed geregeld. Echt klantvriendelijke garage.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prima service, duidelijk en heel vriendelijk

Zoals wij gewend zijn een goede ervaring bij de aankoop van de nieuwe auto. Door de vriendelijkheid,duidelijkheid en goede service en prima ervaring met de werkplaats kom je hier gewoon telkens terug

Goed bedrijf.

Vriendelijk en deskundig.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Zeer eerlijk en een betrouwbare auto dealer

Vaak zeggen ze, "Wat je van ver haalt is goed" en dat is in 1 zin gezegd. Na interesse in 1 auto hebben we goede afspraken kunnen maken en een nette inruilprijs kunnen krijgen voor onze auto. Hebben wel paar weken moeten wachten op de aflevering maar dat was meer dan waard. Niet met vlag en wimpel maar met grote zilveren strik stond onze nieuwe auto op ons te wachten. Al met al top... Ps. Ook de koffie smaakte goed....

zeer goed

vriendelijk personeel wat goed over komt op de klant. wij zijn zeer tevreden en heel goed geholpen en raden de kennissen aan om ook eens langs te komen bij jullie mooie bedrijf.

Heel prettig.

Zeer prettig geholpen door Randy van der poel.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zoals altijd uitstekende service voor een goede prijs. We huurden een auto voor bijna 5 maanden, prima auto en zoals altijd vriendelijke service.

Goede ervaring

Tot nu toe nog niets vervelends meegemaakt. Er worden goede afspraken gemaakt.

Geweldig geholpen

Goed geholpen niet gepoest een proefrit gemaakt daarna onder een kop koffie ontspannen een deal gemaakt

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Wat een gezellige leuke groep mensen Juli bedankt voor de goede tips en hulp allemaal Voor de Fam een dikke 10

weer als vanouds

voor de 3e keer een auto gekocht bij hommel, vanmiddag opgehaald. Weer als vanouds alles netjes geregeld/ verzorgd door verkoopster Juli. Hommel bedankt voor de koffie en prettige manier van zaken doen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Al lange tijd opzoek naar een goede garage voor het onderhoud van mijn auto. Sinds kort zijn we verhuisd naar Etten-Leur en lijken bij Auto Hommel een top garage gevonden te hebben. Goede service, goed advies, goed werk.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima bedrijf om zaken mee te doen.

Wij kwamen specifiek voor een bepaalde auto. Stond conform afspraak netjes klaar voor proefrit. Zeer vriendelijk verkoper nam alle tijd. Na aankoop alles volgens afspraak afgehandeld. Auto in keurig nette staat afgeleverd.

• Service N.v.t.

Penningweg 1

4879 AE Etten-leur

Over Auto Hommel

Auto Hommel uit Etten-Leur is een begrip in het zuiden van het land. Eén van de oudste familiebedrijven waar wij ontzettend trots op zijn! 1 team, 1 locatie en met 1 taak: u voorzien van mobiliteit in de grootste zin van het woord. Wij bieden u kwalitatief goede occasions, maar ook het onderhoud, APK, schade verzorgen wij voor u vanuit onze locatie in Etten-Leur aan de Penningweg 1. Bij ons staat klanttevredenheid, gastvrijheid en kwaliteit hoog in het vaandel. Naast betrouwbaarheid en service onderscheiden wij ons door een sterke klantgerichte aanpak. We zijn dan ook bijzonder trots op onze 9,3 klantenbeoordeling. Bekijk deze eens op onze website: www.autohommel.nl.