Goed ontvangst mooi bedrijf en auto stond er erg mooi bij voor aflevering

Het 1e contact was al goed toen via de FaceTime een goed en duidelijk gesprek gehad met eerlijke voorstellen toen was de deal snel gesloten en vooralsnog geen klagen.

Fijn bedrijf

Goed geholpen en geadviseerd bij het kopen van een auto. Auto is heel netjes opgeleverd. Vriendelijke en behulpzame mensen, goede service.

Echt een top garage met vakmannen

Wordt altijd super goed geholpen en Arco is altijd open en eerlijk tegen je, iets wat je tegenwoordig niet veel meer tegen komt helaas. Echt top! Ga zo door!

top bedrijf

ze doen wat ze beloven

Fijne garage en eerlijke prijs

Steeds opnieuw een goede ervaring. Betrokken personeel, goed werk en een eerlijke prijs.

Al jaren zeer tevreden

Ik kom er al jaren, de service is nog altijd persoonlijk en goed. Ze denken met me mee en leveren kwaliteit.

Kundig en vriendelijk personeel

Keurignetjes geholpen. Dik tevreden

Prima bedrijf

Snel en professioneel geholpen!

Vriendelijk..goede service...levert kwaliteit!!

Wat een TOP garage!

Na minder tevreden ervaringen bij verschillende garagebedrijven ben ik door lang zoeken bij Autobedrijf Borgo uitgekomen. Vanaf af het moment dat ik over de drempel stapte voelde ik het direct. De sfeer die er hangt, de mensen zijn super vriendelijk, luisteren, vragen, denken mee in oplossingen en leggen uit wat ze gaan doen en gedaan hebben. Een fris schoon en open bedrijf, iets wat ik erg belangrijk vind. “Een autobedrijf” is een kwestie van vertrouwen en dat hebben ze mij hier zeer zeker gegeven. Nogmaals dank voor de super service!

De klantenservice die graag overal zou willen ervaren.

Dank jullie wel voor wederom een goede en snelle service. Tijdens de jaarlijkse APK en kleine beurt kwamen wat andere slijtage aan het licht. Er werd duidelijk en een tijds verwachting aan gegeven wanneer het vervangen moet gaan worden of dat ik het misschien gelijk wilde laten vervangen. Duidelijke prijsopgaaf en klantvriendelijkheid. Gewoon eerlijk en duidelijk.

Goede persoonlijke service

Service gaat verder dan noodzakelijk. indien noodzakelijk word altijd een oplossing geboden.

Klantvriendelijkheid staat bovenaan!!!

Hele fijne zaak!

Altijd tijd voor ons probleem met de auto’s

Goed kontact met de klant Open en eerlijk personeel

Super service tot voor eigen deur

Ze kwamen accu vervangen bij mij thuis, top!

Heldere communicatie, nette afhandeling.

Heldere uitleg en verantwoording over de kosten, keurig uitgelegd wat de genomen stappen waren met het onderzoek en reparatie, al met al prima werk afgeleverd.

Flexibel en prettig

Wij hebben goede ervaringen met Arco en uiteraard zijn personeel . Recent liep de planning onverwachts heel anders. Arco was meelevend en dacht mee met verdere opties/ mogelijkheden. Bijzonder! Aan te bevelen!

Gewoon goed

Heel fyn goede voorlichting

Uitstekende service!

Uitstekende service!

Fijne auto. Prima service

Goede afspraken. Flexibel

Warm welkom

Voor ons was het de 1e keer in deze garage. Zeker niet de laatste keer. Komt afspraken na qua prijsopgave, kortom zeer tevreden. Kuiper

Prima geholpen

Goede service.

Fijn bedrijf!!

Goede service en klantvriendelijk. Aanbevolen!

mensgerichte benadering

vriendelijk , persoonlijke benadering. Goed geholpen met het uitzoeken van mijn nieuwe skoda.

Rijksstraatweg 17

2988BA Ridderkerk