Zeer soepele evaring

Ik kon niet op tijd komen. Dus de heer Ploemen bleef na sluitingstijd op mij wachten, zodat ik mijn auto mee naar huis kreeg! Geweldig toch?

APK and servicing

Always a cheerful, welcoming and professional approach to your experiance. work is carried out carefully, professionally and within a very good time period. A great family run company who are dedicated to their customers.

• Would you recommend us? Yes

Jaarlijkse APK en controlebeurt

Zoals gewend weer goed geholpen

Goede service!

Problemen worden netjes opgelost

Vriendelijk en behulpzaam en to the point

Zie boven

Goede vriendelijke ontvangst, geen lange wachttijd.

Snel adequaat en vriendelijk!

Apk en service beurt

Snel en correct geholpen

Top geregeld

snelle service op korte termijn

afspraak gemaakt voor mijn auto te laten keuren. vriendelijk en snel geholpen door firma ploemen.

Goede service!

Goede service en klantvriendelijk!

ongecompliceerd

ongecompliceerd

In alle opzichten eersteklas

Voorbeeldige service, er wordt echt meegedacht, contact heel prettig

Snel geholpen

Helaas een lekke band, werd meteen naar gekeken. Helaas moest er een nieuwe band op, maar ik werd naar huis gebracht en kon dezelfde dag nog mijn auto ophalen.

tevreden over zowel ontvangst als ook de follow up terzake de geplande activiteiten en toelichting bij uitgevoerde wrkzaamheden en advies, mvg ed frencken

apk-keuring/beurt

apk keuring: oudere auto paar mankementen; communicatie goed prijsafspraken: vooraf inzicht in kosten

Vriendelijk en goede uitleg

Super service !

Super service !

vriendelijkheid bij de receptie

Snel en correct

Onze auto had een slechte accu. Zonder afspraak naar CarProf gereden. Ik was snel aan de beurt. Accu werd door een vriendelijke monteur getest en hij bleek aan vervanging toe. De accu had specifieke afmetingen, maar gelukkig was een passend nieuw exemplaar op voorraad. En even later reed ik tevreden naar huis.

Ik ben nog nooit bij u geweest?!

Totaal onbekend

Niks op aan te merken

Prima ervaring, goede service en vriendelijk.

Snelle en adequate en vriendelijke service.

Goed en deskundig geholpen. Snelle afspraak en duidelijkheid rondom de kosten.

Reparatie zonder zorgen

Goede hulp vooraf aan de reparatie aangezien het raam niet meer gesloten kon worden en vervolgens een goede zorgloze reparatie.

Ambyerweg 2

6231 BJ Meerssen