Goed geholpen en prima service!

Zeer vriendelijk en snel geholpen

Zoals altijd wordt er ingegaan op mijn vraag, wat dan ook, en wordt ik snel en vriendelijk geholpen

Top service als gebruikelijk

Geen gedoe, prima service volgens afspraak.

Goede en kwalitatief hoogwaardige service.

Duidelijke communicatie over het uitvoeren van de werkzaamheden, de kosten en duur van de werkzaamheden. Goede service en goede koffie.

Wederom prima geholpen

Wederom prima geholpen, ditmaal voor APK en bandenwissel.

Apk keuring en kleine reparaties voldaan

Apk keuring en reparaties voldaan zoals afgesproken. Vervangend vervoer geregeld. Prima !

Als altijd goed.

Goede en vriendelijke service. Afspraak nagekomen.

Helemaal top

Cindy geeft top sevice

Goeie communicatie, maken altijd tijd voor je, vriendelijk

Goede service, men denkt met je mee en is zeer oplossingsgericht.

Prima!

Dag voor vakantie raakte turbo slang van Volvo V 50 2011 defect. Binnen 24 uur gerepareerd! Top.

Geweldige service!

Snel en adequaat geholpen!

uitstekend

zeer goede service!

Hier word ik altijd vakkundig en vriendelijk geholpen.

In 1984 kocht ik voor het eerst een auto. Dit was nog bij de garage Van Straten aan de Via Regia. Toen dit bedrijf werd overgenomen ben ik bij de firma Ploemen in Meerssen terecht gekomen. Het zal nu ongeveer tussen de 15 en 20 jaar geleden zijn. Alleen maar prima ervaringen gehad. Heel sympathieke mensen. Staan altijd voor me klaar. Hoop dat ik nog lang klant kan blijven.

Supersnel geholpen

Een marter had bedrading doorgebeten. Auto zonder afspraak gebracht, 2 uur later was alles weer gefixed.

Na 30 jaar ervaring nog steeds zeer tevreden over de dienstverlening.

Na vele jaren als klant bij aankoop en onderhoud van de auto, kan ik mij geen andere autobedrijf bedenken, die het beter kunnen of zullen doen. Nog steeds tevreden.

vriendelijk, accuraat en professioneel

Ik kan altijd terecht met een vraag of verzoek. De medewerkers van Ploemen zijn altijd bereid het probleem waar ik mee kom op te lossen, of het nu de receptie, de monteur of de verkoop-afdeling is.

Betrouwbaar en klantgericht zoals het hoort te zijn

Voor elk probleem een oplossing waarover met de klant op de juiste manier wordt gecommuniceerd. Hierdoor heb ik nog nooit voor een rare verrassing gestaan.

Persoonlijke en prima service

Niks te klagen

Alles prima geregeld

Alles wederom goed geregeld. Goed werk.

Correcte, vriendelijke, snelle doch gemoedelijke behandeling. Erg fijn.

Altijd prima service

Positief en eerlijk behandeld

Afspraken worden nagekomen. Dit geeft als klant een prettig gevoel

Snel en goed geholpen

Al 10 jaar goede ervaring met de service van autobedrijf Ploemen

Ploemen is going the extra mile for their customers!

Al meer dan tien jaar is mijn auto in onderhoud bij Ploemen. Een familiebedrijf met hart voor de klant. Al diverse keren heeft Ploemen me uit de brand geholpen, zelfs toen ik eens met pech onderweg stond, De service is correct en transparent. Vervangend vervoer bij 'n servicebeurt, of 'n lift terug naar huis is nooit een probleem voor hen. Dat zijn de kleine dingen die voor mij het verschil maken.

Prima service.

Onderhoud geheel volgens afspraken uitgevoerd.

Ambyerweg 2

6231 BJ Meerssen