Ploemen heeft aandacht voor het gemak van de klant

Grote beurt laten uitvoeren. Perfectie tot in detail tegen betaalbare prijzen. Met persoonlijke contact en nakomen van beloftes onderscheiden ze zich van de grote autodealers.

Prima en snel geholpen

Prima service met een eerlijk antwoord

Dit bedrijf staat voor de klant klaar en is eerlijk over de te vervangen onderdelen. Geen geldklopperij zoals bij veel andere garage's van toepassing is. Ik beveel dit bedrijf zeker aan bij anderen.

Prettig!

Vriendelijk personeel en niet het idee dat ik extra kosten betaal.

Zeer tevreden, geen moeite teveel

Bij ons altijd transparant en alle moeite wordt gedaan om leenauto te regelen. Na aankoop 2e hands auto teruggegaan voor klein mankement en direct kosteloos gerepareerd.

Goed bedrijf, fijne mensen, sympathiek en deskundig

Ben hier al jaren klant. Altijd goede service.

Top garage bedrijf en 'n super Service

Heb 4jaar geleden een VW Passaat bij Ploemen gekocht. Vriendelijke verkoper helemaal niet opdringerig wat HEEL belangrijk Is! Goeie Service en nog belangrijker, ze hebben fatsoendelijke prijzen

Heel deskundige garage.

Kachelmotor aan onze polo was defect waardoor ook de airco niet werkte bij zeer extreme buitentemperaturen ( tot 40 graden ) . De garage heeft ons prima geholpen nog dezelfde dag! Hartelijk bedankt!

Fijn, goed geholpen

Omdat de garage waar ik normaal ga gesloten was vanwege vakantie hebben ze een motorstoring direct verholpen. Het bleek een defecte ABS sensor. Ik werd meteen geholpen, niet eerst een afspraak maken etc. Dank jullie wel voor de goede service

Tevreden ondanks delta tekening en offerte

Per mail ontvangen: Olieservice: € 283,- incl btw Versnellingsbakolie: € 260,- incl btw Totaal € 543,- Eindrekening is € 597,87 (10% hoger dan offerte) Waarschijnlijk is dat het “interieurfilter” (8K0819439B) [dus niet interieurluchtfilter]; geen idee of dat iedere oliebeurt vervangen moet worden? Is nl vorige beurt (werkorder 58039) ook vervangen.

Prettige ervaring

Goede service en prijs/kwaliteit.

Prettige samenwerking

Nu sinds een aantal jaren klant, tot tevredenheid. Onlangs werd een lekke band vervangen tijdens een warme en lange werkdag. dit was in korte tijd geregeld. Dat is erg prettig, fijne service en vriendelijke hulp. Zo iets vertel je door!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima service, staan direct voor je klaar. Denken mee, ook als je een wat oudere auto hebt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Altijd prima

Ben al jaren vaste klant bij Ploemen en heb de laatste jaren mijn nieuwe VW Polo aldaar gekocht. Ben in alles zeer tevreden over het betreffende bedrijf. Reparaties, klantvriendelijkheid en service staan hoog in hun vaandel. Hoop - gezien mijn leeftijd - nog lang klant te zijn.

correct en professioneel

Goede persoonlijke behandeling, prima personeel

• Reden bezoek Andere reden

Prettig en steeds weer even vriendelijk

Ambyerweg 2

6231 BJ Meerssen