Goede lessen met duidelijke informatie

Mijn ervaring met Karen is goed. In het begin moest ik Karen nog een beetje leren begrijpen met haar manier van lesgeven. Toen dat balletje ging rollen gingen de lessen voor mij ook steeds beter met als eindresultaat mijn rijbewijs. Ik bedankt Karen voor de leerzame lessen!

Fantastisch!

Na al acht jaar mijn automaatrijbewijs in bezit te hebben, wilde ik nu ook graag mijn schakelrijbewijs halen. Ik heb acht jaar geleden bij Sander gereden en nu bij André. Allebei zijn het super kundige rij-instructeurs. Ze zijn rustig en leggen alles goed uit. Ook de administratie rondom examens wordt door Wendy super snel geregeld! Dat was heel fijn met de wachttijden bij het CBR! Al met al een fantastische rijschool met kundige rij-instructeurs!

• Naam Instructeur: André de Haas

Heel gezellig en ben super geholpen.

Ze stelde mij altijd op me gemak en vond het fijn om in de auto te zitten.

Vriendelijk

Ik ben hoed op weg geholpen door deze rijschool, ze hebben mij alle trucjes aangeleerd waardoor ik op mijn examen precies wist wat ik moest doen. Nog heel erg bedankt Tjarda voor de goede tips!

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Was top!

Janine geef duidelijk les, heeft de juiste inzicht als instructeur. Beste van de rijschool ;)

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Vriendelijk

• Naam Instructeur: Cheyenne Dix

Super relaxed, met altijd goeie vibez!!

Vanaf de eerste les heb ik super fijn gereden bij Wendy in de auto. Ik leg de lat vaak te hoog bij mezelf maar Wendy gaf me een super comfortabel gevoel! Lekkere latin muziek tijdens het rijden is natuurlijk ook altijd prettig;) Voor iedereen die zenuwachtig is of twijfelt aan zichzelf is Wendy een dikke vette aanrader!!

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Hele leuke lessen naar me plezier gehad

De lessen waren altijd wel leuk en reed makkelijk weg

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Goede instructies en ruimte om vragen te stellen. Veel persoonlijke feedback gekregen, top!

Ik vond het fijn om alles in 1 dag te kunnen doen. Het werd goed uitgelegd en ik kreeg veel feedback tijdens het rijden. Ik wist ook goed wat ik kon verwachten bij het examen door de instructeur.

Eerst 0 ervaring, maar toch geslaagd

Ik had 0 rijervaring en ik kwam met heel veel zenuwen aan, maar na alle hulp die ik heb gehad ben ik in één keer geslaagd voor mijn scooter praktijk. De rijinstructeur is een hele aardige en duidelijke man, die mij zeker heeft geholpen.

Makkelijk gedaan.

Duidelijk uitgelegd en in 1x gehaald.

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

De lessen waren leuk en duidelijk!

De lessen gingen er goed er werd goed met je gecommuniceerd en alles was duidelijk, daarom ook zeker in 1 keer geslaagd!

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Ik heb alles erg positief ervaren

Had een vriendelijke rijinstructeur en legde alles goed uit. Kwam aan bij het cbr en werd goed ontvangen. Dus helemaal top

Aardig vriendelijk en goeie instructies

Aardig vriendelijk en goeie instructies

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Het was top

Het was allemaal goed geregeld en duidelijk

• Naam Instructeur: Cheyenne Dix

Heb het als fijn ervaren om te rijden met Karen.

Ik reed zonder stress of zorgen met Karen naast me.

Het is erg goed gegaan en heb veel geleerd in 4 uurtjes

Ik had nog nooit scooter gereden maar heb in de 4 uurtjes alles kunnen leren wat ik moest weten.

Geweldig een leerzaam

Het was voor mij een leuke ervaring ik wilde altijd al mijn rijbewijs halen maar bij Butter huizen hebben ze mij goed geholpen daar mee ze geven goeie instructies en alles is duidelijk als je een fout maakt zeggen ze dat en ze zeggen dan ook wat je wel moet doen en van fouten leer je Ik zou zeggen kom zeker bij Butter huizen rijschool ze helpen super goed

Goed contact en lessen

Goed contact met de rijschool via de telefoon. Ook was de praktijk dag goed geregeld en de examen dag was ook goed geregeld.

Ik ben in 1 keer geslaagd

De lessen waren heel leerzaam en leuk

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Fijne lessen in een keer geslaagd

Dag pakket 4 lessen daarna examen en in 1 keer geslaagd

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Met mijn rij instructeur Robin heb ik echt een gezellige, ontspannen en leuke tijd mee gehad!! Robin denkt goed aan zijn leerlingen en geeft alles om het beste eruit te halen. Ik heb een top tijd gehad in de auto!

• Naam Instructeur: Robin van Riel

Zeker een aanrader!

Ik had altijd zin in de rijlessen, voelde me erg op mijn gemak in de auto en lekker snel mijn rijbewijs binnen!

• Naam Instructeur: Cheyenne Dix

Comfortabel, leerzaam en super leuk

Ik heb mij heel erg op me gemak/comfortabel gevoeld tijdens mijn rijlessen. Veel geleerd zoals het hoort haha. Ook heb ik het erg naar me zin gehad en was het altijd wel gezellig. Bij de volgende vragen: Rijles is een keer afgezegd door het weer, en hij was heel soms te laat, omdat een andere rijles uitliep, maar bijna nooit! Dan ging mijn rijles vanaf die tijd in dus het is niet alsof mijn rijles dan korter was.

• Naam Instructeur: Theo Beckers

Goede rijschool!

Ik heb mijn rijles bij Butterhuizen als prettig ervaren. Alvaro legt rustig en duidelijk uit en laat je op je gemak voelen in de auto. Ook is de rijschool gemakkelijk en laagdrempelig te bereiken via app en telefoon.

• Naam Instructeur: Alvaro Dix

Leliehofstraat 3

1704 CH Heerhugowaard

Over Autorijschool Butterhuizen

Werkwijze Het is al weer vele jaren geleden dat wij onze Rijschool in de kop van Noord-Holland zijn gestart. Wij hebben een professionele, gestructureerde werkwijze en een duidelijke registratie van je vorderingen. Daarmee behalen we goede slagingspercentages. In al die jaren zijn we uitgegroeid tot de één van de meest gewaardeerde rijscholen van Noord-Holland. Persoonlijke aanpak Persoonlijke benadering staat bij rijschool Butterhuizen voorop: ‘Het gaat om de mens achter de leerling. ‘Wij begeleiden de leerling stap voor stap tijdens de rijopleiding. Iedereen wil immers zo goed, zo snel en bovendien zo voordelig mogelijk het rijbewijs halen. Onze doelstelling is: het opleiden van veilige, vaardige en sociale weggebruikers!’