Er wordt altijd meegedacht door Wim (receptie) en zijn collega’s. Top service!

Super service

Sinds aanschaf auto super service.. Bedankt Team Culemborg..

zeer klantvriendelijk

Echt heel vriendelijk en zeer professionele mensen.

Prima service!

‘t Personeel geeft me het gevoel dat ze ‘t fijn vinden me te zien!

Fijn bedrijf

Medewerkers zijn klantgericht en vriendelijk

Verzorgd en keurig behandeld

Gewoon goed

zeer goed

Geweldig hoe Mulders afspraken nakomt

Prima garage

goed, jammer dat ik na ieder bezoek dit moet invullen

Omvangrijke reparatie prima uitgevoerd

Omvangrijke eparatie Airco (verdamper en condensor) uitstekend uitgevoerd. Prima begeleiding door werkplaatsmedewerkers. In overleg nog extra reparatie uitgevoerd uit voorzorg. Ook leenauto soepel geregeld. Nagedacht over inruilen, maar dit was na overleg nog niet nodig.

Prima geregeld

Ondanks vakantie (gebrek aan personeel) toch goed geholpen met de storing.

Telefonisch contact was goed. Leenfiets stond klaar. Goede uitleg over de terugroep actie. Ga zo door.

Persoonlijk, meedenken, vooruitdenken

Prettig, ik ken deze mensen al jaren en zij mij. Ze denken met me mee en weten wat ik belangrijk vind. Goud waard.

Uitmuntend

Uitmuntend

Alles klopt

Snel, vakkundig en vriendelijk

uistekend

Correcte afhandeling

weer keurig geholpen

Goede service , voor de afspraak krijg je gelijk een indicatie wat de onderhoudskosten zijn dan weet je waar je aan toe bent.

positief

positief in kader van afspraken en nakomen hiervan

Autopech na 1 maand beurt en apk.

Beste, helaas autopech gehad in Oostenrijk, terwijl er begin juli een beurt en apk is uitgevoerd. Dit had niet mogen gebeuren.

Een prettige garage.

Mulders autobedrijf Culemborg is klantgericht, transparant en eerlijk. De werknemers zijn hulpvaardig, positief en goed benaderbaar. Bij de receptie wordt je prettig ontvangen. Kortom, mijn ervaring met Mulders is al jaren positief!

Zoals altijd uitstekend!

Uitstekend geholpen en goede informatie over eventuele vervolgreparaties.

Prima geholpen

Hoewel ik per vergissing een afspraak in de vestiging Tiel had gemaakt, was het geen probleem om toch in Culemborg geholpen te worden!

Direct en snel geholpen

Problemen met mijn V snaar (dacht ik), bleef ik iets anders te zijn. Garage heeft dit direct opgelost. Enige waar ik niet gediend van ben, zijn de vele mails én telefoontjes die ik krijg om dit in te vullen.

Rolweg 45

4104 AV Culemborg