positief

positief in kader van afspraken en nakomen hiervan

Autopech na 1 maand beurt en apk.

Beste, helaas autopech gehad in Oostenrijk, terwijl er begin juli een beurt en apk is uitgevoerd. Dit had niet mogen gebeuren.

Een prettige garage.

Mulders autobedrijf Culemborg is klantgericht, transparant en eerlijk. De werknemers zijn hulpvaardig, positief en goed benaderbaar. Bij de receptie wordt je prettig ontvangen. Kortom, mijn ervaring met Mulders is al jaren positief!

Zoals altijd uitstekend!

Uitstekend geholpen en goede informatie over eventuele vervolgreparaties.

Prima geholpen

Hoewel ik per vergissing een afspraak in de vestiging Tiel had gemaakt, was het geen probleem om toch in Culemborg geholpen te worden!

Direct en snel geholpen

Problemen met mijn V snaar (dacht ik), bleef ik iets anders te zijn. Garage heeft dit direct opgelost. Enige waar ik niet gediend van ben, zijn de vele mails én telefoontjes die ik krijg om dit in te vullen.

Alles naar volle tevredenheid

Geholpen door fijn en bekwaam.personeel altijd staat er een kop koffie kkaar en word je gelijk geholpen

Zoals altijd prima

Klantvriendelijk!

Wederom perfecte service!

Los van het feit dan onze Peugeot e 208 weer helemaal in orde is, is het ook de goede communicatie en het vervangende vervoer dat weer top was. Prettige garage en dealer!

Fantastische service

Gewoon goed.

Altijd vriendelijk bejegend. Alles goed uitgelegd.

Ze.er pos.itief

Een lastig software probleem met de bestuurdersstoel is uiteindelijk definitief opgelost doorvoer garage.

Goed geolied proces met bekwame mensen.

Hierboven reeds aangegeven.

Vlot geholpen

Vlot geholpen

prettig geholpen

netjes en vriendelijk geholpen goed van tevoren overlegd over prijs

Deskundig en vriendelijk

Deskundig en vriendelijk

X

X

Bij deze garage doen ze altijd een paar stappen meer, compliment zeer op zijn plaats.

Goede service Zeer klantvriendelijk en beleefd Top klasse met de reparatie

Vriendelijk personeel, werkzaamheden volgens afspraak prima uitgevoerd.

Afspraak maken ging in overleg prima. Werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd, binnen de afgesproken tijd klaar. Kon er op wachten onder het genot van een kop koffie. Perfect ga zo door.

Altijd vriendelijk en naar tevredenheid geholpen.

Toen ik met pech langs de weg stond, n.b. Vlak bij jullie bedrijf, en de ANWB het liet afweten, hebben jullie mij zo goed geholpen.

.............

..............