Snelle en professionele service!

Last minute toch een huurauto nodig tjjdens de APK, geen probleem! Reparaties kunnen nog dezelfde dag worden uitgevoerd. Kundig en efficient aftersalesteam, heerlijk als je voelt dat je auto in goede en professionele handen is

Snelle en goede service.

Adequate service en snel de auto weer terug na de beurt en de buitenkant gewassen ... top.

geweldige service

geweldig

onderhoud was klaar binnen de afgesproken tijd

Ik onderhoud was klaar terwijl u wacht, binnen de geraamde tijd. En een paar andere vragen over mijn nieuwe auto ook gelijk beantwoord.

Super voor wat betreft de dealer

Ben zeer ontevreden over de importeur cq Stellantis voor wat betreft het leveren van onderdelen dus Stellantis krijgt niet meer dan een vier als cijfer

Fijn voor de snelle hulp en reparatie.

Mijn koelvloeistof lekte en door de snelle hulp op de zelfde dag is het gerepareerd ,'s ochtends gebracht en 's middags laat in de middag de auto weer opgehaald.

Snelle service

Geen

Foutcode diagnose vastgesteld en supersnel gerepareerd.

mijn compliment !

Ik kwam omdat mijn band snel leeg liep door een lek. bij binnekomst werd ik gelijk geholpen. en 25 minuten later was mijn band weer inorde. Super dat ze mij snel konden helpen terwijl het druk was in de werkplaats namen ze toch de tijdt om mijn bandt te repareren.

De defecte waterpomp werdt binnen 48 uur vervangen.

naar verwachting verlopen

Nakomen wat is vermeld

Bij het maken van de afspraak voor een onderhoudsbeurt werd precies verteld hoe lang het ging duren en hoeveel het ging kosten. Geen verrassingen achteraf!

De service is prima

Prima service, betaalbare prijs

Ik ben niet voor niets al ruim 25 jaar klant!

Uitstekende ontvangst en afhandeling onderhoud!

Vriendelijke ontvangst met koffie en ik kon wachten aan een leestafel tot het onderhoud van de auto klaar was! Ook na het onderhoud van de auto geen klachten wat betreft het functioneren van de auto!

Uitstekend.

Wordt uitstekend geholpen door het personeel.

nvt

Geen op of aanmerkingen.Prima geholpen door vriendelijke mensen

Super service

De alle beste garage.

Ik ben prima geholpen, dus k heb geen enkele klacht.

Ik kwam voor de jaarlijkse beurt voor mijn auto. De afspraak ging zonder problemen en ik kon wachten tot men klaar was met mijn auto. Ik heb er rustig kunnen zitten, genietend van een kop koffie en wat gelezen aan de leestafel. Mijn auto was binnen een redelijke tijd klaar.

Uitstekend.

Van begin tot eind goed.

Super service

prima: professioneel en vriendelijk

prima: professioneel, vriendelijk en binnen de afgesproken tijd

Prettig en klantgericht en voorzover ik dat beoordelen kan vakkundig.

Heb ik zojuist vermeld.

Deskundig en vriendelijk

Ik word altijd zeer vriendelijk geholpen en zover ik kan beoordelen wordt de auto deskundig behandeld. Ik ben naar huis gebracht en opgehaald, zeer klantvriendelijk.

Rolweg 45

4104 AV Culemborg