Goed geholpen, prima service

Goed en snel geholpen, prima service

Jan Willem van Tuyll regelt al jaren al onze autozaken. Beter kan je je niet wensen!

Vriendelijk.

Altijd een vriendelijke begroeting, als er iets extra's moet gebeuren gaat dat met overleg en advies. Ik kom nu al bijna 10 jaar in de garage nooit een klacht gehad. Fijne garage

Zoals verwacht!

Vriendelijkheid en accuratesse. Je weet van te voren duidelijk waar je aan toe bent.

Prima en snel geregeld

Vriendelijke service

Al jaren breng ik mijn Opel Ampera met een gerust hart voor onderhoud. Ik ben erg tevreden over zowel het onderhoud als de vriendelijkheid van de mensen.

Prima en snel geholpen.

Precies volgens afspraak en snel geholpen

Als vaste klant krijg je het gevoel van geholpen worden.

Vriendelijke medewerkers, snelle diagnose en direct gerepareerd, : ))

Smorgens gebeld, kon direct langs komen, diagnose gesteld, direct gerepareerd. Kon er op wacht zelfs. Kopje koffie erbij. Zo wens je het toch als klant!!!

Duidelijke communicatie, beleefd, efficiënt.

Snel

Makkelijk en snel.

Prima snelle service

Na contact vlotte afspraak en bij spoed daadwerkelijk snel. Technisch prima afwerking.

goede service, klant vriendelijk

Prima, snel en meer dan compleet uitgevoerd!

Afspraak was: 8:00 brengen, 17:00 halen. Wordt ik om 10:30 gebeld, dat de auto klaar staat. Gewassen en wel!

Alles pico bello geregeld.

Bracht mijn auto voor een beurt. In de ochtend werd ik gebeld wat er aan moest gebeuren. Een onderdeel was er niet. overleg gehad of het een probleem was dat de auto een dag later klaar was of dat dat onderdeel op een ander tijdstip vervangen zou worden. Kon wat mij betreft meteen. Volgende dag de auto gewassen en wel opgehaald.

Mijn auto moest voor het eerst een apk keuring hebben. Bij het maken via een online afspraak (een maand voordat de auto gekeurd moest zijn) zag ik dat ze tot en met de datum van de keuring geen plek meer hadden. Ik heb toen gebeld voor het maken van een afspraak en ze hebben nog een gaatje weten te vinden zodat de keuring op tijd uitgevoerd kon worden.

Afspraken worden goed nagekomen. Gastvrije, kundige garage

Service op en top!

Wordt altijd netjes geholpen. Ook als het druk is maken ze tijd voor je. Fijne garage!

Zeer klantvriendelijk. Werkzaamheden snel en geheel volgens afspraak uitgevoerd.

Prettige en adequate afhandeling per telefoon en aan de balie. Werkzaamheden snel en conform afspraak uitgevoerd met oog voor de kosten.

Prima en snel geholpen

Zorgvuldige behandeling!!!

Klantvriendelijk

Al 45 jaar klant , nooit de behoefte gehad om naar een andere garage te gaan.

Die 5 sterren zeggen toch genoeg.

Die 5 sterren zeggen toch genoeg.

Fijn geholpen

Rolweg 45