De auto als nog gewassen

Prima geregeld

ben helemaal tevreden.

ben 100% tevreden.

heel goed

Vriendelijk en heel goed geholpen, alles op tijd klaar.

Al vele jaren naar volle tevredenheid geholpen

We rijden er graag een stuk voor om. Zeer fijne garage, vriendelijk personeel, fijne wachtruimte met werkplekken of voor een redelijke prijs een leenauto. Altijd goed en deskundig geholpen. Erg blij mee!

Super klantvriendelijk bedrijf en deskundigheid heel goed

Altijd vriendelijk te woord gestaan. Service hoe komt ik thuis heel goed. Houden je altijd op de hoogte hoe of wat er met de auto aan de hand is. Wat de kosten van de reparatie zijn.

Correcte planning, snelle uitvoering, goede prijsstelling.

Ik word altijd heel goed geholpen

Mag altijd een leenfiets gebruiken if eenkopje koffie wanneer ik er op kan wachten super

Uitstekende communicatie en snelle service, prettige bejegening.

Er moest iets besteld worden, was sneller binnen dan gepland En kon diezelfde dag nog gemonteerd worden. Heel plezierig.

Naar volle tevredenheid en geheel volgens afspraak.

Zeer tevreden en klantvriendelijk personeel.

Keurig volgens afspraak geholpen en auto was sneller klaar dan gepland.

Uitstekende service met goede uitleg van wat er gedaan is.

Als altijd uitstekend

snel geregeld en goed aan afspraken gehouden

Kon er snel terecht voor een software update die door fabrikant was opgegeven.

Service aan de balie goed

De service aan de balie was goed. Minpunt is dat ik mijn auto breng met nog 180km in mijn batterij en hem terugkrijg met nog maar 80km in de batterij. Had een goede service geweest als mijn batterij (in ieder geval tot de gebrachte km) was opgeladen.

Maar ik blijf niet aan de gang met allemaal enquêtes in te vullen en vragen te beantwoorden. één keer is genoeg

Prima!

Had een motorstoring, maar kon tussendoor snel terecht en kan nu weer veilig de weg op.

geweldig

doen wat ze afspreken op tijd gebracht en op tijd klaar

Zeer correct

Afspraken werden keurig nagekomen en JanWillem was zoals gewoonlijk zeer correct en vriendelijk

Gewoon Goed .

Optimaal

Prima en correcte service

Afspraak snel geregeld. Onderhoudsbeurt prima uitgevoerd

Zoals altijd wordt ik meer dan uitstekend geholpen!!

Zoals altijd uitstekend geholpen: zeer goede adviezen en informatie over de te verrichten werkzaamheden. Niets dan lof!!

Vriendelijke mensen, goed werk

Afspraak maken was gemakkelijk, vervangende auto stond klaar, opdracht uitgevoerd conform afspraak, vriendelijk geholpen.

Super vriendelijk en het personeel verstaat het vak

Ik word er altijd super vriendelijk en goed geholpen!

goed geholpen

Prima geholpen

Zeer klantvriendelijk en ook zeer vriendelijk

Het was weer een fijn bezoek aan de garage. Je wordt altijd zeer vriendelijk ontvangen en vragen worden goed en vriendelijk beantwoord. En met de leen e-bike heb ik tijdens het onderhoud een hele mooie fietstour gemaakt. Goede service!

Rolweg 45

4104 AV Culemborg