Altijd top

Alles goed geregeld en nog eerder klaar dan de planning was.

Perfect geholpen weer…

top service

In de overtuiging dat Mulders onze auto niet zelf ontwikkeld en in elkaar gezet heeft, kunnen zij ook weinig doen aan het feit dat voor de tweede keer de OBC van onze e-208 kapot ging. Waar ze wél iets aan kunnen doen is de service daaromheen. En dat doen ze helemaal top. Goede en duidelijke communicatie en top service.

Kwaliteit gericht

Goede services en kwaliteit

Snel en top geholpen

Altijd super geholpen

Prima.

Prima, maar dit is nu al de 3e keer dat naar mijn ervaring wordt gevraagd n.a.v. laatse bezoek. Eerst gebeld (heb op verzoek teruggebeld), daarna via mail en nu nogmaals via mail. Zo krijg je de score wel hoog :) 1x vragen is vaak genoeg.

Prima service verlening, zoals gewend.

Gewoon een prima garage waar je je thuis voelt, zijn klantvriendelijk en service verlenend.

heel snel en goed geholpen

Lekke band snel gerepareerd

Prima geholpen weer door de medewerkers

Mijn boordcomputer gaf een storing/check aan. Langsgereden of dit meteen verholpen kon worden, of dat ik een afspraak moest inplannen. Dit kon verholpen worden, ik kon erop wachten. Koffie aangeboden. Duurde een uur voordat mijn auto naar binnen werd gebracht. Dit is het enige wat ik fijn zou vinden wat aangegeven mag worden. Verder goed heholpen

Goede service / vriendelijk

Service altijd goed

Altijd goed

Vriendelijk. Op tijd. Kwaliteit. Meedenkend. Koffie

uitstekend

ik kom al een geruime tijd bij mulders .ik heb er een citroen jumper gekocht en uiteraard is die daar ook in onderhoud. communicatie verloopt altijd soepel en een leenauto is altijd beschikbaar. fijne medewerkers stuk voor stuk....ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen. mvg marcel

fantastisch

Perfecte behandeling Deskundig personeel

…..

…….

IVM schade moest ik 2 afspraken maken omdat er ook een onderhoudsbeurt gedaan moest worden. Ze hebben er toen voor gezorgd dat alles in 2x gedaan kon worden. Ik was mijn auto wel iets langer kwijt maar anders had dat 2x geweest. Top meegedacht.

Meedenkend en vriendelijk

Vriendelijk luisterend meedenkende mdw

Vriendelijk en vakkundig

Gewoon goed

Service was prima

Service was prima

Geen voldoende meer voor u.

Mijn reactie is al telefonisch gevraagd. Kort samem gevat: Auto is 8 jaar in ons bezit. Met laatste reparatie meegeteld circa 5.500 euro kosten. Sinds aanschaf 70.000 km gereden. De nieuwe mensen van peugeot etc doen uw bedtijf geen goed

Klantvriendelijkheid en service waren prima

Klantvriendelijkheid en service waren prima

goede service

prettig kontakt

Tevreden

Tevreden

Afspraak wordt nagekomen en wachten in de garage is geen straf. Goede Wifi en lekkere koffie.

Rolweg 45

4104 AV Culemborg