Snelle service!

!

Goede service..

Gastvrij bedrijf, goede dienstverlening

Altijd keurige ontvangst, afspraken worden nagekomen en herstelwerkzaamheden worden deskundig uitgevoerd.

er is nagedacht over de reparatie, niet onnodig duur gemaakt.

Tevreden.

Buitengewoon goed

Spreekt voor zich zie bovenstaande ben zeer tevreden over Jan Willem en de gehele receptie

sneller service

Blij dat het nog voor de vakantie kon.

ik ben prima geholpen

Ben zeer correct geholpen

Buitengewone goede en vriendelijke betrokkenheid.

Ben zeer tevreden over kwaliteit van afleveren van de auto erg blij mee.

In tweede instantie netjes geholpen

Bij de tweede keer nadat ik eerst voor Apk ben langsgeweest, zijn de klachten die ik had netjes afgehandeld.

Alles direct goed.

Ik kom er al lang en zal er blijven komen.

Afspraak is afspraak

Denkt mee met oplossing i.r.t. Waarde auto. Komt afspraak na t.a.v. Verwachte kosten

Fijne garage met vriendelijk personeel en levert uitstekend werk betrouwbaar

Al jaren bij deze garage. Klantvriendelijk behulpzaam personeel. Uitstekende kwaliteit van service en betrouwbaar.

Vriendelijk en perfect geholpen

Ik meldde een probleem, er werd direct meegekeken en een reparatie aangeboden. Onderdeel was al onderweg en in de middag was alle OK

Afspraken kloppen altijd

Ga zo door

Sinds 2 jaar is mijn is mijn auto in onderhoud bij Mulders. Ervaring zou heel goed zijn geweest als er niet voor de 2e keer na een onderhoud een waarschuwing's lampje van de olie op het dashboard ging branden. Opnieuw bleek het oliepeil laag te staan. Na het bijvullen van 0,3-0,4 liter olie was het lampje uit en oliepijlsok weer op max.

Uitstekend geholpen.

Goed geholpen. Goede service. goede inschatting van de kosten.

Alles prima geregeld

Mensen weten waar ze het over hebben.

Werken heel netjes en volgens afspraak, enige nadeel is dat je heel lang van tevoren een afspraak moet maken.

Prima, fijne mensen om mee te werken.

Snelle service altijd vriendelijk benaderd.

snel en correct geholpen

vriendelijk geholpen. vooraf prijsopgave. noodzakelijke extra reparatie gemeld en toestemming bevraagd. Auto als service gewassen.

Had snelle service nodig i.v.m. vakantie, ruimte werd vrijgemaakt en daarna voortreffelijk geholpen.

Fijne service en prima klantenbenadering

Zeer goede uitleg, ook voor de volgende beurt wat er waarschijnlijk moet gebeuren.

Ik ben netjes behandeld en op tijd was de auto klaar.

Auto voor APK gebracht, alles zeer vlot verlopen en vriendelijke service

Rolweg 45

4104 AV Culemborg