Super tevreden

Zelfs mijn klokje hebben ze weer op zomertijd geplaatst. Daar word ik dus blij van!

Goed en vlug geholpen

Goed en vlug geholpen

Niks op aan te merken word altijd goed geholpen

Netjes geholpen

Snel en ervaren

Goede service en duudelijk

onderhoudsbeurt goed uitgevoerd

Volgens planning onderhoudsbeurt uitgevoerd. Helaas waren de kosten ruim €350 hoger dan vooraf aangegeven omdat een onderdeel vervangen moest worden.

Goede en snelle service

Storing in het systeem is heel snel opgelost

Goed, degelijk, afspraak=afspraak

Ik kom niet voor niets al meer dan 25 jaar bij Mulders (voorheen Visscher)!

xx

Goed!

Fijne garage,aardige ,behulpzame mensen!

Conform afspraak

Vooraf was duidelijk wat ik kon verwachten en zo verliep het ook.

Fijne garage met fijne mensen

Mijn auto heb ik gekocht bij Mulders en laat ik ook onderhouden bij Mulders in Culemborg, hoewel ik zelf in Den Haag woon. Er is veel persoonlijk contact, ze staan open om met je te praten over oplossingen en het werk wordt keurig uitgevoerd.

Door Peugeot Nederland was een onderhoudsbeurt ingepland bij Mulders. Helaas is deze afspraak niet doorgezet door Peugeot Nederland naar Mulders. Gelukkig was dat geen probleem, mijn auto werd alsnog er tussen gezet. Het zou misschien wel iets langer duren. Maar terwijl ik online aan het werk was met een lekkere kop koffie was mijn auto toch nog sneller dan verwacht klaar. Bedankt!

Prima geholpen

Makkelijk afspraak maken voor servicebeurt. Wel graag volgende keer een prijsopgave doorgeven.

waarom een toelichting? er is toch niets aan toe te voegen!

TOP!

Wat een service van de medewerkers van Opel Culemborg. Het was voor mij wederom een bevestiging dat wij al jaren klant zijn.

Goed, duidelijk en netjes

Netjes geholpen, snel klaar, niet verwacht, nette zaak, vriendelijk

Fijne autogarage!

Fijne autogarage! met vriendelijke en kundig personeel.

Snel en accuraat.

Snel en goed geholpen.

Goede en professionele service

Ik kom al jaren bij deze serviceverlener en ben daar zeer tevreden over. Steeds wordt een hoge standaard aangehouden !

Klantvriendelijk onvangst en werkzaamheden goed uitgevoerd.

klantvriendelijk

klantvriendelijk

super

Met name vanwege Wim ben ik zeer tevreden. Hij denkt mee, communiceert helder. Kortom; super!

Service is top.

Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg wat er gedaan moet worden. Prima service.

Rolweg 45

4104 AV Culemborg