Betrouwbaar, servicegericht, professioneel en zeer vriendelijk.

Ik kom al jaren bij Mulder Autogroep en heb altijd een goed gevoel als ik ben geweest. De werkzaamheden aan mijn auto zijn telkens naar volle tevredenheid uitgevoerd. Ook werd ik vooraf op de hoogte gebracht van de kosten. Geen onnodige reparaties, denken mee en geven eerlijk advies.

Super goed

To the point

Zoals altijd vertrouwd en goed.

Zeer vriendelijke ontvangst en deskundige reparatie

Kan niet beter

Top garage met fijn personeel

Heel erg tevreden klant Auto gekocht bij Dennis en voor servicebalie kom ik bij Rick Altijd gezellig praatje Kortom tevreden klant

Goede service en hulpvaardig

Heel goed.

Uitstekende service.

Bandenwissel: netjes op tijd klaar, vriendelijke medewerkers

Altijd uitstekend!

De service is altijd top. Onderhoud gebeurt vakkundig. Als er toch extra kosten zijn, krijg ik een telefoontje. Ondanks mijn verhuizing naar Limburg laat ik het onderhoud door Mulders Aitogroep Culemborg doen.

Helemaal oké

Prima de luxe

Adequaat geholpen

Problemen met de bandenspanning, banden liepen langzaam leeg, nieuwe ventielen laten plaatsen, hoop dat ‘t probleem nu is verholpen, financieel goed opgelost.

Prima werk

Fijn uitgevoerd herstelwerk. Dank voor de goede sevice

Ben zeer te vrede over de afhandeling van mijn motor probleem (distributieriem storing), werd gelijk een leen auto ter beschikking gesteld. De reparatie was sneller dan verwacht gerepareerd. Alle lof hoe ze bij Mulders het probleem hebben opgelost

Snel

Snel, professioneel en kundig.

Uitstekend geholpen tegen zeer acceptabel tarief

De ontvangst bij de werkplaatsreceptie is altijd zeer hoffelijk. Snel geholpen, ondanks mijn "lastige"voertuig (lange camper).

Prima hoor

Probleem met opladen Direct vervangend vervoer En storing verholpen Super

Prima geregeld

Tipiop vooe elkaar

Wim een topper

Wim zeer geschikt en altijd behulpzaam

Snel en goed geholpen.

Mijn probleem is snel en vakkundig verholpen.

Zoals altijd weer uitstekend geholpen door Wim

Ik kom uit Wageningen en heb in 2022 een Opel Karl Rocks gekocht bij Mulders Auto’s in Culenborch, deze moest de eerste apk hebben plus service. Ik werd heel goed ontvangen, de mensen achter de balie stralen een en al vriendelijkheid uit, kortom zeer tevreden.

Altijd goede klantvriendelijke service!!!!

Afspraken worden nagekomen en snelle service

Rolweg 45

4104 AV Culemborg