Vriendelijk

Men belde op dat bij de nummerplaat aan de achterkant nog de reclame van Visscher PGH stond. Of het goed was dat het vervangen mocht worden naar Mulders. Ik had daar geen bezwaar tegen. Toen ik thuis kwam, bleek dat men het toch niet gedaan had. Ik zit daar niet mee, maar ik vond het wel een beetje vreemd. Je wordt netjes gebeld om toestemming. Die geef je en men doet het uiteindelijk niet.

Prima service en kwaliteit

Mijn verzoeken allemaal in gewilgd Alle op 1 dag klaar

Heel vriendelijk!

Duidelijk, snel, heel vriendelijk, bekwaam en kundig

Snel en flexibel geholpen

Snel en flexibel geholpen

fijn geholpenen snel

ik kom er al heel vaak nooit problemen. snel en netjes geholpen. bellen netjes terug. en zeggen gelijk wat het je kost.

uitstekende service

vriendelijke, adequate en behulpzame ontvangst en afhandeling.

Zeer vriendelijk

Ze staan altijd gelijk voor je klaar

Snel, vriendelijk.

Zie boven

Hoezeer ik mij inspan, kan echt niks negatiefs bedenken

Zoals altijd een goede service!

Zie hier boven.

Afspraak is afspraak

Voorafgaand aan de onderhoudsbeurt van mijn auto werd verteld hoe lang men bezig zou zijn en wat de kosten zouden zijn. En inderdaad binnen de vermelde tijd was de auto klaar en waren de kosten overeenkomstig binnen het vermelde bedrag!

Deskundig en vriendelijk

Deskundige en vriendelijke medewerkers

Netjes geholpen.

correct de grote beurt uitgevoerd. Auto keurig gewassen

Zeer klant- en servicegericht

Niet voor niets komen we hier al jaren met volle tevredenheid. Vriendelijk personeel. Eerlijke adviezen. Goede service. Klantgerichtheid is top.

Goede service maar veel te lange wachttijd

De service is prima, daar heb ik geen klachten over. Maar als ik een afspraak wil maken dan is de eerste mogelijkheid 5 weken verder?

uitstekende service

alles volgens afspraak gedaan en deden niet moeilijk bij de ruitenwisser die kapot was gegaan bij de wasbeurt.

Uitstekend !

Snel en deskundig mijn rammelprobleem opgelost.

Niets op aan te merken

Goede service maar volle werkplaatsagenda.

Nadat Mulder het Peugeot dealerschap en onderhoud heeft overgenomen van Visscher is het lastiger geworden om afspraken op korte termijn te plannen in Culemborg. Er zijn blijkbaar minder monteurs beschikbaar. Daardoor ben ik eerder voor onderhoud uitgeweken naar Tiel, waar meer capaciteit beschikbaar is. Daar heb ik wat minder goede ervaring ondervonden, dus het liefst weer terug naar Culemborg. Gelukkig kon ik voor het vervangen van de remmen een afspraak op korte termijn inplannen via de website ondanks een verder volle agenda. Daar hebben ze mij goed bij geholpen. Ondanks dat er op zaterdag niemand bij de receptie (dan wel verkoop) aanwezig was heeft de monteur mij geholpen en heeft een prima service verleend.

Zeer goede communicatie

Zeer goede garage met ouderwetse service....het personeel is attent en zeer behulpzaam....

Na 240k weer opgefrist

De afgelopen twee jaar heb ik mijn auto wat minder gebruikt. Nu was hij eindelijk aan een grote beurt toe. Hij is goed onder handen genomen en weer een stukje frisser.

Het betrof een vervanging van de plastic kap van een achterlicht, dus een eenvoudige verrichting. Dus ben ik tevreden. Het zou zeer bedenkelijk zijn als zo'n eenvoudige verrichting niet naar behoren zou worden uitgevoerd.

zeer tevreden

efficient, vriendelijk, snel

Wederom super allemaal!

Aardig, snel, professioneel, helder, alles weer perfect gemaakt. Heel hartelijk dank!

Rolweg 45

4104 AV Culemborg